Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Svangerskap og fødsel > Keisersnitt
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-07-2005, 20:07   #81
Linee
Supermedlem

Linee sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,229
Linee har et ubeskrivelig bra rykte.Linee har et ubeskrivelig bra rykte.Linee har et ubeskrivelig bra rykte.Linee har et ubeskrivelig bra rykte.Linee har et ubeskrivelig bra rykte.Linee har et ubeskrivelig bra rykte.Linee har et ubeskrivelig bra rykte.Linee har et ubeskrivelig bra rykte.Linee har et ubeskrivelig bra rykte.Linee har et ubeskrivelig bra rykte.Linee har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Den Store Keisersnitttråden!

For de som skal ha keisersnitt på Ullevål, se her:

http://www.ulleval.no/modules/module...iDisplayType=2
Gammel 16-07-2005, 20:22   #82
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

.....

Sist endret av Tidl. bruker; 08-05-2007 kl 23:19.
  Svar med sitat
Gammel 16-07-2005, 20:42   #83
Zoë
Gjest

Lykke til med planlagt snitt, Tertitten!

Jeg hadde en fin opplevelse med mitt forrige!
  Svar med sitat
Gammel 16-07-2005, 23:11   #84
lineh
Gjest

Takker for flott lesing! Er glad jeg dumpet over denne tråden. Grunnen til det er at jeg skal nå ha mitt 4 og siste barn. Jeg har hatt 3 lette og u komliserte fødsler. For hvert barn jeg har båret frem er skrekken over keisersnitt blitt større! Denne gangen er jeg liv redd. 3 lette og flotte fødsel, det kan ikke være mulig at nr 4 også skal komme så lett. Da kommer panikken over at tenk om det blir keisersnitt... hjelpe meg jeg tror jeg dør. Noen som skal skjere opp magen min og plukke ut en baby....
Vel etter lesingen her så ser jeg jo at ting går bra, men angsten sitter ennå... Jeg skal til jordmor kontinuerlig når det nærmer seg for å få bukt med dette... Enkelte har fødselsangs men her har vi KS angst...
  Svar med sitat
Gammel 17-07-2005, 15:05   #85
Zoë
Gjest

hei Lineh!

Jeg har to venninner som har fått fire barn. De har født alle like lett - vi andre ser på dem som de reneste urkvinnene som er som skapt for å føde!
Slik er det sikkert med deg også - som har tre greie fødsler bak deg!
  Svar med sitat
Gammel 19-07-2005, 19:38   #86
ana
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Zoë
Om vi ikke "snakkes" her på snartmamma før mitt snitt, så møtes vi vel kanskje i augustklubben på Nybaktmamma like etterpå!
Det gjør vi, og det ser jeg fram til
  Svar med sitat
Gammel 19-07-2005, 19:46   #87
Sessa
Seniormedlem

Sessa sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Råholt
Meldinger: 2,857
Sessa har et ubeskrivelig bra rykte.Sessa har et ubeskrivelig bra rykte.Sessa har et ubeskrivelig bra rykte.Sessa har et ubeskrivelig bra rykte.Sessa har et ubeskrivelig bra rykte.Sessa har et ubeskrivelig bra rykte.Sessa har et ubeskrivelig bra rykte.Sessa har et ubeskrivelig bra rykte.Sessa har et ubeskrivelig bra rykte.Sessa har et ubeskrivelig bra rykte.Sessa har et ubeskrivelig bra rykte.

5 uker til mitt snitt i dag! Jeg kommer også blant august på NM
Dagboken min - Magebilder
Sessa er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-07-2005, 22:19   #88
Zoë
Gjest

Åååh! Nå nærmer det seg for oss alle sammen!

Kjenner sommerfuglene i magen ganske godt ; )

vi får danne en liten keiser-klubb i augustklubben hvor vi kan diskutere støle mager og hvor pent arrene gror! : )
  Svar med sitat
Gammel 20-07-2005, 10:53   #89
Zoë
Gjest

Her er en link til en side med k-snitt historier!

http://www.birthstories.com/Second_o...led_C-section/
  Svar med sitat
Gammel 20-07-2005, 14:45   #90
Freja
Gjest

Ana: De kontrolerer ikke urinen, bare mengden. Dette for at å se at tarmer o slikt ligger på plass etter KS og at systemet fungerer som det skal. Vet dog ikke om dette praktiseres på alle sykehus.

Anjamor: Vet ikke hvordan det er fra sykehus til sykehus, jeg lå på BB Borås i Sverige, og der fikk iaf. mannen väre med fra förste stund. Også når dem satte spinalen.
Ang. barnet så får du hilse på det med en gang, men får det ikke på brystet. Av den enkle anledningen at det ikke finns plass. Du har blodtrykksmåler, pulsmåler, drypp + div. koppla på deg. Og siden så har du en stor skjerm rett over brystet for at du ikke skal se hva dem driver med på andre siden.
Jeg fikk lukte, kjenne og gi min lille en puss i panna före JM og mannen gikk avgårde for måling og veiing. Under tiden ble jeg sydd sammen.
Tok vel kanskje ½time före vi traff hverandre igjen på overvåkinga og da er han "bare" din.
Etter et KS så kan det lengre tid for melka å komme igang, for at man ikke fölger natuerns gang. For meg tok det 3 dager.
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 10:30.