Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-08-2008, 09:13   #1
Sannah
Gjest

Meldinger: n/a
Sannah`s vei videre i USA

Hei alle sammen!

Skjønner nesten ikke at jeg er kommet helt inn hit - i det aller helligste Men vi testet positivt og er gravide i uke 6 - med vår surrogatmor i USA. Jeg har vært litt aktiv på SnartGravid, men nå er tiden kommet for å gå videre her sammen med Giz og forhåpentligvis snart enda flere, både surrogat- og adoptivforeldre.

Synes det er fint å få fortelle om den veien vi har lagt ut på slik at vi både kan opplyse og være til hjelp for andre i samme situasjon.

Kommer til å fortelle mer her og oppdatere etterhvert,

Ha en flott dag alle sammen!
  Svar med sitat
Gammel 14-08-2008, 09:30   #2
harmony
VIP-medlem

harmony sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Buskerud
Meldinger: 6,938
Blogginnlegg: 60
harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Sannah`s vei videre i USA

Gratulerer! Gleder meg til å følge deg videre her også, har snikelest på deg på SG.
Gammel 14-08-2008, 09:39   #3
nelly73
Supermedlem

nelly73 sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 697
Blogginnlegg: 12
nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.nelly73 har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så masse Sannah Jeg er også en av de som har følgt med på prosessen din på sg og jeg ble så glad når jeg leste at dere hadde testet posititvt. Lykke til fremover, jeg gleder meg til å følge med deg og Giz på veien til ønskebarnet

nelly73 er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-08-2008, 09:40   #4
Frysh
Gjest

Gratulerer så masse!
  Svar med sitat
Gammel 14-08-2008, 09:44   #5
Lykkeliten
Veteranmedlem

Lykkeliten sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 3,233
Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkeliten har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så mye!
Lykke til videre på ferden.
Håper jeg får lov til å følge deg, sniker som jeg er.

Lykkeliten er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-08-2008, 09:46   #6
Snuppa
Veteranmedlem

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 3,920
Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så uendelig mye. Håper og tror dette skal gå bra. Skal krysse fingrene for dere. Gleder meg til å følge deg på veien.

Snuppa er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-08-2008, 10:05   #7
Sepsis
Seniormedlem

Sepsis sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,544
Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så mye! Dette blir spennende! Lykke til på veien. Gleder meg til fortsettelsen!
Gammel 14-08-2008, 15:54   #8
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er ikke alene her lengre,og jeg er så glad for å se deg her inne Sannah
Tenk at det ene lille egget deres viste seg og være en skikkelig tøffing,det viser bare nok engang at man må tro, og tenke på at mirakler faktisk hender
Gleder meg masse til å følge deg videre her inne,så håper jeg også på et lite surrotreff i høst
Hils din kjære også. Tenk Sannah,dere skal bli mamma og pappa

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-08-2008, 18:32   #9
cecilie77
Supermedlem

cecilie77 sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 1,217
cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.cecilie77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulere så mye, må jo snike litt jeg også

tro når han vil ut

med Simba
cecilie77 er logget av   Svar med sitat
Gammel 16-08-2008, 21:58   #10
Tidl. bruker
Gjest

Gratulerer så mye!!
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:34.