Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i september og oktober
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-03-2017, 10:37   #61
Butterfly_83
Medlem

Butterfly_83 sin avatar

Medlem siden: Jun 2012
Sted: Nord-Norge
Meldinger: 430
Butterfly_83 er en kommende stjerne på ryktebørsen.
Sv: Septoberklubbens Mars-skravling

Sitat:
Opprinnelig postet av Lilla Vis post
Ønsker dere alle lykke til videre! Jeg må melde meg ut, de fant ikke hjertelyd lengre og tror det skjedde i uke 9. Denne uken består derfor av alt det vonde som medfølger. Vi håper vi snart kan melde oss inn i en annen gruppe <3

Å nei så trist Lilla!! var jo ikke sånn det skulle gå! :-(
ikke lenge siden jeg opplevde det selv så føler veldig med deg. Stor klem til deg, håper du snart er tilbake på SM. Ta godt vare på deg selv nå

Butterfly_83 er logget av   Svar med sitat
Gammel 29-03-2017, 10:52   #62
Lilla
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2017
Meldinger: 13
Lilla er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Butterfly_83 Vis post
Å nei så trist Lilla!! var jo ikke sånn det skulle gå! :-(
ikke lenge siden jeg opplevde det selv så føler veldig med deg. Stor klem til deg, håper du snart er tilbake på SM. Ta godt vare på deg selv nå
Tusen takk vi trøster oss med at både på privat ul og på sykehuset så sa de det samme, at alt annet rundt så veldig bra ut og at det nok dermed kun var fosteret det var noe galt med. Vi hadde egentlig ikke forsøkt aktivt å bli gravide, (eller jeg var jo mer opplyst enn mannen på når sånt kunne skje da, Hehe) så nå har mannen gitt streng beskjed om at han og skal vite når det er mulig slik at han skal yte best mulig Hehe jeg har jo gått og tenkt at noe kommer til å skje i flere uker så jeg ble faktisk ikle overrasket, så tror de siste dagene har vært nesten værst for han. Nå bare lader jeg opp til imorgen og de fire siste tablettene. Heldigvis får vi gjøre det på sykehuset og ikke hjemme (som visstnok og var ett alternativ).
Lilla er logget av   Svar med sitat
Gammel 29-03-2017, 11:18   #63
Butterfly_83
Medlem

Butterfly_83 sin avatar

Sitat:
Tusen takk vi trøster oss med at både på privat ul og på sykehuset så sa de det samme, at alt annet rundt så veldig bra ut og at det nok dermed kun var fosteret det var noe galt med. Vi hadde egentlig ikke forsøkt aktivt å bli gravide, (eller jeg var jo mer opplyst enn mannen på når sånt kunne skje da, Hehe) så nå har mannen gitt streng beskjed om at han og skal vite når det er mulig slik at han skal yte best mulig Hehe jeg har jo gått og tenkt at noe kommer til å skje i flere uker så jeg ble faktisk ikle overrasket, så tror de siste dagene har vært nesten værst for han. Nå bare lader jeg opp til imorgen og de fire siste tablettene. Heldigvis får vi gjøre det på sykehuset og ikke hjemme (som visstnok og var ett alternativ).
Fikk du vite dette i dag? Hvor langt er du nå sånn egentli?
Jeg fikk ikke ta tabelettene hjemme, måtte gjøre det på sykehuset . Min hadde også sluttet å slå i uke 9. De sa til meg at det tok generelt 6 timer fra man fikk første tabelettene til det kom ut og det stemte ganske bra hos mrg , tok 6,5 time. Jeg fikk ikke vondt eller noe, så det gikk egebtli veldig greit. håper det går greit for deg også. Trist når det skjer

Gammel 29-03-2017, 11:35   #64
Lilla
Juniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av Butterfly_83 Vis post

Fikk du vite dette i dag? Hvor langt er du nå sånn egentli?
Jeg fikk ikke ta tabelettene hjemme, måtte gjøre det på sykehuset . Min hadde også sluttet å slå i uke 9. De sa til meg at det tok generelt 6 timer fra man fikk første tabelettene til det kom ut og det stemte ganske bra hos mrg , tok 6,5 time. Jeg fikk ikke vondt eller noe, så det gikk egebtli veldig greit. håper det går greit for deg også. Trist når det skjer
Ett par dager siden vi fant ut. Er omtrent midtveis i uke 10. Har vært med en venninne på det tidligere og hun hadde store smerter, men det er heldigvis forskjell fra person til person. Sykehuset mitt tilbyr det også hjemme. Håper alt går greit imorgen og at dette blir første og eneste gangen
Gammel 29-03-2017, 12:29   #65
Butterfly_83
Medlem

Butterfly_83 sin avatar

Sitat:
Ett par dager siden vi fant ut. Er omtrent midtveis i uke 10. Har vært med en venninne på det tidligere og hun hadde store smerter, men det er heldigvis forskjell fra person til person. Sykehuset mitt tilbyr det også hjemme. Håper alt går greit imorgen og at dette blir første og eneste gangen

Så forskjell det er fra sykehus til sykehus . Jeg ble innlagt på sykehus med engang etterpå jeg . Håper du slipper smerter!

Gammel 29-03-2017, 14:55   #66
HappyLittleMe
Medlem

Medlem siden: Sep 2015
Meldinger: 158
HappyLittleMe er på vei til noe stort.

oh nei, det var kjempetrist Lilla!

håper du slipper mye smerter og at en spire til sitter snart
HappyLittleMe er logget av   Svar med sitat
Gammel 29-03-2017, 18:08   #67
Lilla
Juniormedlem

Sitat:
Opprinnelig postet av HappyLittleMe Vis post
oh nei, det var kjempetrist Lilla!

håper du slipper mye smerter og at en spire til sitter snart
Takk vi skal iallefall prøve så fort det er mulig igjen!
Gammel 29-03-2017, 19:30   #68
nb78
Medlem

nb78 sin avatar

Medlem siden: Mar 2014
Sted: Bergen
Meldinger: 340
nb78 vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Ønsker dere alle lykke til videre! Jeg må melde meg ut, de fant ikke hjertelyd lengre og tror det skjedde i uke 9. Denne uken består derfor av alt det vonde som medfølger. Vi håper vi snart kan melde oss inn i en annen gruppe <3
Å nei og nei Lilla 😭 Jeg har kjent på den sorgen du sitter med nå så altfor godt og vil bare si to ting:
1) jeg er her om du vil prate
2) det vil bli bedre, men det tar tid

Prøvere siden 2008, full klaff på 5. IVF. født 11.2014
Første søskenforsøk ble avbrutt uke 19+4 pga ryggmargsbrokk.
Andre søskenforsøk i gang

nb78 er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 03:48.