Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-06-2009, 18:18   #1401
FatallyYours
Seniormedlem

FatallyYours sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,107
FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.FatallyYours har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Giz sin vei videre i USA.

å lese om veien din til de to guttene er bare rett og slett breath-taking, i mangel på ett bedre ord. Tar av meg hatten for stå-på-viljen din og ett STORT gratulerer!!!
Gammel 09-06-2009, 21:17   #1402
ltv
Gjest

Meldinger: n/a

Hei, hei

Ny her inne jeg. Ser det er noen her som har eller skal bli foreldre gjennom surrogat. Vi driver selv å undersøker ifht det. Opplever at det er mass info om dette på nettet, men alltid nyttig å høre fra de som selv har erfart. Lurte på hvilke klinikker dere benyttet dere av og ca hvilket beløp endte/ender dere opp med. Er klar over at dette er kostbart,men verdt det Satser på USA

Håper på svar
  Svar med sitat
Gammel 10-06-2009, 10:42   #1403
emma-li
Supermedlem

emma-li sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: snart trondheim
Meldinger: 753
emma-li er fantastisk mot andre.emma-li er fantastisk mot andre.emma-li er fantastisk mot andre.emma-li er fantastisk mot andre.emma-li er fantastisk mot andre.emma-li er fantastisk mot andre.emma-li er fantastisk mot andre.emma-li er fantastisk mot andre.

for en fantastisk rørende historie
og guttene dine er kjempesøte... ønsker dere all lykke i framtiden

emma-li er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-07-2009, 21:33   #1404
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av ltv Vis post
Hei, hei

Ny her inne jeg. Ser det er noen her som har eller skal bli foreldre gjennom surrogat. Vi driver selv å undersøker ifht det. Opplever at det er mass info om dette på nettet, men alltid nyttig å høre fra de som selv har erfart. Lurte på hvilke klinikker dere benyttet dere av og ca hvilket beløp endte/ender dere opp med. Er klar over at dette er kostbart,men verdt det Satser på USA

Håper på svar
Hei.
Beklager at jeg ikke har sett denne før,men det er lettere å nå meg på NM eller send meg en pm her inne. Det holdes også på med å starte surrogatforening her i Norge,så håpet er at alle skal kunne få hjelp der også,når det gjelder info.
(men dette kan jeg komme tilbake til)
Du finner også masse info på Snartgravid

Vi brukte Growing Generations i LA,og klinikk der. Klinikken var veldig bra,men vi anbefaler ikke selskapet GG,desverre.
De er store i USA,og det er kanskje grunnen for at de tenker for mye på penger,og mindre på surrogat og de som skal bli foreldre.

Jeg har enda ikke et godt beløp å komme med,og i USA kan man gjøre det meste på egenhånd med hjelpe fra et mindre firma. Men uansett vil det koste en god del penger. Med hjelp fra andre og tips fra mennesker som har gått igjennom dette,så vil dere kunne komme ut med litt mindre beløp.
Men jeg vil tro at vi havner på rundt 1.mill.

BRUKT GOD TID PÅ DETTE OG FINN UT ALT DERE KAN FØR DERE SETTER IGANG,DA VIL PROSESSEN GÅ LETTERE.

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-07-2009, 08:59   #1405
Madikken
Supermedlem

Madikken sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Meldinger: 1,129
Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.Madikken har mye å være stolt av.

Jeg har ikke lest historien din før nå, men nå har jeg lest alle sidene og tårene har trillet mang en gang. For en fantastisk historie. Håper jeg kan følge dere på NM også.

Dere må være noen fantastisk mennesker
Gammel 12-07-2009, 21:46   #1406
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Madikken Vis post
Jeg har ikke lest historien din før nå, men nå har jeg lest alle sidene og tårene har trillet mang en gang. For en fantastisk historie. Håper jeg kan følge dere på NM også.

Dere må være noen fantastisk mennesker

Tusen takk kjære deg

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:17.