Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-08-2008, 23:29   #101
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Giz sin vei videre i USA.

Sitat:
Opprinnelig postet av MammaMu Vis post
Lykke til med eget firma Giz. Jeg driver eget firma selv og det er litt tøft til tider men det går jo an og få det til. Var forsiktig med og bruke for mye penger i starten bare og la firmaet bygge seg opp. De sier at man må regne med 3-4 år før man høster fruktene som selvstendig, så ha tålmodighet! Man vet aldri det kan lønne seg i sluttenden!
Takk Mu Mu.. (kosenavn på deg)
Jeg kan ikke ta ut noen penger av vårt firma enda,da jeg går på trygd. Trygdekontoret lar meg få prøve ut om dette er liv laga,så får jeg mindre trygd den dagen jeg sier at nå klarer jeg å jobbe litt. Deilig og få denne støtten.
Kan du si noen om hva du driver med?? Syns det er så flott når jenter klarer og drive et eget firma Takk for gode råd

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 23:41   #102
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Åh, Giz Ønsker dere alt av lykke!! Sender dere en stor oppmuntrende klem - dette skal gå!
  Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 00:18   #103
MammaMu
Seniormedlem

MammaMu sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 1,910
MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.

.......

Sist endret av MammaMu; 08-08-2011 kl 04:12.
MammaMu er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 00:18   #104
giz
Supermedlem

giz sin avatar

giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Uke7.

I dag har vi snakket ca 1 time med Jen på mobilen. Da hun tok mobilen var hun veldig spak i stemmen,så jeg hørte at hun var redd. Hun fortalte at hun hadde snakket med klinikken i LA,da hun har spottet litt, (brunlignende,ikke friskt blod) og har endel vondt.
Hun har fått ordnet seg en ny UL på mandag,slik at man kan se om alt er bra der inne. Jen er utrolig flink til og ta ansvar for barna hun bærer. Hun sier til sykepleierene hun møter på telefonen: " Dette er et meget spesielt barn"
Selv om hun er litt redd,så ble hun roligere etter og ha snakket med klinikken,de sier at dette ikke trenger og bety noe som helst,at dette er normalt. Så vi om at dette stemmer. Vi har UL i LA den 18.aug,men alle sammen syns det er deilig at det også blir en UL i Texas på mandag. Som Jen sier,det er såååååå lenge til den 18,så vi og hun orker ikke vente så lenge,ikke ihvertfall når både hun og vi er bekymret for de små i magen.
I dag spurte jeg Jen hva hun føler når det gjelder at vi mulig må ta en reduksjon,da vi alle er inneforstått med at vi ikke kan få 3 barn,desverre.
Hun sier at hun så klart syns det er vondt å tenke på,men hun sier at man MÅ tenke på barna der inne, og glemme sitt eget ego. Hva om vi prøver og gå frem med 3 barn og de blir sterkt utviklingshemmet pga at de blir født mange mnd for tidlig. Hun får mere vondt i hjertet sitt av å tenke på at hun "gir" oss barn som kanskje er veldig syke eller dør kort tid etter fødselen. Så Jen har tenkt veldig over dette,det er det ingen tvil om nei,og heldigvis har vi mange av de samme tankene.

Håper at Jen får en god dag i morgen,da hun skal feire bursdagen til sin minste lille jente,som da blir 5år.

Gizveien
Gammel 10-08-2008, 00:21   #105
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av MammaMu Vis post
Jeg har et dykkerfirma
ÅÅÅ,så bra. Jeg har dykkelappen og har fått med meg noen bra steder i verden

Gizveien
Gammel 10-08-2008, 09:37   #106
MammaMu
Seniormedlem

MammaMu sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 1,910
MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.

......

Sist endret av MammaMu; 08-08-2011 kl 04:11.
MammaMu er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 09:58   #107
Frysh
Gjest

Meldinger: n/a

Ønsker dere virkelig lykke til på ferden

Tenker på dere!
  Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 11:43   #108
tigergutt
Supermedlem

tigergutt sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Sandnes
Meldinger: 1,375
tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.tigergutt har et ubeskrivelig bra rykte.

Lykke til på ul i morgen.
Gammel 10-08-2008, 14:44   #109
Steinbukken
Supermedlem

Steinbukken sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Målselv i Troms
Meldinger: 895
Blogginnlegg: 1
Steinbukken har et ubeskrivelig bra rykte.Steinbukken har et ubeskrivelig bra rykte.Steinbukken har et ubeskrivelig bra rykte.Steinbukken har et ubeskrivelig bra rykte.Steinbukken har et ubeskrivelig bra rykte.Steinbukken har et ubeskrivelig bra rykte.Steinbukken har et ubeskrivelig bra rykte.Steinbukken har et ubeskrivelig bra rykte.Steinbukken har et ubeskrivelig bra rykte.Steinbukken har et ubeskrivelig bra rykte.Steinbukken har et ubeskrivelig bra rykte.

Lykke til på ul imorgen.

Steinbukken er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 17:46   #110
rugekassen
Supermedlem

rugekassen sin avatar

Sted: Akershus
Meldinger: 658
Blogginnlegg: 13
rugekassen er fantastisk mot andre.rugekassen er fantastisk mot andre.rugekassen er fantastisk mot andre.rugekassen er fantastisk mot andre.rugekassen er fantastisk mot andre.rugekassen er fantastisk mot andre.rugekassen er fantastisk mot andre.

for at alt er bra på UL i morgen.
Det må være litt av en på kjenning å sitte her på "andre siden" av kloden og oppleve dette. Håper dere klarer å slappe av innimellom og nyte dagene som svangre. Tøffe avgjørelser som må gjøres, men dere har vært igjennom noen stormer før dere...

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:27.