Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-02-2017, 09:51   #11
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.
Sv: Har dere begynt å handle babyting?

Sitat:
Opprinnelig postet av Drømmejenta Vis post
Hei dere. Er det noen som har gode tips til hva jeg kan kjøpe for å unngå så vondt i ryggen? Utpå dagen får jeg så veldig vondt høyt oppe på ryggen, det kan virke som om det kommer på grunn av at mage og puppene har blitt tyngre (jeg veier 56kg nå men er liten og tynn). Jeg har prøvd alt av bh uten strikk, singlet med litt støtte, og sportsBh men ingenting funker. Noen som har samme erfaring?
Her hjelper det å ta noen runder hvor jeg legger meg litt nedpå og hviler i løpet av dagen. Hvis jeg sitter, går og står for mye så får jeg vondt. Tror det er relatert til bekkenet for min del.
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-02-2017, 10:02   #12
Lykkelit2
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2016
Meldinger: 24
Lykkelit2 er på vei til noe stort.

Sitat:
Hei dere. Er det noen som har gode tips til hva jeg kan kjøpe for å unngå så vondt i ryggen? Utpå dagen får jeg så veldig vondt høyt oppe på ryggen, det kan virke som om det kommer på grunn av at mage og puppene har blitt tyngre (jeg veier 56kg nå men er liten og tynn). Jeg har prøvd alt av bh uten strikk, singlet med litt støtte, og sportsBh men ingenting funker. Noen som har samme erfaring?
Sånn vondt får jeg ofte i ryggen, og hos meg er det rett og slett at ryggen blir "sliten". Jeg har hatt prolaps i rygg før og vet at ryggmusklaturen min ikke er av den beste. Har en stillesittende jobb , men prøver å bevege meg mye, ikke sitte eller stå lenge i samme stilling, også har jeg et vippebrett med litt bevegelse jeg står på når jeg jobber. Hvile godt ut etter jobb. Det fungerer på min rygg så langt
Gammel 22-02-2017, 14:19   #13
Løve(mamma?)
Medlem

Løve(mamma?) sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 129
Løve(mamma?) vil raskt nok bli berømt.

Jeg får mye vondt i korsryggen i begynnelsen av svangerskapet og jeg er nødt til å legge meg flatt på gulvet flere ganger daglig for å klare meg.
Så å ta pauser når det er mulig er eneste tips jeg har, men du kan jo ta kontakt med en fysioterapeut kanskje? Og få noen øvelser og tips som kan hjelpe?

Lille frosk kom endelig 19.08.14
Løve(mamma?) er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-02-2017, 22:50   #14
Drømmejenta
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2016
Meldinger: 12
Drømmejenta er på vei til noe stort.

Takk for tipsene jeg må nok bare være flink å hvile litt innimellom - det er mye bedre på morningen og det er sikkert fordi jeg har hvilt ryggen om natta. Det er sikkert optimistisk å tenke at det kan gi seg litt når ryggen blir mer vant til belastninge men det er vel lov å håpe. Jeg skal sjekke kontakte en fysio for litt tips også

Jeg syns det er så utrolig stas å kunne handle babyting til oss selv så jeg har handla vogn, seng og stellebord og litt klær
ICSI september 2016 - positiv Termin 25 mai 2017
Drømmejenta er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-02-2017, 23:54   #15
Ellia
Juniormedlem

Ellia sin avatar

Medlem siden: Jan 2017
Meldinger: 17
Ellia er på vei til noe stort.

Sitat:
Takk for tipsene jeg må nok bare være flink å hvile litt innimellom - det er mye bedre på morningen og det er sikkert fordi jeg har hvilt ryggen om natta. Det er sikkert optimistisk å tenke at det kan gi seg litt når ryggen blir mer vant til belastninge men det er vel lov å håpe. Jeg skal sjekke kontakte en fysio for litt tips også

Jeg syns det er så utrolig stas å kunne handle babyting til oss selv så jeg har handla vogn, seng og stellebord og litt klær
Hvil så ofte du kan er mitt beste tips

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:32.