Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i september og oktober
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-07-2016, 08:44   #1
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 1,129
Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.
Uke 29

Feriemodus på de fleste kan jeg tenke meg

Vi er hjemme noen dager nå før vi drar på hytta. Håper på like fint vær der og. Fikk vogna i går samt at jeg fikk kjøpt enn Ergobaby på finn. Greit å spare halve prisen på noe som er brukt en gang

Var godt for bekkenet å komme hjem til egen seng - mye bedre med en gang
Gammel 19-07-2016, 16:17   #2
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Sv: Uke 29

Godt å høre at bekkenet er bedre! Ble badet fint? ( og ferdig?)
Vi reiser på hytta i morgen, og jeg er spent på hvordan ryggen blir. Det får gå for noen dager, og alt er bedre enn en kontorstol!

Ferien flyr og for en gangs skyld føles det helt greit. Nå begynner jeg virkelig å glede meg; 8 uker til termindato i dag

Da har jeg fått de siste småtingene i posten i dag, som ullkur til bleiebuksene, ammeinnlegg og et par nattbleier til nyfødt Nå gjenstår bare å vaske, montere og få alt på plass. Lurer forresten litt på å skaffe meg ny stelleveske. Den røde som nå er over 10 år gammel gjør nok fortsatt nytten, men det kunne ha vært gøy med noe litt freshere Noen som har gode tips til fine stellevesker?

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:55.