Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-08-2008, 15:59   #41
Simba
Supermedlem

Simba sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,344
Simba har et ubeskrivelig bra rykte.Simba har et ubeskrivelig bra rykte.Simba har et ubeskrivelig bra rykte.Simba har et ubeskrivelig bra rykte.Simba har et ubeskrivelig bra rykte.Simba har et ubeskrivelig bra rykte.Simba har et ubeskrivelig bra rykte.Simba har et ubeskrivelig bra rykte.Simba har et ubeskrivelig bra rykte.Simba har et ubeskrivelig bra rykte.Simba har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Sannah`s vei videre i USA

gratulerer så mye!
Gammel 22-09-2008, 23:35   #42
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvordan går det om dagen Sannah??

Tenker på deg

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 09:09   #43
Snuppa
Veteranmedlem

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 3,920
Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Tenker også på deg. Stadig innom for å se etter oppdateringer.

Snuppa er logget av   Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 09:32   #44
Sepsis
Seniormedlem

Sepsis sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,544
Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, hvordan går det?
Gammel 23-09-2008, 16:19   #45
Sannah
Gjest

Meldinger: n/a

Heisann!

Jo her går det heldigvis bare bra om dagen. Søndag entret vi uke 11, så nå er det ikke lenge igjen før vi passerer den magiske 12-ukers grensa. Julie hadde sin første svangerskapskontroll i uke 10 og da hørte de også hjertebanken med stetoskop

Ellers var alt vel med henne, men hun plages av en del morgenkvalme. Ikke så kjekt da. Jo lengre graviditeten skrider frem, jo mer beundrer jeg alle surrogatmødre - der er virkelig noen engler for oss. Ultralyd blir i midten av november, men vi har bestemt oss for å ikke reise over. Det koster såpass mye dra over, pluss feriedager, og etter at regningene har haglet inn fra IVf-klinikken i hopetall, fant vi ut at vi får nøye oss med video og telefon fra Julie. Synd, men man får ikke til alt.

Vi fikk spørsmål om vi ville ta blodprøver for å finne indikasjon på Downs og trikosomi 18 (eller hva det het igjen), men vi valgte å ikke gjøre det. Skal heller ikke ta fostervannsprøve. Det holder meg ultralyden i uke 19, så får vi ta det som kommer.

Har vært mye trøtt i det siste og litt utmatta. Er jo ikke fysisk gravid, men det tar litt på å være gravid på den måten vi er det på også. Mange tanker og energi som brennes på prosessen. Og så tror jeg at jeg kjente at jeg var sliten når jeg først kunne tillate meg å slappe av etter ultralyd i uke 7, da det virkelig sank inn at vi var gravide og at dette etter all sannsynlighet vil gå bra. Det har vært et svært spennende år i forkant, men alle forventningene og usikkerheten på om det ville gå bra.

Julie har bursdag i morgen, og vi sendte en pakke til henne bl.a. med en t-skjorte der det står "Miracle in Progress" - synes det passer bra jeg

Stor klem!!
  Svar med sitat
Gammel 23-09-2008, 16:27   #46
Mars-mamma:)
Gjest

Så utrolig fantastisk at det er flere her som får barn ved hjlp av surrogat!
Det er kjempe spennende å følge med på dere, og jeg håper alt går bra i svangerskapet med barnet og surrogatmoren.

Svar med sitat
Gammel 28-09-2008, 00:10   #47
Alia67
Gjest

Hei, Sannah. Så flott å lese her inne. Ønsker dere og julie lykke til videre.
KLem fra alia
  Svar med sitat
Gammel 28-09-2008, 00:13   #48
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er så herlig å høre at alt er bare bra med nurket deres
Fy fillern hvor heldige vi er med våre surrogater Herlige damer.

Blir det noen Oslotur på dere før jul da??

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-09-2008, 04:54   #49
Monikum
Veteranmedlem

Monikum sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Ålesund
Meldinger: 4,404
Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.Monikum har et ubeskrivelig bra rykte.

Så flott å høre at alt er bra. Lykke til videre
Monikum er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-09-2008, 07:47   #50
Muggi
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 3,815
Blogginnlegg: 32
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Godt å høre at alt er bra med nurket, dere og Julie!!

Etter 7 års prøving og 6 IVF/frys er familien endelig komplett!!

Heiagjeng!!
Muggi er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:19.