Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-11-2016, 18:47   #41
Dalhia
Juniormedlem

Dalhia sin avatar

Medlem siden: Jan 2016
Meldinger: 22
Dalhia er på vei til noe stort.
Sv: uke 44

Jeg har vel time 04 desember til oul tror jeg,men får ultralyd hos fastlegen også så er ikke så spennende ut over at det skal bli spennende å høre om barnet er friskt ut fra et kvalifisert ståsted

Fy søren, formen min er ræva.. Veldig dårlig timing å være gravid på siden stoffskiftet mitt var helt på bærtur i utgangspunktet da jeg ble gravid, sliter big time med bare å eksistere.. Tanken på å gå gravid i 25 uker til føles helt forferdelig akkurat nå nå skulle jeg liksom blomstret og følt meg bedre, men neida. Jeg føler meg dritt og klarer absolutt ikke føle noen glede... Beklager at jeg kanskje virker lite takknemlig, jeg vet at det er kjipt og mange som har slitt med å bli gravid osv..
Gammel 06-11-2016, 21:26   #42
Toni86
Supermedlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 536
Blogginnlegg: 4
Toni86 vil raskt nok bli berømt.Toni86 vil raskt nok bli berømt.

Tusen takk for treningsbuksetips og så gøy å se at så mange er aktive i graviditeten!

Dahlia: Det er bare å klage, få det ut. Jeg sliter også mye mer i dette svangerskapet enn forrige. Henger fortsatt over doskåla hver morgen (over 15 uker på vei) har veldig lite energi, mye vondt i hodet osv.. Så føler med deg
Gammel 06-11-2016, 22:09   #43
Dalhia
Juniormedlem

Dalhia sin avatar

Medlem siden: Jan 2016
Meldinger: 22
Dalhia er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Toni86 Vis post
Tusen takk for treningsbuksetips og så gøy å se at så mange er aktive i graviditeten!

Dahlia: Det er bare å klage, få det ut. Jeg sliter også mye mer i dette svangerskapet enn forrige. Henger fortsatt over doskåla hver morgen (over 15 uker på vei) har veldig lite energi, mye vondt i hodet osv.. Så føler med deg
Fælt å si at jeg synes det er godt at vi er flere, vil jo gjerne ikke andre så vondt.. Håper det gir seg snart for deg nå, tungt å ha det slik. Det verste er egentlig at jeg vet jeg hadde vært bedre om jeg hadde fått skikkelig oppfølging og nok medisin for stoffskiftet, så er vel mest bitter fordi det kunne vært unngått.. Skulle virkelig ønske at jeg fremdeles klarte å være like mye aktiv som før.
Gammel 07-11-2016, 12:07   #44
Toni86
Supermedlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 536
Blogginnlegg: 4
Toni86 vil raskt nok bli berømt.Toni86 vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Dalhia Vis post
Fælt å si at jeg synes det er godt at vi er flere, vil jo gjerne ikke andre så vondt.. Håper det gir seg snart for deg nå, tungt å ha det slik. Det verste er egentlig at jeg vet jeg hadde vært bedre om jeg hadde fått skikkelig oppfølging og nok medisin for stoffskiftet, så er vel mest bitter fordi det kunne vært unngått.. Skulle virkelig ønske at jeg fremdeles klarte å være like mye aktiv som før.
Så utrolig synd og trist at du ikke får oppfølging ifht stoffskiftet ditt, slik at du kunne ha vært i bedre form. Forstår godt at du er fryktelig frustrert

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:33.