Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Vaginal fødsel
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-02-2014, 11:01   #1
MotherofDragons
Supermedlem

MotherofDragons sin avatar

Medlem siden: Oct 2013
Meldinger: 936
MotherofDragons er som en lysfontene.MotherofDragons er som en lysfontene.MotherofDragons er som en lysfontene.MotherofDragons er som en lysfontene.MotherofDragons er som en lysfontene.MotherofDragons er som en lysfontene.
Dere som har hatt/skal ha hjemmefødsel

Planlegger hjemmefødsel selv, og lurer på et par ting:

Hvor i huset har dere tenkt å føde? Hvilke 'hjelpemidler' skal dere ha? Badekar, saccosekk, medisinball el.l.?

Hvis dere har barn fra før, hvor skal de være?
Gammel 20-03-2014, 01:55   #2
mokkemikka
Supermedlem

mokkemikka sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Sted: Nordland
Meldinger: 1,459
mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.mokkemikka har mye å være stolt av.
Sv: Dere som har hatt/skal ha hjemmefødsel

Jeg har badekar, medisinball og enkel madrass jeg kan få hvor jeg vil. Gym-matte og annet smått. Jeg kikket rundt i huset etter fødekroker. Men når man har hjemmefødsel vil man ha jordmødre som går igjennom dette med deg. Følte meg veldig trygg etter en del samtaler med jordmødrene. Ungene skulle være hjemme i andre rom enn mitt soverom som var eneste tabu, mens jeg kunne være hvor som helst i huset. Jeg hadde tviet og førstepri på badet der badekaret er. Hadde også mugligheter for at ungene skulle dra ut av huset om nødvendig.

mokkemikka er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 13:09.