Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Terminklubber > Termin i juli og august
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-03-2018, 17:42   #1
Laluna
Medlem

Laluna sin avatar

Medlem siden: Feb 2013
Sted: Oslo
Meldinger: 160
Laluna vil raskt nok bli berømt.Laluna vil raskt nok bli berømt.
Marsskravling 2018

Så stille det ble her igjen da. Alt bra med dere?
Cadillac, karro77 og Nykrabat17? 😊

Laluna er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-03-2018, 09:20   #2
karro77
Medlem

karro77 sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 319
Blogginnlegg: 7
karro77 er bare skikkelig grei.karro77 er bare skikkelig grei.karro77 er bare skikkelig grei.karro77 er bare skikkelig grei.
Sv: Marsskravling 2018

Hei! Jo, alt bra her! Uke 30 imorgen Begynner å bli litt lite bevegelig, stor forskjell fra forrige gang da magen var mye mindre. Det rare er at SF-målene er lavere nå enn forrige gang, men likevel oppleves altså magen mye større

Ellers så er jeg i samtaler med Riksen nå, om jeg skal ta keisersnitt eller ikke. Forrige fødsel ble dramatisk og det endte med akutt keisersnitt. Jeg kjenner jeg har lyst til å oppleve et godt planlagt keisersnitt denne gangen. Er veldig spent på hva Riksen ender på.

Hvordan står det til med dere?

IVF -nurk i juni 2013
Venter lillesøster i mai 2018
karro77 er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-04-2018, 23:39   #3
Cadillac
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2018
Meldinger: 23
Cadillac er på vei til noe stort.
Sv: Marsskravling 2018

Heia!

Ja, nå var det plutselig gått en tid ... Uke 22+5 her nå og mye liv daglig. Det er ei lita jente, og jakten på navn har startet for min del. Jeg er ganske bestemt, men vi får se. Han må jo helst også være enig, eller i alle fall godta det. Hehe.

Ellers? Formen er ok. Jeg er fortsatt mye trøtt og sliten, men bortsett fra det har jeg ikke stort med svangerskapsrelatert plager nå. Jeg har derimot høyt blodtrykk og hvilepuls på over 100, men det har helt andre årsaker. Jeg er 50 % sykemeldt og vil nok være det til permisjonsstart. Kanskje mer også, hvis jeg ikke klarer mer.

Hva skjer i livet? Jeg og mannen flytter fra hverandre og det er beintøft. Mekling senere denne måneden, og jakten på ny bolig++ er igang. Heftig å stå i det parallellt med voksende mage, innkjøp av babyutstyr osv. Jeg er rett og slett bare veldig sliten.

Tja, ellers? Alt er visst bra. Tre ultralyder har gitt samme termin på en prikk og lille vokser helt som hun skal. Morkaken derimot, har lagt seg helt over fødselskanalen, og jeg skal på kontroll i juni for å se om den fortsatt er i veien eller hva. I mellomtiden prøver jeg å psyke meg opp til at det kan hende jeg må ta keisersnitt.

Med 1, 2 og snart 3.
Cadillac er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 07:21.