Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Kosthold, trening og helse > Røykekutt
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-05-2008, 11:41   #11
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: hvorfor gjør folk det VÆRRE????? (sorry språket i dette innlegget)

Sitat:
Opprinnelig postet av meowouch Vis post
Kan signere nesten alt! Jeg har mistet 3 ganger før, derfor burde jeg jo klare å slutte enda enklere nå, men fy søren så vanskelig det er Jeg trodde jeg kom til å miste denne gangen også, derfor vært kjempe usikker, redd og lei meg. Vet med stor sannsynlighet nå at det kommer til å gå bra, så jeg MÅ jo bare slutte. Men dette er vanskelig altså...

Men dere, tror dere det ligger noe i at det i starten er bedre å ta en røyk i stedet for å bli veldig stresset? Eller er det bare en unnskyldning røykende gravide har funnet på?
Jeg vil nok ikke prøve bruke det som en unnskyldning nei, at man tar en røyk for å ikke bli stresset... eller noe sånt.

MEN, da jeg gikk med førstemann sa legen min til meg at det var bedre at jeg tok en røyk i ny og ned (og holdt meg til sigaretter siden de tok for LITT av giftstoffene) enn at jeg skulle slite med dårlig samvittighet og slite med det i alle de mnd jeg skulle gå gravid.
Bedre å kutte ned, enn ikke gjøre noe i det hele tatt liksom..

Jeg kuttet ned mye, men slet veldig etter fødsel med det faktum at jeg ikke hadde klart å slutte...dette fordi det ble så vanskelig med amming, og kombinasjonen med røyk...
Jeg HATET det når jeg prøvde være "flink" å ta meg en røyk rett etter mating av babyen...for å sørge for minst mulig nikotin i maten hans...også våknet han etter 2 sek. og skulle ha mer.

Det var motivasjonen min for å slutte i svangerskap nr 2, og det fungerte kjempe bra... men da han ikke var ett ammende barn, mistet jeg motivasjonen min og begynte igjen.

Denne gangen slutter jeg for å legge best mulig til rette for å ikke få hyperaktive barn Alt skal gjøres for å unngå nettopp det.
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 01:40.