Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-11-2008, 12:41   #61
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Sannah`s vei videre i USA

Hvordan har du det om dagen Sannah??
Håper alt er bare bra

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-11-2008, 19:50   #62
erteblomst
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 47
erteblomst er som en uslipt juvél.erteblomst er som en uslipt juvél.erteblomst er som en uslipt juvél.

Lurer også på hvordan det går med dere.
Klems
erteblomst er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-12-2008, 16:36   #63
Lilliemor
Supermedlem

Lilliemor sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Lillesand
Meldinger: 1,299
Blogginnlegg: 1
Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.Lilliemor har mye å være stolt av.

Nå har jeg lest meg gjennom tråden din og blir helt fasinert..
Gratulerer med babyen på vei..
Håper alt står bra til ennå!! Ser det ikke er oppdatert på lenge

fra Lilliemor, oktober '04, august '07 og kom til verden 15 mai 09 .
med xtina og lykkeliten09
Lilliemor er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-01-2009, 12:10   #64
Sannah
Gjest

Meldinger: n/a

Hei alle sammen! Lenge siden sist jeg oppdaterte her ja Er inne i en krevende jobbinnspurt og må bare koble ut det meste av omverden. Men snart venter en helt ny tilværelse. 12.april er vår termin, da kommer den lille tulla vår. Ei svært aktivt jente som virker utålmodig på å komme ut og hilse på. Julie sier hun er mer aktiv enn noen av de fire guttene hun har båret frem tidligere

Mye planlegging og forberedelser på alle plan om dagen - det er som en uvirkelig drøm som snart går i oppfyllelse. Håper også at jeg skal klare å amme lillesnuppa. I samarbeid med ammehjelper og lege går jeg nå på en medisinkur for å kopiere hormonendringene som skaper melkeproduksjon ved vanlig graviditet i kvinnekroppen. 6 uker før fødsel skal jeg starte med pumping og forhåpentligvis få i gang melken. Det hadde vært kjekt om vi får det til, men det får tiden vise. Har vært i kontakt med mange andre IM som får det til, så det er verdt et forsøk.

Stor klem fra meg!
  Svar med sitat
Gammel 22-01-2009, 17:52   #65
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Så koselig å høre fra deg Sannah Ja nå går det fort til den lille snuppa deres kommer Når reiser dere over og hvordan har dere lagt opp løpet der borte?
Blir spennende å høre om hvordan det går med ammingen, og jeg vet det er flere som vil prøve seg på dette.

Varm

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-01-2009, 18:06   #66
Alia67
Gjest

Meldinger: n/a

Lykke til Sannah. Så koselig å høre hvordan det går. Ikke lenge igjen nå.
Klem fra alia
  Svar med sitat
Gammel 22-01-2009, 20:49   #67
Sepsis
Seniormedlem

Sepsis sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,544
Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.Sepsis har et ubeskrivelig bra rykte.

Godt å høre! Lykke til videre!
Gammel 23-01-2009, 00:22   #68
Krinoline
Supermedlem

Krinoline sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,336
Blogginnlegg: 3
Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.

Massevis av lykke til videre!! Så fint at alt står bra til Håper du får til amminga når den tid kommer

bror 01 & søster 03
Krinoline er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-02-2009, 18:03   #69
vesla
Seniormedlem

vesla sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Hedmark
Meldinger: 2,524
Blogginnlegg: 85
vesla har et ubeskrivelig bra rykte.vesla har et ubeskrivelig bra rykte.vesla har et ubeskrivelig bra rykte.vesla har et ubeskrivelig bra rykte.vesla har et ubeskrivelig bra rykte.vesla har et ubeskrivelig bra rykte.vesla har et ubeskrivelig bra rykte.vesla har et ubeskrivelig bra rykte.vesla har et ubeskrivelig bra rykte.vesla har et ubeskrivelig bra rykte.vesla har et ubeskrivelig bra rykte.

så spennende, ikke lenge igjen nå!!!

Lykke til på veien, og håper at du får til ammingen!!

fra meg

vesla er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-02-2009, 18:58   #70
MammaKaos
Veteranmedlem

MammaKaos sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Romerike
Meldinger: 4,088
Blogginnlegg: 9
MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.MammaKaos har et ubeskrivelig bra rykte.

Har ikke sett denne før jeg..
Blir like rørt hvar gang jeg møter en ny "surrogat-gravid"
Det er så fantastisk, gratulerer så mye med ei lita datter på vei!
Blir veldig spennende å se hvordan det går med ammingen, ønsker deg masse lykke til!
med Jordbærfisk
MammaKaos er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:21.