Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-08-2008, 20:50   #1
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.
Post Første rettsak vunnet.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=534460

Denne saken har jo noen snakket om her inne,og nå har ihvertfall kvinnen kommet et skritt i riktig retning,og dette er også en juridisk spennende sak her i Norge.

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 22:38   #2
Mars-mamma:)
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Første rettsak vunnet.

Huff, for en stygg sak.
Utrolig fint at hun fikk beholde barnet!! Skulle bare mangle, synes jeg.

Og han faren, huff, jeg blir så sint.
Som om han tenkte på at det var ulovlig i Norge når de først begynte prosessen?
  Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 22:55   #3
xtina
Supermedlem

xtina sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Vest
Meldinger: 1,489
xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette tror jeg er en viktig prinsipiell sak for dere surrogatforeldre
De har jo skapt en presedens(?) i sånne type saker vil jeg tro.

xtina er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 22:58   #4
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Mine første tanker var bare: FOR EN IDIOTISK MANN!! Godt at hun har vunnet første omgang!
  Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 23:06   #5
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av xtina Vis post
Dette tror jeg er en viktig prinsipiell sak for dere surrogatforeldre
De har jo skapt en presedens(?) i sånne type saker vil jeg tro.
Ja jeg er helt enig med deg Det er leit med denne saken,og ikke minst for barnet,selv om han ikke skjønner noe av dette enda. Dette er en vekker for både de som alt har surrogatbarn i Norge,(det må føles rart for barn som nå er store og lese om dette,for jeg vil tro det finnes så store barn i Norge alt) og for de som venter barn med surrogat. Men denne saken er også viktig for de som styrer i dette landet,for det viser at disse prosessene er virkelige,og det kan komme flere saker. Da kan man heller ikke gjøre det andeles i de sakene,hvis ikke Norge skal gjøre om på loven,noe som nok ikke vil skje med det første..

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-08-2008, 23:26   #6
Summer
Supermedlem

Summer sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 1,090
Summer har mye å være stolt av.Summer har mye å være stolt av.Summer har mye å være stolt av.Summer har mye å være stolt av.Summer har mye å være stolt av.Summer har mye å være stolt av.Summer har mye å være stolt av.Summer har mye å være stolt av.Summer har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av smurfine Vis post
Mine første tanker var bare: FOR EN IDIOTISK MANN!! Godt at hun har vunnet første omgang!
Signerer.
Gammel 25-08-2008, 19:59   #7
Kitty80
Supermedlem

Kitty80 sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Sted: Indre Østfold
Meldinger: 1,438
Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.Kitty80 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg husker jeg leste om denne saken før jeg leste om Giz og Sannah her inne. Jeg blir helt matt av at enkelte kan være så onde etter et samlivsbrudd. Håper virkelig at hn vinner i neste runde også!!!!
Gammel 21-03-2009, 16:23   #8
Indianna
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 11
Indianna vil raskt nok bli berømt.

Hallo.
Er det noen som vet om det kommer noe oppdatering etter anken i denne saken ? Nårtid skal evt saken opp igjen? Noen som vet....?
Indianna er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-03-2009, 17:02   #9
erteblomst
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2004
Meldinger: 47
erteblomst er som en uslipt juvél.erteblomst er som en uslipt juvél.erteblomst er som en uslipt juvél.

Ser ut til at han tapte anken også, fant dette fra 03.03.09.

http://www.bt.no/innenriks/article804698.ece
erteblomst er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-03-2009, 19:12   #10
Indianna
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 11
Indianna vil raskt nok bli berømt.

Takk til deg erteblomst.
Hipp hipp til sunn fornuft da.
Indianna er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:32.