Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-08-2008, 20:02   #111
Charls04
Seniormedlem

Charls04 sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 1,740
Blogginnlegg: 24
Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Giz sin vei videre i USA.

Hei kjære giz

For et vondt og umenneskelig valg dere er stilt ovenfor om dagene.
Jeg håper UL i morgen går bra og at dere klarer å finne en løsning som dere føler blir riktig for dere.

Jeg tenker på deg vet du
Charls04 er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 21:42   #112
mirakelbarn
Gjest

Meldinger: n/a

Hei! Så flott at du har så god kontakt med Jen. Jeg tror det er veldig viktig for dere begge. I perioden vår snakket jeg med vår bærer min. en gang i uka (i ca. 2 år til sammen). Vi dro også over for ultralyd i uke 23/24, noe som jeg anbefaler veldig! Når det gjelder litt spotting, så er ikke det noe unormalt, da hun har flere der inne.Vår bærer hadde også det, og da var det som nevnt tvillinger vi ventet. Føler og følger med dere.
  Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 21:58   #113
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk nok engang for all støtte og omtanke dere gir oss i dette merkelige svanger skapet

Ja det er en påkjenning å sitte på den andre siden av dammen og oppleve dette rugekassen,men dette er jo et eget valg,det er nok mye det samme for de som adopterer og må vente i flere år på barnet sitt. (Værre for de, syns faktisk jeg. Jeg er dypt imponert over de som går igjennom adopsjonsprosessen) Men selv om dette er en påkjenning er vi vel som andre som venter sitt barn,vi planlegger og prøver å forestille oss hvordan det blir den dagen barnet kommer. Koser oss med dette,da det er veldig viktig. Jeg er et menneske som har veldig tro på at det er mere mellom himmel og jord enn det vi vet,og jeg har også funnet ut at jeg har vel litt "i meg" av egenskaper jeg ikke kan forklares. Jeg føler meg ganske rolig og har tro på Jen. Jen sier at mere man bekymrer deg,jo værre er det for babyene,og det samme tenker jeg. (prøver så godt jeg kan ihvertfall) Mine gudinnekort sier også at vi ikke skal bekymre oss,så da stoler jeg på dem (Ikke tro jeg er heltnå da)
Ikke hørt fra Jen i dag,så da tror vi at hun nå feirer 5 års dagen til sin yngste jente,og koser seg masse sammen med fam og venner

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 22:03   #114
giz
Supermedlem

giz sin avatar

giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av mirakelbarn Vis post
Hei! Så flott at du har så god kontakt med Jen. Jeg tror det er veldig viktig for dere begge. I perioden vår snakket jeg med vår bærer min. en gang i uka (i ca. 2 år til sammen). Vi dro også over for ultralyd i uke 23/24, noe som jeg anbefaler veldig! Når det gjelder litt spotting, så er ikke det noe unormalt, da hun har flere der inne.Vår bærer hadde også det, og da var det som nevnt tvillinger vi ventet. Føler og følger med dere.
Hei vennen
Var det på denne UL`en dere kunne få vite kjønn?? Er det uke 23/24 som er normalt i USA? Forskjellig fra stat til stat kanskje... Vi skal over for og være sammen med Jen på denne ul`en som vil kunne vise oss kjønnet Vil aldri i verden gå glipp av det.
Takk for at du følger med oss.

Gizveien
Gammel 10-08-2008, 22:38   #115
Eføya
Gjest

Meldinger: n/a

Lykke til med ultralyden i morgen! Jeg spottet i første svangerskap. Vi hadde da prøvd å bli gravide i 4,5 år uten å lykkes og jeg husker den intense redselen for at noe skulle gå galt. Dagen etter fikk jeg UL og alt var i orden. . Nå er hun 21 mnd og frisk og fin!
Jeg har forresten også eget firma og synes det er en fantastisk måte å kombinere barn, familie og jobb på. Jeg styrer min egen dag og får unna det meste mens hun sover eller er i park (3 timer om dagen). Føler meg veldig privilgert som får jobbe på denne måten , men det kan også være tøft og litt ensomt til tider.

Lykke til! Tenker på dere!
  Svar med sitat
Gammel 11-08-2008, 11:46   #116
giz
Supermedlem

giz sin avatar

7 års bryllupsdag,veldig syk hund og UL.

I natt har jeg sittet med min lille baby på fanget og merket at noe er veldig galt,og i dag tidlig fikk han et anfall. Min baby,er vår 16 år gamle hund,og jeg har hatt han siden han var 4 år,da adopterte jeg han. Gizmannen våknet i dag og ga meg et kyss,for så å gratulere med dagen. Vi har 7 års bryllupsdag Men da han merket hvor syk vår lille var,så ble det bare tårer fra oss begge to,da vi vet at det nok ikke vil gå veldig lang tid før han må forlate oss. Vi dro til Dyrlegen,noe Gizhunden hater,han har dårlige minner derfra og det glemmer han ikke.
Dyrlegen var usikker på hva som plager han,men vi har nå startet med hjertemedisiner,antibiotika og vanndrivende. Hun var sikker på at han ikke hadde vondt akkurat nå,men kommer det flere av disse anfallene,kan det tyde på at det er noe med hjernen,og da må vi avlive han. Jeg har alltid lovet meg selv at den dagen han ikke setter pris på hundelivet sitt lengre,da skal han få sovne stille og rolig inn i mamma sitt fang. Det blir trist for han har vært en stor glede og trøst for oss,og alle i familien elsker den rare lille hunden,med stor personelighet. Men han har kreft,epilepsi og er veldig gammel,så vi er heldige som har fått ha han så lenge.
Så det var ingen god dag på bryllupsdagen,og det gjør at tankene mine går tilbake til den tiden vi skulle gifte oss. Det året (01) var første gangen jeg ble veldig psykisk syk og forholdet vårt slet pga mange ting,og vi ville helst ha avlyst brylluppet 14 dager før den store dagen,men vi klarte ikke pga alle rundt oss. Istede ble det et bryllup som nok ikke var godt for oss,og 6 mnd etterpå flyttet jeg ut. Gizmannen tok seg alikevel av sin kone,som slettes ikke var noen god kone på den tiden. Men han var redd for meg,og det var mange kvelder han måtte komme å plukke meg opp fra gulvet å legge meg i seng. Antidepresiva ble reddningen og gruppeterapi. Kjærligheten overlevde og gizkona kom seg opp og tilbake til sin mann. Jeg håper at jeg en dag kan fornye løftet vårt,slik at han kan få se en lykkelig kone på en slik stor dag,for det har mannen min virkelig fortjent. I uke 40 kan dere se i NORSK UKEBLAD,da jeg gir noe tilbake til den mannen som betyr mest i mitt liv
Bryllupsdagen vil vel bli avsluttet med telefon fra Jen,da hun jo skal på UL i dag. Jeg om at hun kommer med nyheter som redder dagen for oss. Så håper jeg gizhunden blir bedre av medisinene sine,slik at han kanskje kan få enda noen gode uker/mnd/år sammen med oss

Gizveien
Gammel 11-08-2008, 16:15   #117
Muggi
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 3,815
Blogginnlegg: 32
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Huff, så trist at gizhunden er syk, men han har hatt en langt godt liv høres det ut som. Håper han kommer seg slik at han kan glede dere og dere han i en god stund til.
Høres ut som Gizmannen er ett grepa mannfolk, godt at han tok vare på deg når ting var vanskelig for deg.
Måtte dagen idag gi fantastisk nyheter!!

Etter 7 års prøving og 6 IVF/frys er familien endelig komplett!!

Heiagjeng!!
Muggi er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-08-2008, 16:31   #118
Stjernehimmel
Medlem

Stjernehimmel sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Sted: Rogaland
Meldinger: 400
Blogginnlegg: 29
Stjernehimmel har mye å være stolt av.Stjernehimmel har mye å være stolt av.Stjernehimmel har mye å være stolt av.Stjernehimmel har mye å være stolt av.Stjernehimmel har mye å være stolt av.Stjernehimmel har mye å være stolt av.Stjernehimmel har mye å være stolt av.Stjernehimmel har mye å være stolt av.Stjernehimmel har mye å være stolt av.Stjernehimmel har mye å være stolt av.

Dere har virkelig hatt mangen prøvelser, det må være en helt fantastisk mann du har funnet. Og lille Giz vovven da, håper han kommer seg av medisinene.

Tenker på dere
Gammel 11-08-2008, 17:26   #119
cecilie77
Supermedlem

cecilie77 sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 1,217
cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff så leit med hunden da, men tenk på at dere faktisk har fått hatt han i 16 år, det er magen år for en hund. Uansett er det trist, fryktelig trist når disse 4 bente må forlate oss. Håper dere får beholde han en god stund til

Håper ul gikk bra idag og at dere får det svaret dere ønsker

tro når han vil ut

med Simba
cecilie77 er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-08-2008, 18:10   #120
Villevilde
Seniormedlem

Villevilde sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,690
Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.

Så utrolig trist å lese om hunden deres... Håper inderlig medisinene virker og han kvikner til!
masse for UL i dag... Venter spent på oppdatering! Håper inderlig dere kan få litt gode nyheter på bryllupsdagen deres. Det har dere fortjent.

Villevilde er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:25.