Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-12-2016, 21:54   #81
Tommelise
Medlem

Medlem siden: Jan 2015
Meldinger: 102
Tommelise er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Sv: Flere med termin juli 2017 som sniker?

Sitat:
Opprinnelig postet av Hunter Vis post
Her inne har det skjedd mye på kort tid, så jeg tror jeg bare ønsker alle nykommere velkommen og jubler for alle som har sett bankende små hjerter på ul den siste tiden!!! Også så gøy med babyer som kommer rett etter både spiraler og til tross for sterilisering - I love it!!

Jeg var på ul selv i dag og spiren har tatt igjen det den manglet sist, så i dag er jeg 8+4 og alt så helt riktig ut inni der. 💕

Ellers er jeg sjelden ordentlig kvalm, men det kan komme kastet på meg i noen sekunder. Føler meg litt sånn uvel hele døgnet, aller minst rett etter søvn. Ellers er matlysten helt bedriten, men samtidig er jeg konstant sulten. Det eneste jeg klarer å spise er frukt og helt ferske brødskiver med hardkokte egg, så dere kan jo forestille dere hvor mye luft jeg har i magen og hvordan det lukter, stakkars mann 😜

Tommelise, hvilket sykehus tilhører du? Jeg går på samme dose progynova og cyclogest som deg, men husker ikke når jeg har fått beskjed om å slutte så må ringe inn i morgen. Mener jeg skulle holde på til uke 10.
Tilhører St Olav.

Har tidlig ul 21. Desember. Krysser fingrene for gledelige nyheter like før jul .
Tommelise er logget av   Svar med sitat
Gammel 03-12-2016, 00:56   #82
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Medlem siden: Jun 2014
Sted: Romerike
Meldinger: 177
Hunter er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tommelise Vis post
Tilhører St Olav.

Har tidlig ul 21. Desember. Krysser fingrene for gledelige nyheter like før jul .
Jeg er også St Olavs, og fant ut i dag at jeg skal slutte på medisiner 7. Desember. Jeg vil da være 9+3. Det er jo allerede neste uke og kjempeskummelt!! 😳😱
Gammel 03-12-2016, 09:05   #83
Tommelise
Medlem

Sitat:
Jeg er også St Olavs, og fant ut i dag at jeg skal slutte på medisiner 7. Desember. Jeg vil da være 9+3. Det er jo allerede neste uke og kjempeskummelt!! 😳😱
Siden du ringte inn og spurte, sa de noe om det?

Syns det er så rart at mange andre praktiserer med 10 uker og helt opp i 12 uker?
Hvorfor ta noen sjanser liksom? Men hvis de mener at det er med god margin så......er det kanskje vi som er redde unødvendig?
Man er jo naturlig nok litt bekymret når man vet det er medisinene som holder graviditeten på plass siden vi ikke har noe gult legeme i styrt syklus. Er så dumt å lese at morkaken tar over i uke 10-12 når vi skal slutte med medisiner før det.......
Gammel 03-12-2016, 12:48   #84
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Sitat:
Siden du ringte inn og spurte, sa de noe om det?

Syns det er så rart at mange andre praktiserer med 10 uker og helt opp i 12 uker?
Hvorfor ta noen sjanser liksom? Men hvis de mener at det er med god margin så......er det kanskje vi som er redde unødvendig?
Man er jo naturlig nok litt bekymret når man vet det er medisinene som holder graviditeten på plass siden vi ikke har noe gult legeme i styrt syklus. Er så dumt å lese at morkaken tar over i uke 10-12 når vi skal slutte med medisiner før det.......
Pratet ikke med dem, jeg fant papirene hvor de hadde skrevet datoen for medisinstopp. Jeg tror de vet nøyaktig hva de driver med, og de har jo svært høy suksessrate, og det hadde dem ikke hatt hvis de lot kvinner miste barnet sitt ved 9/10 uker bare fordi dem ikke sto på medisiner lenge nok.

Jeg har midlertidig hentet ut alt de sendte på resept, så jeg har medisiner ut uke 11 😇
Gammel 03-12-2016, 13:23   #85
Tommelise
Medlem

Sitat:
Pratet ikke med dem, jeg fant papirene hvor de hadde skrevet datoen for medisinstopp. Jeg tror de vet nøyaktig hva de driver med, og de har jo svært høy suksessrate, og det hadde dem ikke hatt hvis de lot kvinner miste barnet sitt ved 9/10 uker bare fordi dem ikke sto på medisiner lenge nok.

Jeg har midlertidig hentet ut alt de sendte på resept, så jeg har medisiner ut uke 11 😇
Ja, tenker du å spise medisiner ut uke 11 full dose, eller skal du trappe ned?

Jeg har også litt ekstra og tenkte trappe ned i stedet for å kutte tvert.
Gammel 03-12-2016, 15:11   #86
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Sitat:
Ja, tenker du å spise medisiner ut uke 11 full dose, eller skal du trappe ned?

Jeg har også litt ekstra og tenkte trappe ned i stedet for å kutte tvert.
Tenkte jeg skulle begynne å trappe ned over 1-1,5 uke og være ferdig til uke 11. Vil jo egentlig bli ferdig med dette styret også ☺️

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:19.