Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-08-2008, 22:06   #61
Snuppa
Veteranmedlem

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 3,920
Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Giz sin vei videre i USA.

Oi... det var litt av noen nyheter.

Jeg skal krysse det jeg kan for dere. Dette skal gå bra. Klart det skal gå bra
Vi må bare tenke positivt.

Snuppa er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-08-2008, 22:42   #62
mirakelbarn
Gjest

Meldinger: n/a

Hei! Har fulgt med deg/dere, og vil bare si at jeg føler med dere. Du er veldig flink til å sette ord på det du opplever/føler, og det tror jeg er veldig bra i denne prosessen. Selv om det er veldig vanskelig for andre å forstå. Siden jeg har vært gjennom tvilling graviditet gjennom en bærer fra USA, så må du bare spørre i vei om du har noen spørsmål. Undrer meg litt over det med forsikringen, da vi brukte et firma på østkysten, og de hadde ingen begrensninger på hvor mange embryoer de ville forsikre. Men som jeg har sagt før på SG forumet, tenk på Jen sin helse, og det ser jeg at dere gjør. Føler med dere, og lykke til. Bare gled dere til den dagen dere er foreldre, for den dagen kommer - helt sikkert
  Svar med sitat
Gammel 06-08-2008, 22:53   #63
Kitt
Veteranmedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 3,111
Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.

Oi! Det var virkelig en overraskende vending!
Håper alt ordner seg til det beste for alle parter.

Men om de er så "lite ønskelig" med to barn pga forsikringer o.a forstår jeg ikke hvorfor man setter tilbake to egg??

Kitt er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-08-2008, 22:54   #64
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av giz Vis post
!!!!!!!!
Sitat:
Opprinnelig postet av mirakelbarn Vis post
Hei! Har fulgt med deg/dere, og vil bare si at jeg føler med dere. Du er veldig flink til å sette ord på det du opplever/føler, og det tror jeg er veldig bra i denne prosessen. Selv om det er veldig vanskelig for andre å forstå. Siden jeg har vært gjennom tvilling graviditet gjennom en bærer fra USA, så må du bare spørre i vei om du har noen spørsmål. Undrer meg litt over det med forsikringen, da vi brukte et firma på østkysten, og de hadde ingen begrensninger på hvor mange embryoer de ville forsikre. Men som jeg har sagt før på SG forumet, tenk på Jen sin helse, og det ser jeg at dere gjør. Føler med dere, og lykke til. Bare gled dere til den dagen dere er foreldre, for den dagen kommer - helt sikkert
Takk skal du ha
Denne forsikringsreglen kom høsten 07,og de siste som ikke hadde den var BUPA,men vi tok ikke sjansen på dem,da vi måtte ha forsikringen i 6 mnd før graviditet.
Hva slags forsikring hadde dere? Ønsker all info vi kan få. Bare send meg PM hvis du ikke vil skrive her inne.

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-08-2008, 23:01   #65
lillehjertet
Medlem

lillehjertet sin avatar

Sted: Akershus
Meldinger: 241
lillehjertet har mye å være stolt av.lillehjertet har mye å være stolt av.lillehjertet har mye å være stolt av.lillehjertet har mye å være stolt av.lillehjertet har mye å være stolt av.lillehjertet har mye å være stolt av.lillehjertet har mye å være stolt av.lillehjertet har mye å være stolt av.lillehjertet har mye å være stolt av.

Wow, for en historie. Her skal jeg følge med videre. Masse lykke til.....
Gammel 06-08-2008, 23:05   #66
Muggi
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 3,815
Blogginnlegg: 32
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Nå ble jeg helt målløs her, giz. Det var litt av en situasjon dere var kommet i. Jeg regner med dere har leger og fagpersoner som finner ut det beste løsningen for dere.
Jeg skjønner at dette er kjempe vanskelig å forholde seg til, jeg håper dere får de svarene dere trenger den 18.

Stor klem til dere.

Etter 7 års prøving og 6 IVF/frys er familien endelig komplett!!

Heiagjeng!!
Muggi er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-08-2008, 23:11   #67
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kitt Vis post
Oi! Det var virkelig en overraskende vending!
Håper alt ordner seg til det beste for alle parter.

Men om de er så "lite ønskelig" med to barn pga forsikringer o.a forstår jeg ikke hvorfor man setter tilbake to egg??

Ja det er et godt spørsmål Kitt,og jeg hadde ventet på det
Skal prøve å svare så godt jeg kan.
I vårt første forsøk satte vi tilbake 2 egg fra en annen donor enn den vi bruker denne gangen. Denne donoren hadde desverre dårlige egg,og vi lykkes ikke. Vi måtte da finne en ny donor og nok engang ut med en stor sum penger.
I utgangspunktet har vi bet for 3 forsøk med Jen,og vår lege i LA rådet oss til å sette tilbake 2 egg denne gangen også,for å øke sjansene våre for en graviditet denne gangen. Jeg skjønner at det blir feil å snakke om penger når det gjelder barna våre,og at dette virker veldig egoistisk,men i vår verden kan vi ikke ta mange forsøk,for vi får ikke ubegrenset med lån i banken.
Og vi kan ta 2 barn,men da vil stå med en veldig usikker forsikring,men vi velger jo den veien hvis det skulle vise seg at tvillingene lever frem,eller om det hadde vært 2 der inne uansett. Jeg er motstander av abort,og tro meg,jeg skulle så gjerne ta alle 3 hvis dette var min kropp vi her snakket om.

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-08-2008, 23:15   #68
Kitt
Veteranmedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 3,111
Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.Kitt har et ubeskrivelig bra rykte.

OK, da forstår jeg litt mer.
Men om dere får tvillinger, så kan det i utgangspunktet gå helt fint mtp forsikringer, men ikke om det skulle bli komplikasjoner - er det slik?

Kitt er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-08-2008, 23:26   #69
Venna
Gjest

Meldinger: n/a

Å kjære vene Giz....!

Dette var litt av en utvikling!
Håper virkelig alt går den veien dere ønsker...
  Svar med sitat
Gammel 06-08-2008, 23:44   #70
Simba
Supermedlem

Simba sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,344
Simba har et ubeskrivelig bra rykte.Simba har et ubeskrivelig bra rykte.Simba har et ubeskrivelig bra rykte.Simba har et ubeskrivelig bra rykte.Simba har et ubeskrivelig bra rykte.Simba har et ubeskrivelig bra rykte.Simba har et ubeskrivelig bra rykte.Simba har et ubeskrivelig bra rykte.Simba har et ubeskrivelig bra rykte.Simba har et ubeskrivelig bra rykte.Simba har et ubeskrivelig bra rykte.

oj,for en utrolig vanskelig situasjon,håper dere slipper å ta en vanskelig avgjørelse og krysser for at kroppen til Jen "ordner" opp selv til det beste for alle.. enn å ha blitt så heldig å bli velsignet med friske eneggede tvillinger etter så lang vei frem til målet
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:24.