Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Vis resultat: En liten uhøytidelig undersøkelse: Hvor mange mirakler tror DU det bor i Karens mage?
0 0%
8 80.00%
2 20.00%
Kanskje det er enda flere? 0 0%
Velgere: 10. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-01-2009, 20:52   #81
Smile
Medlem

Smile sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 87
Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.
Sv: Smiles vei videre i Canada

Sitat:
Opprinnelig postet av Sepsis Vis post
Alle tre? Kan de redusere da? Du trenger ikke å svare altså.
OOoooog her slo jetlag'en inn, ja!! De er IKKE eneggede! De ligger i hver sin pose.
Derfor kan de redusere.
Gammel 22-01-2009, 20:57   #82
Lita
Hjelpeadmin

Lita sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 10,738
Blogginnlegg: 3
Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.Lita har et ubeskrivelig bra rykte.

Ønsker dere all mulig lykek på ferden - dette skal gå bra

takk for at du deler med oss!
Gammel 22-01-2009, 23:43   #83
Smile
Medlem

Smile sin avatar

Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lita84 Vis post
Ønsker dere all mulig lykek på ferden - dette skal gå bra

takk for at du deler med oss!
Takk for omtanke og tilbakemeldinger! Det betyr mye for meg
Gammel 23-01-2009, 00:44   #84
Krinoline
Supermedlem

Krinoline sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,336
Blogginnlegg: 3
Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.

Ville bare si lykke til og gi deg en riktig god

bror 01 & søster 03
Krinoline er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-01-2009, 22:06   #85
Smile
Medlem

Smile sin avatar

Takk for gode !

I går ble reduksjonen altså gjort og legen sa det var vellykket. Det var en tøff dag for Karen både på sykehuset og med mye bilkjøring (hun er så enda).
Men nå er det endelig overstått og vi kan så smått begynne å glede oss over tvillingene våre. Legen skrøt veldig av dem, sa de så veldig friske og raske ut -Tenk, mamma sine små krabater

Det er veldig rart å føle at jeg så veldig gjerne skulle tatt de dårlige og kvalme delene av svangerskapet i stedet for henne! Jeg skulle så ønske at det var jeg som var kvalm og dårlig, trøtt og slapp, skulle gjennom mulig bekkenløsning og til slutt fødsel... Men jeg kan altså ikke annet enn å beundre denne fantastiske damen som gjennomgår alt dette for meg. Å takke henne nok går aldri
Gammel 28-01-2009, 22:33   #86
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Så godt å høre at det gikk bra,selv om jeg skjønner godt at dette er bein hardt for dere og Karen. Jeg bøyer meg også ydmyk i støvet for henne Jeg skulle også så gjerne gå igjennom graviditenen selv,men er så utrolig glad for at det finnes så gode kvinner som Karen og Jen,de gir oss det vi ønsker oss mest av alt i hele verden

Tenker på dere. Varm

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-01-2009, 22:43   #87
Fra Andersen
Gjest

Meldinger: n/a

Det er godt det er over, men det er ikke enkle saker å gjøre det der! Men når man har gått vinterveier før, så vet man kanskje litt om det, og kan håndtere det deretter.

Jeg kan gjerne rope det ut for all verden, så godt som alle som velger denne løsningen ville jo helst ha båret fram barnet selv! Kvalmen, formen, hormonene osv er jo noe man glemmer etterpå
Men så er det jo sånn da at av og til må man ha hjelp. Og heldige er de som finner en engel til å hjelpe seg.

Godt å høre at det tross alt står bra til med dere, og spesielt med de små
  Svar med sitat
Gammel 31-01-2009, 12:50   #88
jinxl
Supermedlem

jinxl sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 652
jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.

Så fint å høre at det går bra med både Karen og de to små.
Kan jeg spørre: Er det legen som velger ut ved reduksjonen?
Ser han etter noe spesielt eller gjøres det bare tilfeldig?
(Dumme spørsmål kanskje)
Gammel 31-01-2009, 12:59   #89
Smile
Medlem

Smile sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av jinxl Vis post
Så fint å høre at det går bra med både Karen og de to små.
Kan jeg spørre: Er det legen som velger ut ved reduksjonen?
Ser han etter noe spesielt eller gjøres det bare tilfeldig?
(Dumme spørsmål kanskje)
Dette er ikke dumme spørsmål
Det er legen som velger, ja. De undersøker om det er fysiske forskjeller på dem (kan være noe i veien, henge etter i utvikling...). Hvis det ikke er fysiske eller medisinske årsaker og dersom de kan se kjønn og vi hadde en preferanse, så ville det vært mulig å si ifra.
De så ikke kjønn hos oss.

Dette er visst en relativt vanlig prosedyre ved prøverørsbehandling, så det er mange som går igjennom dette.
Gammel 31-01-2009, 14:59   #90
xtina
Supermedlem

xtina sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Vest
Meldinger: 1,489
xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.xtina har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Smile Vis post
Dette er ikke dumme spørsmål
Det er legen som velger, ja. De undersøker om det er fysiske forskjeller på dem (kan være noe i veien, henge etter i utvikling...). Hvis det ikke er fysiske eller medisinske årsaker og dersom de kan se kjønn og vi hadde en preferanse, så ville det vært mulig å si ifra.
De så ikke kjønn hos oss.

Dette er visst en relativt vanlig prosedyre ved prøverørsbehandling, så det er mange som går igjennom dette.
Heldigvis så er ikke dette vanlig i Norge

Jeg synes forresten det var fint å høre at dere ikke valgte bort noen pga kjønn

xtina er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:27.