Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-08-2008, 21:32   #131
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Giz sin vei videre i USA.

Godt å høre at det er 2 sterke bankende hjerter der inne. Håper alle papirer og sånne ting går rett vei, og at de 2 spirene fortsetter å vokse seg store og sterke nå

Nommin, stakkars vovsen da, hehe.
  Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 14:51   #132
Mokkitrollet
Veteranmedlem

Mokkitrollet sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,831
Blogginnlegg: 20
Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.

har ikke vært her inne og lest, og hjelpe meg for en thriller..
har nå lest hele tråden og vet ikke helt hva jeg skal si.
masse tanker til dere. kan ikek være lett å være giz i disse dager, med så masse som svirrer rundt i hode.
krysser for at dette får et lykkelig utfall hvertfall.
klem

Lillesøster kom som en rakett 7.desember 2011, 15 dager før termin
Mokkitrollet er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-08-2008, 09:26   #133
Sannah
Gjest

Meldinger: n/a

Håper det går bra med dere alle Giz, godt at dere slipper valget med eventuell reduksjon, men skjønner at det er vanskelig uansett. Men nå går dere forhåpentligvis ei lysere tid i møte og problemene løser seg etterhvert med forsikring og det praktiske.

Håper du snart får noen rolige dager der du bare kan nyte gleden over at du snart skal bli mamma - få slappe av og forberede deg mentalt på babyene som skal komme til dere. Tenk så heldige de barna er da!!!!

STOR KLEM!!
  Svar med sitat
Gammel 14-08-2008, 23:42   #134
Linken
Medlem

Linken sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 119
Linken har en aura rundt seg.Linken har en aura rundt seg.

Jeg har ikke sneket på deg før nå, vennen! Har ikke helt "klart" SM av ymse årsaker...

Har lest hele tråden nå, og jeg blir både trist og litt lettet over det som skjer om dagen. Jeg håper så inderlig ting ordner seg for dere. Hils så mye til den herlige Giz-mannen...

Jeg tenker stadig på deg, vennen og håper at du snart skal på Oslotur!

Begynte prøving august 2005. Hab.ab, høye FSH-verdier og dårlig sædkvalitet
5 IVF/ICSI/ED: Høyeste med.doser/få egg, 1 avbrutt forsøk, 2 neg forsøk og 2 SA'er
1 MA uke 13 (9), 4 SA'er og 3 kjemiske - Ferdig som prøver!
Adopsjonskurs jan og feb 09 - Adopsjonsøknad sendt i starten av feb 09

Linken er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-08-2008, 00:23   #135
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Linken Vis post
Jeg har ikke sneket på deg før nå, vennen! Har ikke helt "klart" SM av ymse årsaker...

Har lest hele tråden nå, og jeg blir både trist og litt lettet over det som skjer om dagen. Jeg håper så inderlig ting ordner seg for dere. Hils så mye til den herlige Giz-mannen...

Jeg tenker stadig på deg, vennen og håper at du snart skal på Oslotur!
Greit det vennen,men husk at her inne på min tråd passer jeg på deg
Skrev litt mere på din blogg i går
Varm

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-08-2008, 09:39   #136
Sepsis
Seniormedlem

Sepsis sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,544
Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.

Tenker på dere, giz!
Gammel 17-08-2008, 15:31   #137
Kitty80
Supermedlem

Kitty80 sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Indre Østfold
Meldinger: 1,438
Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.

For en utrolig historie du har Giz, jeg følger med deg selv om jeg ikke hører hjemme her på SM.
Jeg gråter og smiler om hverandre etterhvert som jeg leser oppdateringene.

Masse lykke til videre!
Gammel 17-08-2008, 15:31   #138
Malle-vissi
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 5
Malle-vissi er en kommende stjerne på ryktebørsen.

Nå har jeg lest gjennom hele tråden her og jeg må si at du må være et utrolig sterkt menneske!

Jeg er så rørt av hele historien deres, både din sykehistorie, bryllupsdagen
deres, veien til en familie og selvfølgelig lille Gizmo
Jeg må si at jeg har tenkt så masse på deg og fortalt mannen min om dere,
og jubelen og gledestårene var på plass da det endelig hadde klaffet for dere.

Måtte alt gå bra for dere og to spirene fremover Giz
Og for Gizmo..
Nå sitter jeg her og strigråter, føles veldig rart..
Jeg kjenner dere jo ikke, men jeghar jo fulgt deg noen år likevel
husker så godt at dere ikke fikk adoptere, for vi startet vår prosess på samme tid, og nå kan det hende at vi får barn på nesten samme tid likevel..
Gammel 17-08-2008, 16:27   #139
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg blir så rørt over alle dere som følger oss videre på denne veien,og alle dere som har startet å lese om vår historie etter at jeg kom inn hit.
Må få sende en takk til alle dere som sender meg PM her, og på SG. Får også høre at Norge er et lite land,da det er noen som kjenner noen som kjenner noen som leser om oss her inne,og som da forteller dette til noen som kjenner oss. Tok dere den eller.
Det er ihvertfall veldig koselig at man får så mye oppmuntring fra mennesker som egentlig ikke "kjenner" oss. og til alle sammen.

I morgen er Jen alene i LA for å ta UL hos vår lege der. Han har ansvar for oss og Jen før innsetting og frem til Jen er i uke 10. Derfor må Jen over til LA,noe både hun og vi føler veldig betryggende. Jen stoler på han og han er flink til å forklare for henne de tingene hun lurer på, og hun kan alltid ringe denne klinikken. Hovedbasen til FF ligger i LA,det er derfor alle surrogater og donorer må reise til LA. Når en kvinne ønsker og bli surrogat/ed leter de først etter et firma de har lyst til og gjøre sin prosess igjennom. Så må de igjennom et omfattende program for og kunne bli godkjente. Programmet omfatter bla besøk hos psykolog og leger. De seriøse surrogatfirmaene har veldig strenge regler, og det er ca 3 av 100 kvinner som får lov til og bli surrogater hos disse. Det er derfor jeg til stadighet kommer tilbake til dette at man burde gjøre denne prosessen igjennom et firma som har et godt rykte og ikke har saker som har havnet i retten. Det finnes små og store gode surrogatfirmaer i USA,vårt FF har ca 30 års erfaring. De hjelper både hetrofile og homofile.
Jeg tror at man har mindre sjanser for å havne i prob hvis man har seriøse mennensker til å hjelpe seg,100% sikker kan man desverre aldri være alikevel.

Jen og vi har også en felles kontaktperson som jobber for FF,og til henne kan vi komme med alle spørsmål vi måtte ha,og for Jen er det godt og ha en person i USA som alltid er bare en tlf samtale unna.

Etter uke 10 skal Jen bruke en lege i sin hjemby som vissnok hennes venninne brukte når hun var surrogat. Denne venninnen fødte en jente for et norskt par i romjulen 07.

Så nå krysser jeg fingre og tær for at alt er bare bra med våre 2 bøllefrø og Jen på UL i morgen

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 17-08-2008, 16:47   #140
Sepsis
Seniormedlem

Sepsis sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,544
Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.

Krysser alt jeg har for dere, giz! Jen må være et fantastisk menneske!
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:18.