Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr > Barnevogner
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-01-2015, 17:45   #1
Elise25
Medlem

Elise25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2014
Meldinger: 138
Elise25 er på vei til noe stort.
Tfk / mountain buggy!

Jeg lurer på om noen har erfaring med tfk vs mountain buggy? De er jo ganske like, men ser de har noen forskjeller.

Erfaring med multibaggen til tfk, hvor man kan sette opp ryggen? Sitter de godt?

Elise25 er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-01-2015, 19:45   #2
lykketrollene
Juniormedlem

Medlem siden: May 2014
Meldinger: 22
lykketrollene er på vei til noe stort.
Sv: Tfk / mountain buggy!

Sitat:
Opprinnelig postet av Elise25 Vis post
Jeg lurer på om noen har erfaring med tfk vs mountain buggy? De er jo ganske like, men ser de har noen forskjeller.

Erfaring med multibaggen til tfk, hvor man kan sette opp ryggen? Sitter de godt?
Jeg syns tfk er en vaklete og ustødig vogn. Også veldig minus at du må ha barnet fra deg når dere går over i sportsvogn. Likte ikke den nyr multibagen, virket ikke god å øigge i.... Borrelåssystemet syns jeg også er veldig dumt, bråker fælt når man skal endre liggestilling, veldig dumt om barnet hr sovnet.... hadde glatt sett på mb i stedet, har et helt annet inntrykk!! Hvis du vil ha trehjuling Bør du se på Babyjogger elite. Vi har hatt den som sportsvogn ved siden av emmaljungaen, og blir å kjøpe bag til den også. Minus her også er selvfølgelig at barnet blir vendt mot deg i sportsvogn...Denne vognen kom ut i bestitest!

Jeg er i grunn kommet frem til at den perfekte vognen finnes ikke.. og en vogn som er perfekt som både bagvogn og sportsvogn finnes iallefall ikke! Vi har både emmaljunga og babyjogger og bruker begge, hvert til sitt behov!
lykketrollene er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:56.