Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-05-2017, 23:34   #11
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,348
Blogginnlegg: 10
Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.
Sv: Vårskravling i april 2017

Sitat:
Opprinnelig postet av ladyevot Vis post
Det er ikke hemmelig, så kan avsløre at datoen er 7. august 14 uker igjen i dag, og under 100 dager her også :hurra:
Håper ikke det skjer noe før denne datoen, men om det gjør det har vi en plan for det også.
Da krysser vi fingre for at du får føde vaginalt, og at alt går som du ønsker

Ja, må ha bekreftelsen på at svangerskapet er passert 26 uker. Jeg skulle bare ta kontakt med sekretær på helsestasjonen i løpet av uke 26, så skulle de ordne med bekreftelse og sende meg. Jeg må få justert termindatoen til KS-dato også, så jeg ikke mister noen dager der. Det ordner seg nok. Jeg har bare ikke vært gjennom det før, så er litt stressa og ønsker å ha ting klart

Håper du har fått svar på glukosetestene dine, og at de var fine. Jeg slipper heldigvis og tenke på det
Må vera rart å vita at gutten din kjem seinast 7. august! Men då er du iallfall godt forberedt, iallfall viss han ikkje velger å koma tidligare. Gratulerer med under 100 dagar igjen til termin! Då kan nedtellinga starta for alvor.

Greit å få den terminbekreftelse så fort som mulig, ja. Eg tenkte å be om terminbekreftelse i morgon, når eg skal på svangerskapskontroll hos lege. Så må eg begynna å sjå på søknaden, sånn at eg kan få søkt om foreldrepengar i løpet av denne månaden.

Eg har fått svar på blodprøvane eg tok i forbindelse med glukosebelastninga, og alt såg heldigvis kjempefint ut! Så då kryssar eg fingrane for at eg ikkje må gjennom ei ny glukosebelastning seinare i svangerskapet.

Des. 12

Juli 17

Sist endret av Mirabella; 01-05-2017 kl 23:37.
Mirabella er logget av   Svar med sitat
Gammel 01-05-2017, 23:48   #12
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.Mirabella har en strålende fremtid.

Sitat:
Høres ut som det var meningen at du skulle ha akkurat den vogna
Vi bestilte vogn for en drøy uke siden, og venter spent på at den skal komme. Fant også et tilbud på en nettbutikk og bestilte derfra. Vi skal ha Stokke Trailz, den har også stor bag og er høy, noe som passer både meg og barnefar godt Bilstol kjøpte vi på tilbud i februar (tidlig ute :P) så den er også i boks. Det begynner virkelig å nærme seg, og jeg kjenner jeg bare gleder meg til tiden fremover.
Herlig å følge med på utviklingen i magen fra dag til dag, og å krysse av for enda en dag nærmere fødsel. Føles litt ekstra spesielt siden vi vet akkurat når lillegutt kommer også

Var på 24 ukers kontroll i forrige uke, og det ser ut til at lillegutt slekter på både mor og far, for han var godt over snittet i lengde
En aktiv gutt er det i alle fall sikkert at jeg har. Sparker og slår kollbøtte dagen lang

På lørdag reiser vi en uke til Mallorca. Skal bli godt med en uke ferie og bare slappe av. Håper ikke det blir alt for varmt. Greit å ta ferien før jeg blir altfor stor og alvoret slår inn skikkelig

Håper alt er bra med deg, og at dere har hatt 1. mail med godt vær!
Her har vi vasket og spylt veranda og utemøbler og gjort klart til utesesongen. Hadde årets første grillings også, men vi spiste ikke ute da det ikke var så altfor varmt da sola forsvant
Ja, eg følte virkelig det var meininga at eg skulle ha akkurat den vogna. Så får eg berre håpa at eg blir fornøyd. Gratulerer med vognkjøp, du og! Kjekt når me får gode tilbud på vognene me vil ha.

Eg er veldig spent på kor stor jenta mi har blitt no. Eg og mannen min er høge begge to, me og. Så det blir spennande å sjå om jenta i magen er større enn gjennomsnittet. Jentene mine har faktisk vore ganske gjennomsnittlige i størrelse ved fødselen, men har vakse fort etter at dei kom ut av magen.

Høyrest deilig ut med Sydenferie. Håpar dåke får fint ver, og passe varmt. Me har hatt ei super langhelg på landet hos mine foreldre, og har virkelig fått nyta det fine veret som endelig kom her til vestlandet! Det vart grilling på oss også - me må jo nytta sjansen til å ta fram grillen, når våren endelig kjem.

Des. 12

Juli 17

Sist endret av Mirabella; 01-05-2017 kl 23:51.
Gammel 01-05-2017, 23:55   #13
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

I dag er eg 28+0, og eg har no begynt på 3. trimester!

I morgon skal eg både på svangerskapskontroll hos lege, og på 3D-ultralyd! Håpar alt ser fint ut, og at eg får nokon fine bilete av veslejenta i magen.

Des. 12

Juli 17
Gammel 02-05-2017, 22:24   #14
ladyevot
Juniormedlem

ladyevot sin avatar

Medlem siden: Dec 2016
Sted: Trondheim
Meldinger: 46
ladyevot er på vei til noe stort.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mirabella Vis post
I dag er eg 28+0, og eg har no begynt på 3. trimester!

I morgon skal eg både på svangerskapskontroll hos lege, og på 3D-ultralyd! Håpar alt ser fint ut, og at eg får nokon fine bilete av veslejenta i magen.
Siste innspurt, gratulerer!! Gleder meg til jeg også kommer dit om ca 3 uker

Så spennende, krysser fingre for at alt er bra med lillejenta i magen, og at du får noen flotte bilder å beundre den siste tiden frem til du får treffe henne på ordentlig Så spennende tider i møte for oss begge nå

Jeg har dessverre slitt med tannpine de siste ukene, så jeg skal tilbringe dagen i morgen med noe mye mindre hyggelig; rotfylling

Må få høre hvordan alt har gått med deg i morgen da
Gammel 02-05-2017, 22:49   #15
Mirabella
Supermedlem

Mirabella sin avatar

Sitat:
Siste innspurt, gratulerer!! Gleder meg til jeg også kommer dit om ca 3 uker

Så spennende, krysser fingre for at alt er bra med lillejenta i magen, og at du får noen flotte bilder å beundre den siste tiden frem til du får treffe henne på ordentlig Så spennende tider i møte for oss begge nå

Jeg har dessverre slitt med tannpine de siste ukene, så jeg skal tilbringe dagen i morgen med noe mye mindre hyggelig; rotfylling

Må få høre hvordan alt har gått med deg i morgen da
Uff, tannverk er ikkje noko godt. Lykke til i morgon!

Eg har laga ein ny månadstråd, så der finn du ei lita oppdatering frå dagens svangerskapskontroll og 3D-ultralyd. Skriv litt meir i morgon, viss eg får tid.

Des. 12

Juli 17
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:21.