Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Vis resultat: En liten uhøytidelig undersøkelse: Hvor mange mirakler tror DU det bor i Karens mage?
0 0%
8 80.00%
2 20.00%
Kanskje det er enda flere? 0 0%
Velgere: 10. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-05-2009, 22:25   #151
Smile
Medlem

Smile sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 87
Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.
Sv: Smiles vei videre i Canada

Sitat:
Opprinnelig postet av Lilliemor Vis post
Å så spennende med UL til torsdag da
Er det bare vanlig UL sjekk eller er det en spesiell grunn til at de tar UL??
Det er ingen ekstra grunn til UL annet enn oppfølging siden det er tvillinger. Det er visst planlagt UL nesten annenhver uke framover, så jeg gleder meg stort til flere bilder
Gammel 05-05-2009, 23:31   #152
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Det er så rart hvordan humøret svinger om dagen (skulle tro jeg var gravid ).

Du er jo gravid!!!
Lykke til på torsdags ul da!
  Svar med sitat
Gammel 07-05-2009, 20:10   #153
Engle
Supermedlem

Engle sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 438
Engle er fantastisk mot andre.Engle er fantastisk mot andre.Engle er fantastisk mot andre.Engle er fantastisk mot andre.Engle er fantastisk mot andre.Engle er fantastisk mot andre.Engle er fantastisk mot andre.

Lykke til på ultralyd idag, gleder meg til oppdatering imorgen.
Engle er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-05-2009, 21:48   #154
krigra
Seniormedlem

krigra sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Sandvika
Meldinger: 2,508
krigra har en strålende fremtid.krigra har en strålende fremtid.krigra har en strålende fremtid.krigra har en strålende fremtid.krigra har en strålende fremtid.krigra har en strålende fremtid.krigra har en strålende fremtid.krigra har en strålende fremtid.krigra har en strålende fremtid.krigra har en strålende fremtid.krigra har en strålende fremtid.

Lykke til med ultralyden!

Har nettopp lest historien din, veldig rørende - takk for at du deler.

Lykke til med tvillingene
- Storebror ble født 26. mai 2009 klokka 14:41. - fødselsrapport
- Mellomsøster ble født 12. desember 2011 klokka 03:02.
fødselsrapport
krigra er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-05-2009, 11:18   #155
Smile
Medlem

Smile sin avatar

Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.

Det ble ikke noen UL på torsdag. Karen måtte avlyse fordi sønnen hennes var så dårlig med og greier. Da var det ikke så greit hverken å finne barnevakt eller å gå fra ham (han ville jo bare ha mamman sin, så klart). Det var dumt for oss, men klart vi forstår det. Vet ikke om hun får noe nytt neste uke, men hun skal uansett inn 19.mai, så vi får bare vente og se.

Jaja, sånn går det. Jeg føler meg fortsatt ganske trygg på at det er bra der inne, selv om jeg jo utrolig gjerne ville hatt en liten oppdatering, litt flere bilder og kanskje en bekreftelse på at det er gutt og jente
Gammel 09-05-2009, 14:09   #156
prøvepia
Medlem

prøvepia sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 300
prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.

Så kjipt, smile.

Skjønner at dere ble skuffet, og har full forståelse for tanken din om å bare få en eller annen oppdatering.
De små bekreftelsene på at hjulene fortsatt ruller blir utrolig viktige når man ikke har barnet sitt i magen
og kan kjenne det hele tiden.

Håper Karen får ny UL-time om ikke lenge!

prøvepia er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-05-2009, 18:21   #157
Tidl. bruker
Gjest

Det blir vel snart da. Skjønner godt du vil ha oppdateringer og bilder av de små!
  Svar med sitat
Gammel 09-05-2009, 19:05   #158
CTM
Supermedlem

CTM sin avatar

Medlem siden: May 2009
Meldinger: 558
CTM er fantastisk mot andre.CTM er fantastisk mot andre.CTM er fantastisk mot andre.CTM er fantastisk mot andre.CTM er fantastisk mot andre.CTM er fantastisk mot andre.CTM er fantastisk mot andre.CTM er fantastisk mot andre.

Så utrolig spennende historie Skal bli spennende å følge med på dere! Ønsker dere lykke til, skjønner at du gleder deg til Ul,håper dagene går raskt fram til den 19.
Gammel 21-05-2009, 15:11   #159
Smile
Medlem

Smile sin avatar

Det ble heldigvis UL den 19. og alt er fortsatt fint
Begge vokser som de skal, er fin størrelse for alderen, Karen begynner å bli litt sliten, men koser seg. UL-dama sa det var to aktive krabater og Karen kan bekrefte dette
Begge ligger med hodet ned (som jo er bra hvis det mot formodning skulle skje noe før keisersnittet), og det er bekreftet at Baby A er gutt. Men Baby B var det visst ikke så enkelt å se om var gutt eller jente!! Så nå venter vi i spenning på neste samtale med legen (neste fredag) om det var A eller B de så som jente sist. Dette er jo frusten ved ikke å være med på UL selv og kunne stille spørsmålene underveis. Jeg skjønner jo også utrolig lite av disse bildene! Synes de fleste ser ut som "moderne kunst"
Må se om jeg finner noen fagfolk som kan hjelpe meg i tolkninga.

Så, da fortsetter vi å strikke i hvitt og svigermor pønsker på om hun må brodere "Boy" på den rosa bodyen...
Gammel 21-05-2009, 15:29   #160
Tidl. bruker
Gjest

Åh, nå sitter jeg her og griner mens jeg leste hele historien, utrolig spennende og sterkt en stund også.
Lykke, lykke til med innspurten, så fantastisk at du deler
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:17.