Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-07-2008, 00:28   #1
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.
hyper Giz sin vei videre i USA.

Tusen takk SM for at surrogat-og adoptivforeldre nå kan også få møtes her inne
Håper at det vil komme mange inn hit,slik at det ikke blir så ensomt for meg. Det er litt spess når man ikke skal gå med barnet i sin egen mage,men vi er jo veldig gravide alikevel
Jeg startet opp alene på SG,og der er det nå mange for tiden,men jeg håper av hele mitt hjerte at alle blir snart gravide. Det er også noen som alt er det,men som enda ikke vet at man nå kan møtes her inne,men jeg skal nok si fra til dem
Ellers må andre bare lese og lære av meg hvis de ønsker,og spørsmål kan alle komme med
Jeg skal skrive endel om vår prosess fra dag 1 her,men det er litt sent på kvelden til det akkurat nå. Men nå har ihvertfall jeg startet opp min tråd her inne
Håper at alt nå går bra med vår kjære surrogat Jen,og at jeg får bli her inne frem til fødselen i slutten av mars09

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-07-2008, 06:06   #2
Sepsis
Seniormedlem

Sepsis sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,544
Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Giz sin vei videre i USA.

Jeg gleder meg til å følge med på deres vei til å nå målet! Masse hell og lykke på veien!
Gammel 30-07-2008, 06:40   #3
mammatilanas
Supermedlem

mammatilanas sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Hedmark
Meldinger: 726
Blogginnlegg: 13
mammatilanas har et ubeskrivelig bra rykte.mammatilanas har et ubeskrivelig bra rykte.mammatilanas har et ubeskrivelig bra rykte.mammatilanas har et ubeskrivelig bra rykte.mammatilanas har et ubeskrivelig bra rykte.mammatilanas har et ubeskrivelig bra rykte.mammatilanas har et ubeskrivelig bra rykte.mammatilanas har et ubeskrivelig bra rykte.mammatilanas har et ubeskrivelig bra rykte.mammatilanas har et ubeskrivelig bra rykte.mammatilanas har et ubeskrivelig bra rykte.

Gleder meg til og følge deg Giz til slutten av mars 09
mammatilanas er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-07-2008, 07:34   #4
Tjorven ♥
Veteranmedlem

Tjorven ♥ sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Saltkråkan
Meldinger: 3,937
Blogginnlegg: 25
Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.Tjorven ♥ har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette er ihvertfall en tråd jeg skal følge med videre på!!

Når skal Jen til sin første UL? Kan det kanskje bli to?

Tjorven ♥ er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-07-2008, 07:42   #5
sunshine:)
Supermedlem

sunshine:) sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 852
sunshine:) har et ubeskrivelig bra rykte.sunshine:) har et ubeskrivelig bra rykte.sunshine:) har et ubeskrivelig bra rykte.sunshine:) har et ubeskrivelig bra rykte.sunshine:) har et ubeskrivelig bra rykte.sunshine:) har et ubeskrivelig bra rykte.sunshine:) har et ubeskrivelig bra rykte.sunshine:) har et ubeskrivelig bra rykte.sunshine:) har et ubeskrivelig bra rykte.sunshine:) har et ubeskrivelig bra rykte.sunshine:) har et ubeskrivelig bra rykte.

å gud så spennende.. man vet jo egentli utruli lite om surrogatmetoden.
tenk på de en plass i verden som skal føde sitt eget barn til noen helt fremmede...
er nok med ett sårt hjerte ja... men samtidig så kan dette være eneste løsningen til både surrogat og hun som skal bli moren.
tenke da på at surrogat faktisk får betalt for dette og kan skaffe seg ett "liv" er vel mange det... men som sagt, vet lite om dette.

jeg skal hvertfall følge med på denne tråden, og håper mange andre også gjør det
sunshine:) er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-07-2008, 07:44   #6
Venna
Gjest

Meldinger: n/a

Dette er kjempespennende Giz! Gleder meg til å følge dere "all the way"!
  Svar med sitat
Gammel 30-07-2008, 08:12   #7
Dali
Seniormedlem

Dali sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,628
Dali har et ubeskrivelig bra rykte.Dali har et ubeskrivelig bra rykte.Dali har et ubeskrivelig bra rykte.Dali har et ubeskrivelig bra rykte.Dali har et ubeskrivelig bra rykte.Dali har et ubeskrivelig bra rykte.Dali har et ubeskrivelig bra rykte.Dali har et ubeskrivelig bra rykte.Dali har et ubeskrivelig bra rykte.Dali har et ubeskrivelig bra rykte.Dali har et ubeskrivelig bra rykte.

Veldig spennende å følge deg!
Gammel 30-07-2008, 08:23   #8
Snuppa
Veteranmedlem

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 3,920
Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette er jo überspennende

Masse lykke til. Gleder meg til å følge det.

Snuppa er logget av   Svar med sitat
Gammel 30-07-2008, 09:05   #9
Pusa
Supermedlem

Pusa sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 1,349
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er så fantastisk Giz! Gleder meg til å følge dere under svangerskapet!
Gammel 30-07-2008, 09:08   #10
Emma-80
Supermedlem

Emma-80 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,276
Blogginnlegg: 27
Emma-80 har et ubeskrivelig bra rykte.Emma-80 har et ubeskrivelig bra rykte.Emma-80 har et ubeskrivelig bra rykte.Emma-80 har et ubeskrivelig bra rykte.Emma-80 har et ubeskrivelig bra rykte.Emma-80 har et ubeskrivelig bra rykte.Emma-80 har et ubeskrivelig bra rykte.Emma-80 har et ubeskrivelig bra rykte.Emma-80 har et ubeskrivelig bra rykte.Emma-80 har et ubeskrivelig bra rykte.Emma-80 har et ubeskrivelig bra rykte.

Er det sant Gratulerer såå mye, Giz, er så glad på deres vegne
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:39.