Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Frodig og svanger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-12-2007, 23:42   #1
Fluffy79
Gjest

Meldinger: n/a
Stor ammebh...

Er det virkelig ingen butikker som har det??? Jeg trenger nok en i str 95 f eller noe.. Og enten har de 80f, eller 95 b.... Er det mulig da?? Litt frustrert nå..Kun 2uker til termin og jeg burde ha dert klart nå..

Men jeg drøya så lenge for sist jeg var gravid så gikk jeg til en lokal undertøysforetning her som har alle str, og da var det ingen problem..Men nå har ingen noe som passer meg

Jeg har søkt littt på nettet, men jeg vil helst ikke bestille noe da, bedre å få sett og prøvd skikkelig...

Noen som vet om et sted de har??
  Svar med sitat
Gammel 13-12-2007, 09:01   #2
cultura
Gjest

Sv: Stor ammebh...

Veit det er nokon som brukar ammesinglet (frå H&M, trur eg) Sjølv var eg og prøvte slike på Lindex, men det var absolutt ingen fulltreffar... Eg blir så irritert på dei som lagar bh'ar og liknande i store storleikar UTAN å tenkja på at ein treng støtte over skuldrene. -Stroppene var så tynne at det vart vondt allereie i prøverommet. Eg skal på H&M i dag for å sjå korleis desse singletane ser ut der, men inrømmer at eg ikkje har så store forhåpningar.

Eg trur at for å få tak i gode ammebh'ar som er noko større enn vanleg, så må ein i spesialbutikkar med kun mammaklær. -og det kostar flesk.

Drøyar akkurat denne biten av førebuingane så lenge eg kan eg òg...
  Svar med sitat
Gammel 14-12-2007, 13:42   #3
Tossi
Æresmedlem

Tossi sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Trønder
Meldinger: 10,387
Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.Tossi har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå er jeg ikke helt sikker på hvor du bor, men LaLina på St. Hanshaugen i Oslo har store amme-BH'er. Jeg har denne gangen valgt å bestille via www.underverker.no - der får jeg sende i retur så mange ganger jeg vil, betalt av nettbutikken.
"I never said it would be easy, I said it would be worth it"
Tossi er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-12-2007, 14:26   #4
snart mamma til 2
Gjest

Jeg har kjøpt på cubus. Triumph sine. Syns de er kjempegode.
  Svar med sitat
Gammel 14-12-2007, 16:17   #5
cultura
Gjest

Eg fann faktisk òg ein på Cubus! Han passar no iallefall, så får me sjå korleis det går når eg verkeleg treng han... kanskje er han då plutseleg blitt for liten?
  Svar med sitat
Gammel 14-12-2007, 22:18   #6
Lied74
Gjest

Jeg har bestilt på nett fra www.bravissimo.co.uk - men jeg bruker BH´r derfra fra før av, og har fått målt og tilpasset sist gang jeg var i London.
Hvis du vet hvilken størrelse som sitter godt og akkurat passe stramt over ryggen (altså at BH´n din ikke henger på skuldrene), så er det stort sett standard størrelser de opererer med, og dersom noen er store/små i cup eller modell, pleier de å opplyse om det.
Du får ihvertfall AmmeBh opp til K-cup om du skulle trenge det...
  Svar med sitat
Gammel 14-12-2007, 23:02   #7
Fluffy79
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av snart mamma til 2
Jeg har kjøpt på cubus. Triumph sine. Syns de er kjempegode.
Jeg var på Cubus her, og de hadde ikke så stor som 95 f...
Har de så store på sånne helsebutikker og sånt? Får prøve der oxo da seeh..Må jo abre ha en ammabh...

Var inne å titta på den underverker.no, men der hadde de heller ikke akkurat den str jeg trenger..Dumt , siden det var gratis retur og greier..
  Svar med sitat
Gammel 25-12-2007, 23:45   #8
Linux
Seniormedlem

Linux sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,641
Linux har et ubeskrivelig bra rykte.Linux har et ubeskrivelig bra rykte.Linux har et ubeskrivelig bra rykte.Linux har et ubeskrivelig bra rykte.Linux har et ubeskrivelig bra rykte.Linux har et ubeskrivelig bra rykte.Linux har et ubeskrivelig bra rykte.Linux har et ubeskrivelig bra rykte.Linux har et ubeskrivelig bra rykte.Linux har et ubeskrivelig bra rykte.Linux har et ubeskrivelig bra rykte.

Se på www.mammashop.net, de har opp til 105 H & det ser ut til å være ammebh`er med kvalitet.

med Nurken
Linux er logget av   Svar med sitat
Gammel 29-12-2007, 17:18   #9
maja03
Seniormedlem

maja03 sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 1,738
maja03 har en strålende fremtid.maja03 har en strålende fremtid.maja03 har en strålende fremtid.maja03 har en strålende fremtid.maja03 har en strålende fremtid.maja03 har en strålende fremtid.maja03 har en strålende fremtid.maja03 har en strålende fremtid.maja03 har en strålende fremtid.maja03 har en strålende fremtid.maja03 har en strålende fremtid.

Sist kjøpte jeg amme-bh på Babyshop. Den kosta sitt men var veldig god og stødig syns jeg. Kommer nok til å kikke der denne gangen også. Jeg husker ikke helt størrelsen jeg kjøpte men det kan godt ha vært 100 F eller noe
Gammel 07-02-2012, 13:48   #10
Uregistrerte
Gjest

www.denrundebutik.dk
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:54.