Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-12-2016, 14:54   #11
Toni86
Supermedlem

Toni86 sin avatar

Medlem siden: Jan 2014
Meldinger: 536
Blogginnlegg: 4
Toni86 vil raskt nok bli berømt.Toni86 vil raskt nok bli berømt.
Sv: Uke 49

Sitat:
Opprinnelig postet av mlundg Vis post
Gratulerer med liten lillebror Toni86

Her var det bare kontroll, så ikke oul enda. Men det så fint ut med babyn. Akkurat riktig størrelse. Ble påvist at morkaken dekker hele mormunn. Litt kjipt med enda en ting liksom. Mine kynnere er også for kraftige så klar beskjed om å ta det enda mer med ro. Er allerede sykemeldt og fikk nå beskjed om at det må jeg være hele svangerskapet. Gleder meg til oul 30 des og håper babyn vil vise seg frem da. Gjemte seg godt idag så umulig å se kjønn.
Takk! Godt at alt så bra til med babyen. Ja da høres d lurt ut å ta d med ro da.
Gammel 11-12-2016, 10:44   #12
Skylar
Medlem

Skylar sin avatar

Medlem siden: Aug 2013
Meldinger: 249
Skylar er på vei til noe stort.

Gratulerer med en sønn Toni86

Jeg overlevde to dager på kurs Jeg overlevde også natta på "hotell". Det kan straffe seg å velge det billigste alternativet for å si det sånn. Det var stort sett jeg, prostituerte og narkomane som hadde valgt det hotellet
Og nå har jeg jobbehelg. 12 timersvakt i går, se vakt i dag. Så er det senvakt mandag og tirsdag, fri onsdag og vakt torsdag og fredag. Kjenner det sliter på kroppen. Livmora er litt for ofte hard som en ball, så jeg har gitt beskjed om at jeg kommer til å trappe ned litt etter nyttår.
I tillegg er -14 gutten syk igjen Det har tatt på å begynne i barnehage.

Tirsdag er det OUL, gleder meg! Er så spent på hvem som er der inne. På ul i uke 12 sa jordmora at hun trodde det var gutt for "hun så noe der". Men så langt jeg har forstått så er det noe der uansett om det er gutt eller jente i uke 12.

Hvordan har uka og helgen deres vært da?

Sistemann kommer mai 2017
Skylar er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-12-2016, 13:53   #13
Upsidaysi
Seniormedlem

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,833
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg ser snart dobbelt med tåkesyn.

Her er vi på dag 14 med sykdom nå... først de to eldste en hel uke hjemme fra skole også de to minste.. Minstemann (1 år) har virkelig vært syk med oppmot 41 i feber

Sover 15 gråter 30, sover 15, gråter 30 sånn har vi igrunnen holdt på en stund nå. Jeg er så sliten, hormonell og oppgitt.

Alt jeg burde ha gjort som jeg ikke får gjort, og føler meg som en elendig mamma som bare gråter...

Men det må da gå riktig vei nå..håper jeg...

Gratulere med frisk guttebaby Toni, så stas, er ultralyd i morgen her, uff som jeg gruer meg..
Gammel 11-12-2016, 23:42   #14
Ullsokk
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 389
Ullsokk vil raskt nok bli berømt.

Føler så med dere som har sykdom i heimen. Her holder samboer på med vannkopper. Har nå hatt vannkopper i hus i 4 uker. Halsbetennelse hos meg og mini nå for og gjøre dagene helt fantastiske her med alle hjemme pga sykdom. Jeg holder på å bli gæren.

Jeg er til vanlig aldri syk. Men i disse 4,5 mnd har jeg nå hatt tre runder med bihulebetennelse og 1 stk halsbetennelse. Bekkenet krangler også om dagen men det er bare barnematen i forhold.

Ellers er minsten i magen veldig aktiv om dagen. Kjente spark på utsiden i går
men i dag har han bare sparket innover igjen. Han er så mye mer aktiv en det storebroren var i magen..

Gratulerer med overståtte OUL og lykke til for dere som har rett rundt hjørnet ;-)

Nok en Aprilspire 2017 - Termin 18.April

Ullsokk er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:36.