Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i november og desember
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-11-2016, 21:16   #11
Mynona
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2015
Meldinger: 1,086
Mynona er på vei til noe stort.
Sv: Nov/des Oppropstråd 30. november

Sitat:
Opprinnelig postet av Emi Vis post
Jeg elsket å lese bøker. Men sønnen min ønsker seg bare tv-spill og ingenting annet. Han bor hos far og er hos meg annenhver helg (tors-søn), fordi far ikke ga seg før vi hadde likt samvær. Han ville nemlig ikke betale meg bidrag.. og hos far sitter han å spiller på timesvis hver dag og er helt borte i sin egen verden. At han i tillegg har et snev av autisme/asbergers gjør det ikke enklere. Men han er 13 år og lot far kjøpe seg med spillmaskiner og fri tilgang. Datteren min bor hos meg og trives best her, for storebror blir fysisk om hun ønsker å se tv når han spiller f.eks. utrolig kjedelig situasjon, men på neste møte om samværsavtale setter jeg ned foten.
Huff! Håper du får medhold! Å sitte å spille TV-spill hele dagen er jo ikke sunt for noen mener jeg! Og det er jo i alle fall ikke bra at han blir fysisk når andre ønsker å se på TV! Det vitner kanskje om litt manglende grensesetting?! Nå er jeg ikke noen ekspert, men har hatt litt om det når jeg studerte, og mange barn med autisme/asbergers trenger jo ofte rutiner og klare rammer. Hva tenkte de som syns at dette var en strålende ide? Faren er kanskje god til å snakke for seg?
Gammel 30-11-2016, 21:27   #12
Emi
Supermedlem

Emi sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Meldinger: 988
Emi er på vei til noe stort.
Sv: Nov/des Oppropstråd 30. november

Han er ekspert på å manipulere, snakke for seg og trille folk rundt lillefingeren (dessverre meg inkludert i alt for mange år)....

...............................

Sist endret av Emi; 30-11-2016 kl 21:51.
Emi er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:26.