Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Vis resultat: En liten uhøytidelig undersøkelse: Hvor mange mirakler tror DU det bor i Karens mage?
0 0%
8 80.00%
2 20.00%
Kanskje det er enda flere? 0 0%
Velgere: 10. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-12-2008, 18:59   #1
Smile
Medlem

Smile sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 87
Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.
Smiles vei videre i Canada

Hei!
Jeg kan ikke helt tro enda at jeg skal høre hjemme her inne, men vår kjære GS Karen har testet positivt og vi er ca.4 uker på vei Det er selvsagt veldig tidlig enda, men ett sted skal jo et svangerskap starte, og vi er i gang! Hurra!!!

Vi har brukt eggdonor i tillegg til min kjæres "bidrag" og nå er det surrogaten som tar den neste etappen.
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere her inne. Fra før har jeg bare smuglest på giz
Smile er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-12-2008, 20:11   #2
Alia67
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Smiles vei videre i Canada

Gratulerer og vil ønske deg masse lykke til framover. Veldig spennende.
  Svar med sitat
Gammel 04-12-2008, 20:52   #3
kesam
Seniormedlem

kesam sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,386
kesam har et ubeskrivelig bra rykte.kesam har et ubeskrivelig bra rykte.kesam har et ubeskrivelig bra rykte.kesam har et ubeskrivelig bra rykte.kesam har et ubeskrivelig bra rykte.kesam har et ubeskrivelig bra rykte.kesam har et ubeskrivelig bra rykte.kesam har et ubeskrivelig bra rykte.kesam har et ubeskrivelig bra rykte.kesam har et ubeskrivelig bra rykte.kesam har et ubeskrivelig bra rykte.

Så koseleg! Gratulerar så mykje med spira, og hell og lukke i tida framover
Gammel 04-12-2008, 20:53   #4
harmony
VIP-medlem

harmony sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Buskerud
Meldinger: 6,938
Blogginnlegg: 60
harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.harmony har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så mye!
Gammel 04-12-2008, 22:43   #5
Krinoline
Supermedlem

Krinoline sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,336
Blogginnlegg: 3
Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.

Så flott! Gratulerer så kjempemye! Alt det beste for svangerskapet

bror 01 & søster 03
Krinoline er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-12-2008, 00:04   #6
Smile
Medlem

Smile sin avatar

Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.

Takk for varm velkomst
Har akkurat fått 2. hcg-resultat og det stiger flott!
Gammel 05-12-2008, 00:08   #7
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Hurra Hurra. Så flott at du tok motet til deg og kom inn hit
Gratulerer så masse med pos test,og en (satte dere tilbake en eller to?) spire som nå vil bli i Karen sin mage frem til fødselen
Gleder meg masse til og bli bedre kjent med deg og høre mere om hvordan tingene er der i Canada.

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-12-2008, 00:15   #8
Smile
Medlem

Smile sin avatar

Takketakk og fantastisk å være her!
Det var faktisk hele tre små spirer som ble satt tilbake, så dette er veldig spennende!
Gleder meg sånn til treff med og masse
Gammel 05-12-2008, 00:37   #9
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

3 stk ja Da gleder jeg meg til å høre hcg resultatet.

Gleder meg masse til treffet hos Håp80 og møte deg

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-12-2008, 07:06   #10
Summer
Supermedlem

Summer sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 1,090
Summer har mye å være stolt av.Summer har mye å være stolt av.Summer har mye å være stolt av.Summer har mye å være stolt av.Summer har mye å være stolt av.Summer har mye å være stolt av.Summer har mye å være stolt av.Summer har mye å være stolt av.Summer har mye å være stolt av.

Gratulerer så mye med spiren!

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:37.