Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i september og oktober
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-10-2016, 21:48   #111
Gulli_70
Moderator

Gulli_70 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Nær Oslo
Meldinger: 3,382
Blogginnlegg: 67
Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Uke 37 :)

Gratulerer på etterskudd, Symre og Madikken!
Jeg håper dere koser dere nå, selv om det sikkert er slitsomt.

Gratulerer også til deg, Knubbis. Håper vekta på minstemann går oppover nå slik at du kan senke skuldrene og begynne å nyte.
Gammel 20-10-2016, 17:35   #112
Symre
Medlem

Symre sin avatar

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 205
Symre er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Tusen takk Gulli Jeg koser meg masse og er så glad for at vi omsider valgte å prøve på en attpåklatt Det er det lureste vi har gjort på mange år
Håper ammingen har gått seg til Knubbis!

Sist endret av Symre; 20-10-2016 kl 17:37.
Symre er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-10-2016, 10:18   #113
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 1,129
Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.

Tusen takk Gulli håper alt er bra med deg

Hvordan går det med lillebror og amming Knubbis?

Så godt å høre at du koser deg Symre

Det gjør jeg og virkelig. Når barseltårene forsvant, puppene ble bra, og lillesøster legger fint på seg - da løsnet det og jeg storkoser meg om dagene og skulle ønske vi kunne fryse tiden litt guttene er hodestups forelsket i lillesøsteren sin, og det er veldig lite sjalusi å spore. Litt mer søvn er det eneste jeg savner
Gammel 28-10-2016, 00:00   #114
Knubbis
Supermedlem

Knubbis sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Meldinger: 692
Knubbis har mye å være stolt av.Knubbis har mye å være stolt av.Knubbis har mye å være stolt av.Knubbis har mye å være stolt av.Knubbis har mye å være stolt av.Knubbis har mye å være stolt av.Knubbis har mye å være stolt av.Knubbis har mye å være stolt av.Knubbis har mye å være stolt av.

Så kjekt å lese at det går bra med alle.

Her begynner det å gå seg til også. Han var fortsatt ikke nådd fødselsvekt ved forrige veiing, men er hvertfall på vei oppover! Gir litt tillegg, men føler at jeg får mer og mer melk nå.
Han er 4 uker gammel i dag. Tiden flyr.
Knubbis er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:48.