Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Vaginal fødsel
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-02-2014, 13:29   #1
Lisbeths
Supermedlem

Lisbeths sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Sted: Steinkjer
Meldinger: 613
Lisbeths er fantastisk mot andre.Lisbeths er fantastisk mot andre.Lisbeths er fantastisk mot andre.Lisbeths er fantastisk mot andre.Lisbeths er fantastisk mot andre.Lisbeths er fantastisk mot andre.Lisbeths er fantastisk mot andre.
Seteleie

Er det noen muligheter for å bli satt i gang på termin når barnet ligger i seteleie?
(Så frem til at det blir bestemt setefødsel og han ikke snur seg innen kontroll i uke 38)

Kjenner jeg vil ikke gå over termin når jeg vet han sitter på rumpa og skal tross alt ut.
Gammel 06-02-2014, 22:55   #2
Tajel
Moderator

Tajel sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Meldinger: 1,996
Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.Tajel har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Seteleie

Vet dessverre ikke
Men dersom det er mistanke om seteleie rundt uke 37, skal du henvises til sykehus for kontroll av leie med ultralyd. Blir det påvist seteleie, skal det følges opp med en samtale om forløsningsmetode. Selv om jeg ikke vet, aner det meg at praksis rundt setefødsel varierer mellom de forskjellige sykehusene. Lykke til, håper mageboeren finner ut av opp og ned i tide
Gammel 07-02-2014, 07:55   #3
Lisbeths
Supermedlem

Lisbeths sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Sted: Steinkjer
Meldinger: 613
Lisbeths er fantastisk mot andre.Lisbeths er fantastisk mot andre.Lisbeths er fantastisk mot andre.Lisbeths er fantastisk mot andre.Lisbeths er fantastisk mot andre.Lisbeths er fantastisk mot andre.Lisbeths er fantastisk mot andre.

Takk
Ja, håper det jeg også. hadde vært fint
Skal til jordmor på mandag (37+2) også har jeg vekstkontroll på fredag (37+6). Men vekstkontrollen er bare oppfølging fra tidligere. så jeg vet ikke om de har tenkt å snakket noe da eller hva...
Gammel 09-02-2014, 17:33   #4
mokkemikka
Supermedlem

mokkemikka sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Sted: Nordland
Meldinger: 1,459
mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.

Du får ta det opp når du er der og undersøke i forhold til seteleie og igangsetting m.m. Ikke være redd for å spørre. Husk de er der for deg og ikke motsatt Spennende så nært du begynner å komme til D-dagen. Snart får du møte han

mokkemikka er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:13.