Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i mai og juni
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-03-2017, 13:13   #1
Løve(mamma?)
Medlem

Løve(mamma?) sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Meldinger: 129
Løve(mamma?) vil raskt nok bli berømt.
Mars

Tenk en ny måned allerede, nå nærmer vi oss endelig vår!

Jeg er veldig klar for lysere tider og varmere vær!
Hvordan går det med dere andre?

Her har jeg hatt en deilig uke med mannen hjemme i vinterferie, kjenner at dagene blir lange og tunge med en turbo på 2.5 når jeg er så mye trøtt selv.
Så jeg gleder meg til varmere vær og vi bare kan gå rett ut i hagen og dille uten så mye styr med påkledning!

Tenker å bestille en ny privat ul om ikke så lenge. Sist hadde vi en rundt uke 30, kjekt å få kikke litt på den lille når det ikke er så lenge til vi faktisk møtes

Lille frosk kom endelig 19.08.14
Løve(mamma?) er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-03-2017, 19:20   #2
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.
Sv: Mars

Jeg gleder meg også veldig til våren kommer. Blir deilig å slippe is og glatte veier overalt.

Vi skal faktisk på 3d ultralyd på torsdag. Gleder meg veldig til å få se lillesøster. Er jo ofte på tilvekstultralyd men da får vi ikke sett henne. Så bestemte oss for å gjøre det denne gangen og. Da er jeg 28+4.

Ellers prøver jeg å jobbe meg nedover lista over ting som skal være ferdig før baby kommer. Den er fortsatt relativt lang, men har også fått ordnet mye. Det viktigste nå er vel egentlig å få søkt om permisjon. Så jeg er ferdig men den biten. Vi planlegger å være hjemme minst til august 2019, men helst august 2020. Så blir uansett lang tid med ulønnet permisjon.
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-03-2017, 09:46   #3
Løve(mamma?)
Medlem

Løve(mamma?) sin avatar

Åh så kjekt med 3D ultralyd, er det jeg også tenker å bestille. Hadde i ca uke 30 sist så skal prøve å smøre meg med tålmodighet i noen uker til.
T kom jo 8dager på overtid så jeg føler jo jeg har veldig god tid denne gangen og venter ihvertfall ikke at hun kommer før termin.

Men jeg skal prøve å få gå gjennom alt jeg har spart på av babyklær og tepper sånn jeg får litt oversikt over hva jeg faktisk trenger. Jeg klør skikkelig etter å kjøpe så mye men håper trangen skal gi seg hvis jeg får litt oversikt over hva vi faktisk har

Jeg er 25+4 i dag så i neste uke kan jeg også søke om permisjon, det blir deilig å få det unnagjort.

Jeg kommer også til å være hjemme i minst 2år. Er hjemme på tredje året med minien her men det er tungt å være hjemme med en 2.5åring som gravid. Og i natt var han våken fra 00.00-02.30 så i dag krysser jeg fingrer for at vi snart får barnehageplass

Gammel 08-03-2017, 16:42   #4
Drømmejenta
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2016
Meldinger: 12
Drømmejenta er på vei til noe stort.

Hei jeg gleder meg veldig til vår også! Det merkes allerede godt at dagene er lysere

Sp gøy med 3d UL! Legen min prøvde seg litt på det når jeg var 22 og da fikk vi sett litt av trekkene. Men vi hadde sikkert sett mye mer nå! Jeg er uke 29 nå. Jeg mangler ammepumpe, bilstol og bæresele, ellers har jeg det meste klart tror jeg. Jeg har sterke kynnere så tviler på hun holder seg inne helt til termin. Er det flere som er plaget med sterke kynnere?
ICSI september 2016 - positiv Termin 25 mai 2017
Drømmejenta er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-03-2017, 17:20   #5
mlundg
Medlem

mlundg sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Meldinger: 380
Blogginnlegg: 9
mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.mlundg er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Drømmejenta Vis post
Hei jeg gleder meg veldig til vår også! Det merkes allerede godt at dagene er lysere

Sp gøy med 3d UL! Legen min prøvde seg litt på det når jeg var 22 og da fikk vi sett litt av trekkene. Men vi hadde sikkert sett mye mer nå! Jeg er uke 29 nå. Jeg mangler ammepumpe, bilstol og bæresele, ellers har jeg det meste klart tror jeg. Jeg har sterke kynnere så tviler på hun holder seg inne helt til termin. Er det flere som er plaget med sterke kynnere?
Ja, jeg har også hatt mye sterke kynnere. Men synes det har blitt bedre siste uka faktisk. Har du sjekket livmortappen? Min er helt upåvirket, men jeg går på lutinus også. Siden førstemann kom tidlig så føler jeg at fødselen nærmer seg, men plutselig blir hun inne mye lenger. Da blir det lang ventetid da
mlundg er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-03-2017, 08:41   #6
Løve(mamma?)
Medlem

Løve(mamma?) sin avatar

Her får jeg bare kynnere hvis jeg er for aktiv, herjer med 2åringen eller dytter vogn med unge og matvarer opp en bakke.
Men de gir seg fort så jeg tror ikke hun her heller har tenkt å komme så tidlig.

Sist var jeg så forberedt fra uke 37, alle rundt meg trodde han skulle komme tidlig siden han var så stor og magen så lav. Men han hadde så god tid at å gå 4uker fra uke 37 føltes jo lengre enn hele svangerskapet frem til da

Gammel 09-03-2017, 22:40   #7
Drømmejenta
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2016
Meldinger: 12
Drømmejenta er på vei til noe stort.

Så godt å høre at andre har hatt kynnere uten så tidlig fødsel! Jeg sjekket livmortappen for 3 uker siden og da var heldigvis alt bra. Magen min er knallhard med ganske sterke kynnere mange ganger om dagen, selv når jeg bare reiser meg fra stolen på jobb.. håper virkelig hun skal holde seg i magen et par måneder til!
ICSI september 2016 - positiv Termin 25 mai 2017
Drømmejenta er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:55.