Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Frodig og svanger
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-02-2009, 19:26   #41
harmony
VIP-medlem

harmony sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Buskerud
Meldinger: 6,938
Blogginnlegg: 60
harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Magegalleri

Så fine runde babykuler! Er det ikke deilig???
Gammel 03-02-2009, 20:03   #42
Smula
Æresmedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Nedre Eiker
Meldinger: 10,578
Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.

......

Sist endret av Smula; 05-07-2009 kl 15:47.
Smula er logget av   Svar med sitat
Gammel 19-07-2009, 20:38   #43
Skrållan
Medlem

Skrållan sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Sted: Østlandet
Meldinger: 280
Skrållan har en aura rundt seg.Skrållan har en aura rundt seg.Skrållan har en aura rundt seg.

Her var det maaange flotte mager! Vær stolte!
Skrållan er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-10-2009, 16:19   #44
anesand
Supermedlem

anesand sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Asker
Meldinger: 723
anesand er fantastisk mot andre.anesand er fantastisk mot andre.anesand er fantastisk mot andre.anesand er fantastisk mot andre.anesand er fantastisk mot andre.anesand er fantastisk mot andre.anesand er fantastisk mot andre.anesand er fantastisk mot andre.

Her var det mange flotte bilder
Kjenner jeg gleder meg til magen blir mer baby og mindre feit!

Håper det kommer flere magebilder her snart!!!
Gammel 23-11-2009, 14:19   #45
Tallahassee
Seniormedlem

Tallahassee sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 2,239
Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.

Woow - dette var en flott og inspirerende magetråd Så mange flotte frodige mager!
Jeg har en BMI på 30 nå ved utgangspunktet av min graviditet. Kan ikke akkurat si at det er så fristende å ta magebilde Vil ta ukesvis før det blir noe stramt der og man kan tro at det er en baby inni der! Men denne tråden var absolutt inspirerende, så kanskje jeg må ta bilde likevel.
Gammel 23-11-2009, 19:08   #46
yakari
Medlem

yakari sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 268
yakari har et ubeskrivelig bra rykte.yakari har et ubeskrivelig bra rykte.yakari har et ubeskrivelig bra rykte.yakari har et ubeskrivelig bra rykte.yakari har et ubeskrivelig bra rykte.yakari har et ubeskrivelig bra rykte.yakari har et ubeskrivelig bra rykte.yakari har et ubeskrivelig bra rykte.yakari har et ubeskrivelig bra rykte.yakari har et ubeskrivelig bra rykte.yakari har et ubeskrivelig bra rykte.

Så mange flotte mager det var her

Har fått mitt femte vidunder
Luna
27.06.10

Hvil i fred Leo gutten min... Mamma savner deg så utrolig mye.
http://vedgodtmot.blogg.no/
yakari er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-01-2010, 04:17   #47
LØM
Supermedlem

LØM sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Meldinger: 882
Blogginnlegg: 1
LØM har mye å være stolt av.LØM har mye å være stolt av.LØM har mye å være stolt av.LØM har mye å være stolt av.LØM har mye å være stolt av.LØM har mye å være stolt av.LØM har mye å være stolt av.LØM har mye å være stolt av.LØM har mye å være stolt av.LØM har mye å være stolt av.

Her var det mye flotte mager ja. Kanskje jeg kan tørre å legge ut her jeg også hvis jeg får tatt ett. BMI sier i utgangspungtet at jeg er normalvektig, og med klær ser jeg relativt tynn ut, men har veldig mye overfladisk fett og hud som gjør at jeg bruker en str mer i klær enn jeg ville trengt. Hører med til historien at jeg har slanket bort 60 kg av meg selv og var akkurat ferdig da jeg ble gravid. Får se, kanskje kommer det ett aldri så lite magebilde snart. Har nok blitt litt større for klærne er strammere uten at jeg har gått opp i vekt, men det ser mer ut som at jeg bare er mer overvektig ettersom magen fremdeles henger i 14 uke.

med Anesand og mamma_i_juni.

LØM er logget av   Svar med sitat
Gammel 06-02-2010, 00:09   #48
MamiK
Gjest

Meldinger: n/a
kidoki Sv: Magegalleri

Sitat:
Opprinnelig postet av LØM Vis post
Her var det mye flotte mager ja. Kanskje jeg kan tørre å legge ut her jeg også hvis jeg får tatt ett. BMI sier i utgangspungtet at jeg er normalvektig, og med klær ser jeg relativt tynn ut, men har veldig mye overfladisk fett og hud som gjør at jeg bruker en str mer i klær enn jeg ville trengt. Hører med til historien at jeg har slanket bort 60 kg av meg selv og var akkurat ferdig da jeg ble gravid. Får se, kanskje kommer det ett aldri så lite magebilde snart. Har nok blitt litt større for klærne er strammere uten at jeg har gått opp i vekt, men det ser mer ut som at jeg bare er mer overvektig ettersom magen fremdeles henger i 14 uke.
Ser at du har termin på bursdagen min ;-) Jeg har termin rett etter min egen bursdag, 20.juli
  Svar med sitat
Gammel 06-02-2010, 00:14   #49
MamiK
Gjest

Meldinger: n/a
gal Sv: Magegalleri

Her er min mage, 16+2 Endelig begynner det å bli litt fin fasong på den ;-) Men den går fortsatt litt inn ved navlen når jeg ikke har klær på.

Jeg er ca 174 høy og veide ca 81 kg før jeg ble gravid. Har veid 85.5 i flere uker, men nå er jeg gått opp til 86.5 kg.

Kom igjen, legg ut magebilder da Få liv i denna tråden igjen!
Vedlagte miniatyrbilder
Klikk på bildet for å se en større utgave

Navn:		IMG_1335.jpg
Visninger:	116
Størrelse:	43.4 KB
ID:		54469  
  Svar med sitat
Gammel 08-12-2010, 13:29   #50
Browniee
Medlem

Browniee sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 148
Browniee har en aura rundt seg.Browniee har en aura rundt seg.

Her er min lille mage, uke 6

Dette er min nr.2 og magen kommer fort denne gangen ser jeg. Har en bmi på 27,8 og veide ca 85 når jeg ble gravid og er 172 høy. Med nr 1 veide jeg 62, og magen så ikke slik ut før i uke 17..

Er derimot ikke like rund uten klær :P
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:54.