Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-02-2017, 23:53   #41
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,348
Blogginnlegg: 10
Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.
Sv: Februarskravling

Eg skreiv i eit tidligare innlegg at eg siste veka har kjent noko innimellom, som eg lurer på om kan vera bevegelsar frå babyen i magen min. Men at det har vore så lite og kortvarig, at eg er usikker på om det er bevegelsar eg har kjent, eller ikkje.

Så eg har vore veldig utålmodig etter å kjenna ordentlige bevegelsar, spesielt no når eg har passert 18 veker. Og i natt skjedde det endelig! Eg våkna ein gang midt på natta. Låg halvvåken i senga ei lita stund. Plutselig kjente eg nokon små dunk nederst i magen, på venstre side. Eg la meg på rygg, og la handa over magen min akkurat der eg kjente noko. Og då kom det fleire tydelige spark frå jenta i magen min! Det var ikkje tvil om at det var babyen eg kjente denne gangen!

Så no er eg ganske sikker på at det er ordentlige bevegelsar eg har kjent innimellom i det siste, sjølv om det aldri har vore så lett å kjenna som det var i natt. Det stemmer også bra med det jordmora sa om at eg sikkert kom til å kjenna spark på venstre side først, på grunn av korleis morkaka er plassert.

Det rare er at når eg var gravid med yngstejenta mi, kjente eg for første gang ordentlige spark 1-2 dagar etter OUL. Og denne gangen skjer det allerede natta etter OUL! Håpar det ikkje går lang tid før eg får eit nytt livstegn frå mini i magen!

Des. 12

Juli 17

Sist endret av Mirabella; 24-02-2017 kl 23:58.
Mirabella er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-02-2017, 06:50   #42
Hunter
Medlem

Hunter sin avatar

Medlem siden: Jun 2014
Sted: Romerike
Meldinger: 177
Hunter er på vei til noe stort.

Så moro Mirabella! gratulerer med både jente, spark og vellykket ul Godt å få bekreftelse på at alt er bra inni der da er det bare å fortsette rugingen, og så spretter dem ut til sommeren på rekke og rad her inne Og fryktelig praktisk med en jente til da, selv om det sikkert hadde vært gøy med gutt også.
Gammel 25-02-2017, 12:43   #43
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

Medlem siden: Dec 2016
Sted: Trondheim
Meldinger: 46
ladyevot er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mirabella Vis post
Ja, då er eg endelig klar for å koma med ein rapport frå gårsdagens UL!

Eg hadde time kl. 11 i går formiddag, og sat ei lita stund og venta etter at klokka hadde passert 11. Så var det endelig ei jordmor som ropte opp navnet mitt, og eg var både nervøs og veldig spent når eg gjekk inn! Jordmora var ei dame som viste seg å vera frå same vesle kommune som eg kjem frå (men ikkje bur i lenger), og ho visste godt kven foreldra mine var. Litt artig! Så kom det også inn ein ung lege, som skulle vera med på UL-undersøkelsen. Ho spurte om det var greit at ho var med, og det sa eg ja til. Trur ho var under opplæring, for jordmora viste henne og forklarte ting underveis, som ho var usikker på.

Det var den unge legen som starta med å ta fram UL-apparatet, og begynte å undersøka babyen i magen. Heldigvis såg eg med ein gang hjertet som banka, så då klarte eg å slappa litt meir av. For då visste eg iallfall at det var liv. Legen fortsatte å undersøka babyen og ta forskjellige mål, mens jordmora hjelpte til og forklarte. Hjertet såg heilt perfekt ut, med 4 hjertekammer, og alt anna var også akkurat sånn som det skulle vera. Jordmora gjorde enda fleire mål etter at legen var ferdig, og kom då fram til at eg var 18+3 i dag. Og det stemmer nøyaktig med kor langt eg er på vei! Så babyen var akkurat så stor som den skulle vera, og alt såg heilt perfekt ut!

Morkaka var plassert oppe, og faktisk på framveggen på høgre side av livmora. Så eg ville nok kjenna bevegelsar på venstre side først, meinte jordmora. På TUL i veke 12 fekk eg vita at morkaka låg oppe, men ikkje at ho låg på framveggen. Men det kan vel kanskje vera litt av forklaringa på at eg har måtta venta lenge på å kjenna liv denne gangen.

Jordmora spurte om eg ville vita kjønn, og eg sa at det ville eg. Ho ville absolutt ha meg til å seia om eg trudde det var gutt eller jente. Eg sa at eg hadde to ulike teoriar. Gutt på grunn av den manglande kvalmen dette svangerskapet, og jente på grunn av høg fosterlyd. Så eg sa at eg var usikker. Men jordmora ville ikkje avsløra noko, før eg hadde sagt kva eg trudde mest at det var. Så eg enda på gutt, sidan eg var så sikker på gutt i starten av svangerskapet.

Så fekk eg endelig svaret! I magen min gøymer det seg:

Ei lita JENTE

Så då var altså den raske fosterlyden meir til å stola på, enn den manglande kvalmen! Tenk, eg skal bli mamma til jente nr. 3 i sommar!
Hipp hurra og gratulerer så mye med enda en liten jentebaby i magen
Nå kan du endelig slappe litt mer av. Kjekt at du har begynt å kjenne mer liv også, da er det den verste tiden med usikkerhet over.
Fikk du handlet noe fint til lillejenta i magen da? Ønsker deg en kjempefin helg med dine Nå er det bare å glede seg til alt som kommer
Gammel 25-02-2017, 23:05   #44
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Hunter Vis post
Så moro Mirabella! gratulerer med både jente, spark og vellykket ul Godt å få bekreftelse på at alt er bra inni der da er det bare å fortsette rugingen, og så spretter dem ut til sommeren på rekke og rad her inne Og fryktelig praktisk med en jente til da, selv om det sikkert hadde vært gøy med gutt også.
Tusen takk for det, Hunter!

Ja, det var utrulig godt å få ein bekreftelse på at alt er bra med babyen i magen min. Og veldig spennande å få vita kjønn. Eg hadde jo ein utrulig sterk guttefølelse i starten av svangerskapet, når kvalmen aldri kom. Men eg vart vel egentlig meir og meir usikker, når fosterlyden kvar gang eg har fått den målt, har vore frå 140 til over 160 slag i minuttet. Så no rett før OUL tenkte eg at det nok var like stor sjanse for jente, som for gutt.

Absolutt praktisk med jente, ja! Samtidig som det hadde vore gøy å fått vera guttemamma og. Men no gledar eg meg til å få møta jenta i magen min. For det er akkurat ho eg vil ha, mirakeljenta vår, som endelig fekk oss til å lykkast på vårt siste IVF-forsøk!

Tja, det spørs vel om babyane spretter ut på rekke og rad her inne til sommaren, så få som me er her i juli-/augustklubben! Men me får prøva å laga litt ekstra spenning, me som er her!

Des. 12

Juli 17
Gammel 25-02-2017, 23:18   #45
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av ladyevot Vis post
Hipp hurra og gratulerer så mye med enda en liten jentebaby i magen
Nå kan du endelig slappe litt mer av. Kjekt at du har begynt å kjenne mer liv også, da er det den verste tiden med usikkerhet over.
Fikk du handlet noe fint til lillejenta i magen da? Ønsker deg en kjempefin helg med dine Nå er det bare å glede seg til alt som kommer
Takk skal du ha, ladyevot!

Ja, det var veldig kjekt å endelig kjenna ordentlig liv! Gledar meg til å kjenna det igjen.

Eg fekk dessverre ikkje handla noko fint til minisøster på torsdag. Eldstejenta mi vart operert dagen før eg hadde OUL, så eg overnatta på sykehuset til torsdagen. Så då hadde eg iallfall veldig kort vei å gå, når eg skulle på UL. Jenta mi blir avhengig av rullestol i nokre veker framover, så me kjørte berre rett heim med henne etter at eg var ferdig på UL. Eg får heller ta det neste gang eg skal på handletur!

Ja, no skal eg prøva å berre gleda meg i tida framover, i staden for å bekymra meg! Fortsatt god helg til deg og, ladyevot!

Des. 12

Juli 17

Sist endret av Mirabella; 25-02-2017 kl 23:20.
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 21:09.