Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Frodig og svanger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-09-2008, 20:42   #1
Sonja
Gjest

Meldinger: n/a
Magegalleri

Feit, fin og gravid....

Her kan vi som er litt fettete, slenge ut våre valkete og deilige babymager.

Tråden ansees her som startet..
Fyr løs...
  Svar med sitat
Gammel 10-09-2008, 15:08   #2
Piona
Gjest

Sv: Magegalleri

Jeg har planer om å legge ut bilder av min fleskete mage! I alle fall for en stund. Men da må flere også hive seg utpå, altså! Kom igjen med sæggemagene!
  Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 16:01   #3
harmony
VIP-medlem

harmony sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Buskerud
Meldinger: 6,938
Blogginnlegg: 60
harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kan starte jeg. Her er min mage, fullgåtte 12 uker... som sagt hadde jeg bmi på 30 i utgangspunktet. Er +2 kilo fra utgangsvekten her.

Gammel 14-09-2008, 16:05   #4
Uregistrerte
Gjest

Hmm...jeg synes du ser helt vanlig ut jeg! Det går mer og mer opp for meg at jeg må være det folk ser på som feit da, hvis du som la ut bilder har en BMI på 30 og må legge bildet på "Frodig og Svanger"

Hmm
  Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 19:19   #5
harmony
VIP-medlem

harmony sin avatar

harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrerte Vis post
Hmm...jeg synes du ser helt vanlig ut jeg! Det går mer og mer opp for meg at jeg må være det folk ser på som feit da, hvis du som la ut bilder har en BMI på 30 og må legge bildet på "Frodig og Svanger"

Hmm
BMI regnes som fedme, jeg kan gjerne innrømme at jeg veide nærmere 100kg når jeg ble gravid, og som sagt har jeg gått opp to kilo etter det.
Jeg har mange ganger fått høre at de nekter å tro på meg når jeg forteller hvor tung jeg er, men jeg tror stort sett det er folk som sier sånn for å være snill. Jeg er ei stor jente, men det kommer selvsagt an på øyet som ser (og heldige/uheldige) kameravinkler. Jeg har dobbelthake, valker både foran og bak, stor rumpe, store lår og feite legger. Sånn er jeg, frodig og fin. Eller kall det feit om du vil.
Gammel 14-09-2008, 20:30   #6
emma71
Medlem

emma71 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Follo
Meldinger: 468
emma71 er fantastisk mot andre.emma71 er fantastisk mot andre.emma71 er fantastisk mot andre.emma71 er fantastisk mot andre.emma71 er fantastisk mot andre.emma71 er fantastisk mot andre.emma71 er fantastisk mot andre.

Flotte magen!
Med klær har du jo en rund og fin babykul .

Snuppa ble født med keisersnitt 22. april 2009.
Mamma'n til Snuppen, født jan06.
emma71 er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 20:41   #7
Sonja
Gjest

Så fin du er Harmony.
Skikkelig vakker.
Jeg skal se om jeg finner kabelen til apparatet, og så skal jeg ta et nå jeg også.
  Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 21:19   #8
Sonja
Gjest

Bilde borte.

Sist endret av Sonja; 03-10-2008 kl 18:22.
  Svar med sitat
Gammel 14-09-2008, 21:53   #9
harmony
VIP-medlem

harmony sin avatar

Kjempeflott mage, Sonja!
Gammel 15-09-2008, 07:56   #10
emma71
Medlem

emma71 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Follo
Meldinger: 468
emma71 er fantastisk mot andre.emma71 er fantastisk mot andre.emma71 er fantastisk mot andre.emma71 er fantastisk mot andre.emma71 er fantastisk mot andre.emma71 er fantastisk mot andre.emma71 er fantastisk mot andre.

Kjempeflott babymave, Sonja

Snuppa ble født med keisersnitt 22. april 2009.
Mamma'n til Snuppen, født jan06.
emma71 er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:39.