Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-08-2008, 00:32   #71
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Giz sin vei videre i USA.

Sitat:
Opprinnelig postet av Kitt Vis post
OK, da forstår jeg litt mer.
Men om dere får tvillinger, så kan det i utgangspunktet gå helt fint mtp forsikringer, men ikke om det skulle bli komplikasjoner - er det slik?
Helt riktig.
Godt at det er noen som kan si alt riktig med få ord
...noe jeg ikke er flink til

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-08-2008, 08:27   #72
Villevilde
Seniormedlem

Villevilde sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,690
Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.

oi... litt av en utvikling ja... Jeg håper virkelig ting blir klarere til neste UL og at det løser seg på en naturlig måte slik at en slipper noe inngrep. Håper det ordner seg med forsikring for dere også... Tenker på dere.

Villevilde er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-08-2008, 09:27   #73
MammaMu
Seniormedlem

MammaMu sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 1,910
MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.MammaMu har en strålende fremtid.

......

Sist endret av MammaMu; 08-08-2011 kl 04:13.
MammaMu er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-08-2008, 10:12   #74
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av MammaMu Vis post
Søsteren min fikk trillinger i uke 26 så det er nok vanskelig og bære frem så mange ja...hun var heldig og alle 3 overlevde men alle barna va mye syke 1 året og sliter med astma og infeksjoner etc pga den premature fødselen. Hun fikk "tilbud" om og fjerne et foster på tidlig stadium men klarte ikke og gjennomføre det. Dette må være vanskelig spes hvis det er et pengespørsmål i forhold til forsikring i tillegg til helsemessige årsaker. Interessant og følge med på denne tråden! Jeg synes det er flott det finnes surrogat og donor program for barnløse- men synes nok noe av praksisen rundt antall embryo som blir ført tilbake og tilbud om forsikring kunne blitt sett nærmere på det er litt leit og tenke på faktisk. Håper det løser seg til det beste for dere og for jenta i USA. Lykke til!
Godt å høre at det gikk bra med din søster og barna
Det blir litt andeledes når det er snakk om sin egen kropp,jeg hadde også aldri tatt noen reduksjon hvis jeg bærte disse 3,men her er det snakk om en annen kvinne. Hun går igjennom ild og vann for oss,tro du meg,hun er katolikk og et veldig godt menneske på alle måter. Dette er heller ikke lett for henne,men vi kan ikke ta noen risiko i forhold til hennes liv ,mere enn det vi alt gjør. Ja hun gjør dette av egen fri vilje,fordi hun føler at det er riktig,men vi vil at hun skal ha et godt liv med sin mann og 3 barn etter fødselen også.
I USA har de god praksis på antall embryo og tilbud om forsikring. De har drevet med dette i ca 30 år. Hadde vi sagt at de skulle sette tilbake 1 egg,så hadde de så klart gjort det,men denne gangen ble det altså 2.
Før kunne man få så mange man ville (barneløse utenfor USA) med alle typer forsikring.(noen selskap tillater det sikkert fremdeles,men ikke de seriøse.) Dette førte til stor risiko for det ufødte liv og kvinnene som skulle bære frem barna.
Hvordan det er i andre land kan jeg ikke si noe om,men jeg vet at flere og flere bruker USA sin erfaring på området.

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-08-2008, 10:58   #75
Safir
Seniormedlem

Safir sin avatar

Medlem siden: Dec 2003
Meldinger: 2,036
Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.Safir har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg ønsker dere alt mulig godt fremover!!
Safir er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-08-2008, 11:28   #76
Zoomien
Supermedlem

Zoomien sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: oslo
Meldinger: 783
Zoomien har et ubeskrivelig bra rykte.Zoomien har et ubeskrivelig bra rykte.Zoomien har et ubeskrivelig bra rykte.Zoomien har et ubeskrivelig bra rykte.Zoomien har et ubeskrivelig bra rykte.Zoomien har et ubeskrivelig bra rykte.Zoomien har et ubeskrivelig bra rykte.Zoomien har et ubeskrivelig bra rykte.Zoomien har et ubeskrivelig bra rykte.Zoomien har et ubeskrivelig bra rykte.Zoomien har et ubeskrivelig bra rykte.

Gurimalla Giz ...
jammen mye man skal igjennom - godt man ikke vet alt på forhånd!
Takk for at du deler - det er flott !

X'er alt jeg har for at dette ordner seg på beste mulige måte!

skjønner at det er tøffe dager...
VINCENT kom 15/08/08 klokka 11:02 3315gr 52cm 36cm hodeomkr.
Venter en GUTT 21.08.08 (ul termin) planlagt KS 15.08.08
Lille Engle gutt Elias f/d 16.04.2007 uke16
sladrer med leonore86 og Kiha(maiklubb)
Zoomien er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-08-2008, 11:48   #77
Lykkeliten
Veteranmedlem

Lykkeliten sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 3,233
Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.

Oi, dette var litt av en vending.
Håper alt ordner seg til det beste både for dere, og Jen.
Krysser alt jeg har.
Lykkeliten er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-08-2008, 15:11   #78
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Vil bare gi deg en stor klem Giz, så forferdelig at dere skal måtte ta sånne valg. Håper virkelig alt ordner seg til det beste!
  Svar med sitat
Gammel 07-08-2008, 18:08   #79
Turbo
Supermedlem

Turbo sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 630
Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.Turbo har en strålende fremtid.

Først av alt vil jeg gratulere så mye jeg har vært på ferie og ikke hatt tilgang til å følge med på SM eller SG, men ble veldig glad og lese om den positive testen. Jeg har lest hele tråden din på SG og føler ganske mye for dere - dere har vært gjennom så mye, gleder meg til å følge tråden din her og krysser fingrene for at alt bare går superglatt uten komplikasjoner av noen form med dere, Jen eller spiren. Må bare si det igjen at dette var herlige nyheter
Gammel 07-08-2008, 22:42   #80
xtina
Supermedlem

xtina sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Vest
Meldinger: 1,489
xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.

Uff, Giz, snakk om sjebnens ironi da..
Det aller beste vil jo være om dette "løser seg" av seg selv, om ikke så er det et tungt valg, men noe dere "må" for Jens og barna/ets skyld. Trillinger blir neppe født komplikasjonsfritt. En stor klem til deg!

xtina er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:19.