Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Vaginal fødsel
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-01-2014, 21:34   #1
*spretten*
Seniormedlem

*spretten* sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 2,329
Blogginnlegg: 1
*spretten* har et ubeskrivelig bra rykte.*spretten* har et ubeskrivelig bra rykte.*spretten* har et ubeskrivelig bra rykte.*spretten* har et ubeskrivelig bra rykte.*spretten* har et ubeskrivelig bra rykte.*spretten* har et ubeskrivelig bra rykte.*spretten* har et ubeskrivelig bra rykte.*spretten* har et ubeskrivelig bra rykte.*spretten* har et ubeskrivelig bra rykte.*spretten* har et ubeskrivelig bra rykte.*spretten* har et ubeskrivelig bra rykte.
Storken i bergen

Noen som vet hvordan det er oppe på storken nå? Som kanskje nylig har født der eller kjenner noen som har det?

Er 6 år siden sist jeg var der så har kanskje hendt noe der siden da Syns de som jobbet der da, eller noen av jordmødrene var så sure. Har sett på svensk fødeavdeling på tv og der virker alle jordmødrene så koselige og blide men på storken følte jeg de var så streng og ikke så koselig.

Men kan jo være at det har forandret seg på disse årene.

*spretten* er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-01-2014, 22:37   #2
Tajel
Moderator

Tajel sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 1,996
Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Storken i bergen

Er snart 4 år siden jeg var innom der, men deler din erfaring dessverre. Har veldig god erfaring fra Føden og Barsel 2 ved siste fødsel for 9 mnd siden, følte meg mye bedre ivaretatt der og møtte stort sett bare velvillighet og godt humør.
Men det har sikkert vært stor utskifting på Storken også på 4 og 6 år, og til syvende og sist er det jo ganske tilfeldig hvem du treffer på.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:24.