Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i september og oktober
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-08-2016, 20:39   #1
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Uke 33

Nå har det stille her, men kanskje flere er tilbake etter sommerferien? Jeg skal holde stand ut og håper på å kunne heie flere i mål disse siste månedene! Ellers så får vi holde liv i klubben frem til bebisene kommer Madikken Håper formen er bedre!

Jeg har siste arbeidsuke før permisjon. Hadde trodd det skulle komme brått på, men nå føles det som den mest naturlige ting i verden å skulle gi seg med jobbingen. Under en mnd til termin

Fant frem vuggen fra loftet, har vasket den og fått i ny madrass, og det er veldig koselig å ha den stående ved siden av sengen på vent
Gammel 15-08-2016, 22:14   #2
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 1,129
Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.
Sv: Uke 33

Forrige uke bare forsvant i søvn

Men jeg ble 100 % sm og kjenner at det faktisk var helt greit skulle jo egentlig jobbet i fire uker til.
Denne uka er det planleggingsdag i bhg og SFO til sammen 4 av 5 dager - veldig bra planlegging

Jobber du fremdeles 100 % Symre? Jeg er veldig imponert

Tenk nå er snart bebisene våre her
Gammel 16-08-2016, 10:16   #3
Xeni
Supermedlem

Xeni sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,123
Xeni har et ubeskrivelig bra rykte.Xeni har et ubeskrivelig bra rykte.Xeni har et ubeskrivelig bra rykte.Xeni har et ubeskrivelig bra rykte.Xeni har et ubeskrivelig bra rykte.Xeni har et ubeskrivelig bra rykte.Xeni har et ubeskrivelig bra rykte.Xeni har et ubeskrivelig bra rykte.Xeni har et ubeskrivelig bra rykte.Xeni har et ubeskrivelig bra rykte.Xeni har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei,

Jeg har nest siste arbeidsuke nå. Skal jobbe neste uke også. Men har et par feriedager jeg skal ta ut, samt en permisjonsdag i forbindelse med første skoledag til snuppa, så jeg skal bare jobbe 5 dager til. Begynner å innse at det ikke er så lenge til babyen kommer.

Xeni er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-08-2016, 22:10   #4
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Så koselig å se deg også her Xeni! Ja, du har jo heller ikke mange ukene igjen og vi vil nok kjenne på det når permisjonen endelig er der! Jeg har jobbet 100% Madikken, men har flexitid og anledning til å styre mange av arbeidsoppgavene selv, og er veldig heldig med tilpasningen hos oss. Men nå er det på tide å gi seg kjenner jeg. Det er ikke mye energi igjen til familien på ettermiddagen, og bekken og ribbeina vil helst ha meg ned i horisontalen etter jobb

I morgen skal jeg til kontroll hos lege. Nå er det 5 uker siden sist og det føles litt for lenge nå mot slutten. Jeg har ingen skumle symptomer, men allikevel betryggende med en sjekk.

Tenkte også jeg skulle få bestilt meg time til modningsakupunktur når jeg får permisjon. Hadde en rask og fin fødsel forrige gang, og vil gå til samme akupunktør nå.
Gammel 19-08-2016, 07:41   #5
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.

Noen fordeler med å ikke få sove om natta - fikk med meg håndballkampen i natt, selv om det endte med tap så var det utrolig spennende.
I dag skal 7-åringen feire bursdag - en mnd på forskudd. Kjenner at jeg ikke orker noe feiring om en mnd, og litt kjipt for han om det plutselig blir fødsel, så da blir det nå, og heldigvis er det fint vær siden det er utebursdag.

Modningsakupunktur har jeg ikke prøvd, jeg har sverget til bringebærbladkapsler og har bestilt fra iherb. Vet jo ikke om det funker, men har jo født før termin de andre gangene så "tør" ikke la være
Gammel 19-08-2016, 07:41   #6
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Er det siste arbeidsdag i dag Symre?
Gammel 19-08-2016, 16:43   #7
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Madikken Vis post
Er det siste arbeidsdag i dag Symre?
Siste dag på mandag. Hadde egentlig tenkt til å ta den siste feriedagene min da, men jeg bråbyttet slik at jeg fikk en siste fridag sammen med jentene før skolen startet i går istedenfor. Angrer bittelitt nå

Håper dere får en super bursdagsfeiring Madikken. Her inviterer vi til 11 åringens barnebursdag to uker før termin. Så optimistisk er jeg på å føde før termin. Jeg har egentlig ingen backup plan om det skulle bli fødsel akkurat da, men vi håper på at det går bra. Jeg får holde meg unna bringebærkapsler...

Alt så fint ut på kontrollen, men både legen og jeg glemte helt å måle størrelsen på magen, så jeg aner ingen ting om tilveksten. Får kommentarer på at magen ser ut som en tvillingmage, så jeg tipper at tilveksten er fin hadde vært greit å få en pekepinn da, lå på snittet sist.

Sist endret av Symre; 19-08-2016 kl 16:45.
Symre er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:54.