Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-03-2009, 09:26   #101
Krinoline
Supermedlem

Krinoline sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,336
Blogginnlegg: 3
Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.Krinoline har en strålende fremtid.
Sv: Prøvepia's vei til hjertebarnet!

Så fantastisk! Håper dere slipper å vente så lenge nå, da!

bror 01 & søster 03
Krinoline er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-03-2009, 12:54   #102
Pusa
Supermedlem

Pusa sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 1,349
Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.Pusa har et ubeskrivelig bra rykte.

Lykke til vidre i adopsjonsprosessen. Jeg beundrer dere som går igjennom dette, for jeg tror det er langt fra enkelt. Gleder meg til å følge deg vidre!
Gammel 27-03-2009, 18:29   #103
Thom
Medlem

Thom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 113
Blogginnlegg: 7
Thom er som en uslipt juvél.Thom er som en uslipt juvél.Thom er som en uslipt juvél.

Håper dere slipper å vente så lenge! Masse lykke til.
Gammel 27-03-2009, 19:18   #104
Coeur
Seniormedlem

Coeur sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 2,302
Coeur har et ubeskrivelig bra rykte.Coeur har et ubeskrivelig bra rykte.Coeur har et ubeskrivelig bra rykte.Coeur har et ubeskrivelig bra rykte.Coeur har et ubeskrivelig bra rykte.Coeur har et ubeskrivelig bra rykte.Coeur har et ubeskrivelig bra rykte.Coeur har et ubeskrivelig bra rykte.Coeur har et ubeskrivelig bra rykte.Coeur har et ubeskrivelig bra rykte.Coeur har et ubeskrivelig bra rykte.

Så fantastisk godt å høre prøvepia!
Da er det bare å vente på at det skal poppe ut noen småtasser der nede da
Gammel 27-03-2009, 19:23   #105
cholita
Seniormedlem

cholita sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,744
cholita har et ubeskrivelig bra rykte.cholita har et ubeskrivelig bra rykte.cholita har et ubeskrivelig bra rykte.cholita har et ubeskrivelig bra rykte.cholita har et ubeskrivelig bra rykte.cholita har et ubeskrivelig bra rykte.cholita har et ubeskrivelig bra rykte.cholita har et ubeskrivelig bra rykte.cholita har et ubeskrivelig bra rykte.cholita har et ubeskrivelig bra rykte.cholita har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av prøvepia Vis post
Ja, det at barnet vårt kan være unnfanget er ganske sykt å tenke på.
Tenk at det kanskje ligger og svømmer i en mage i Sri Lanka akkurat nå.
Kanskje spreller det, kanskje sover det, kanskje hikker det?

cholita er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-03-2009, 19:25   #106
jinxl
Supermedlem

jinxl sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trondheim
Meldinger: 652
jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.jinxl er fantastisk mot andre.

Dette var gode nyheter, gratulerer så mye
Gammel 27-03-2009, 19:34   #107
prøvepia
Medlem

prøvepia sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 300
prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.

Tusen takk Einte!, Krinoline, Pusa, Thom, €Elisabeth, Cholita og jinxl!

prøvepia er logget av   Svar med sitat
Gammel 27-03-2009, 19:36   #108
prøvepia
Medlem

prøvepia sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 300
prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pusa Vis post
Jeg beundrer dere som går igjennom dette, for jeg tror det er langt fra enkelt. Gleder meg til å følge deg vidre!
Tusen takk. Det er ikke alltid så enkelt nei, men gud så glad jeg er for at denne muligheten finnes,
og for at vi ble godkjente. Når jeg leser her inne om bekkenløsning, bekymringer, lite liv, aborter,
premature fødsler, ruptur og så videre, så beundrer jeg dere som går gjennom det!
Jeg får ha kroppen for meg selv både før og etter. Er bare hodet og følelsene det tærer på.

prøvepia er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-03-2009, 07:40   #109
lil
Seniormedlem

lil sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 1,406
Blogginnlegg: 139
lil har et ubeskrivelig bra rykte.lil har et ubeskrivelig bra rykte.lil har et ubeskrivelig bra rykte.lil har et ubeskrivelig bra rykte.lil har et ubeskrivelig bra rykte.lil har et ubeskrivelig bra rykte.lil har et ubeskrivelig bra rykte.lil har et ubeskrivelig bra rykte.lil har et ubeskrivelig bra rykte.lil har et ubeskrivelig bra rykte.lil har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av prøvepia Vis post
Tenk at det kanskje ligger og svømmer i en mage i Sri Lanka akkurat nå.
Kanskje spreller det, kanskje sover det, kanskje hikker det?
En helt vill tanke

bloggen Stæsjet mitt
med Solå og Ønskemor
lil er logget av   Svar med sitat
Gammel 28-03-2009, 08:34   #110
minimarken
Supermedlem

minimarken sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Meldinger: 959
minimarken er fantastisk mot andre.minimarken er fantastisk mot andre.minimarken er fantastisk mot andre.minimarken er fantastisk mot andre.minimarken er fantastisk mot andre.minimarken er fantastisk mot andre.minimarken er fantastisk mot andre.

Gratulerer så mye med "godkjennelsen" , enig med Lil om at det er en rar og sikkert god tanke at babyen deres kanskje svømmer rundt, vokser og trives i en mage i Sri Lanka.

Håper virkelig for dere at matching'en går så fort som mulig slik at dere kan få truffet gullet deres

minimarken er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:55.