Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-01-2009, 16:12   #11
prøvepia
Medlem

prøvepia sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 300
prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bør kanskje komme meg inn hit?

Åh, så gøy med flere adoptanter!!

Jeg har litt vanskelig for å gi slipp på SG jeg også, så jeg frekventerer litt mellom her og der.
Men det er jo egentlig her vi hører hjemme nå, vi er jo "gravide" vi også!
Svangerskapet vårt er jo lengre enn andre sitt også, så siden vi blir værende her en stund,
så kan vi jo bare slå rot først som sist.

Etter å ha regnet kjapt på det så tenker jeg at det er mellom 4 og 10 måneder til
dere bør få tildeling, ut fra køplass og statistikken over tildelinger,
så da satser vi på sommeren, gjør vi ikke?

Det skal i alle fall bli veldig spennende å følge med deg, Grete.

prøvepia er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-01-2009, 17:17   #12
Grete
Medlem

Grete sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Sørlending i Øst
Meldinger: 126
Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.

Stemmer det Prøvepia, vi satser på sommeren. I følge mannen så skal vi få hentebeskjed den 23. juli. Jeg tror vel heller at vi får tildeling rundt den tiden, for hvis vi skal rekke hentebeskjed til da, så må vi få tildeling i begynnelsen av mai, sånn ca, og det tror jeg ikke. Men man vet jo aldri. Denne adopsjonsprosessen er veldig uforutsigbar. Da vi ble godkjent var det ca ett år fra godkjenning til tildeling. Hvis trenden fortsetter slik som i høst, så ser det jo nesten ut som det går mot to år fra godkjenning til tildeling. Så det er godt man ikke vet slikt på forhånd.
Gammel 10-01-2009, 18:37   #13
Villevilde
Seniormedlem

Villevilde sin avatar

Sted: Trondheim
Meldinger: 2,690
Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.

Så koselig at du også har rotet deg inn hit!! Jeg venter spent på at dere skal få tildeling!! Håper det ikke drøyer lenge nå vennen

Villevilde er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-01-2009, 23:48   #14
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Så koselig å se deg her inne
Gleder meg så til den dagen du forteller oss at dere kan reise for å møte deres ønskebarn

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-01-2009, 20:57   #15
MorTy
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 12
MorTy er på vei til noe stort.

Må jo nesten innom tråden din og sette spor etter meg selv om jeg ikke er av de mest aktive her inne.

Koselig å se deg! for at mannen har rett mhp tildeling!
Gammel 14-01-2009, 21:09   #16
Sea
Supermedlem

Sea sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 611
Sea er fantastisk mot andre.Sea er fantastisk mot andre.Sea er fantastisk mot andre.Sea er fantastisk mot andre.Sea er fantastisk mot andre.Sea er fantastisk mot andre.Sea er fantastisk mot andre.Sea er fantastisk mot andre.

Gratulerer så mye med godkjenningen og velkommen hit til snart mamma Utrolig hvor laaang ventetiden er, det er jammen litt av en prøve dere må igjennom. Ønsker dere lykke til på veien den siste biten, håper den går så fort som mulig, og at dere kan reise å hente en liten hjerteknuser i sommer
Sea er logget av   Svar med sitat
Gammel 15-01-2009, 13:29   #17
Grete
Medlem

Grete sin avatar

Sted: Sørlending i Øst
Meldinger: 126
Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.

Tusen takk jenter.

Villevilde, så utrolig moro at du også er her inne. Tenk at dere venter nr 3.

Giz. Jeg har jo fulgt deg hele veien, selv om jeg ikke har lagt fra meg så mange spor på veien. Du står jo foran en utrolig spennende tid nå, bare kort tid igjen til dere drar over og kun en måned til dere får treffe de søte små. Hender jeg er på besøk hos Maysen, kanskje vi må dra igang ett felles treff en gang, slik at vi kan treffes.

Koselig å se deg her inne MorTy. Sliter selv med aktivitetsnivået, selv om jeg sniker rundt både her og på ønskebarn.

Sea, tusen takk for hilsen. Ja, det er en lang ventetid vi må gjennom, men jeg regner med at alt det er glemt den dagen vi står der med lille gullet vårt i armene.

Her går dagene bare med til å vente på 1. februar, dvs må vel vente til 2. siden det er søndag den 1. Da kommer et ny oppdatering om hvor mange barn som er tildelt i januar. Foreløpig vet jeg ikke om noen, så det er jo en smule deprimerende, men heldigvis er det enda drøye to uker igjen.
Gammel 29-01-2009, 08:50   #18
Snuppa
Veteranmedlem

Snuppa sin avatar

Meldinger: 3,920
Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.Snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Ønsker dere masse lykke til på veien

Snuppa er logget av   Svar med sitat
Gammel 29-01-2009, 12:40   #19
Hera
Gjest

Meldinger: n/a

Så hyggelig å se deg her inne, Grete!
Og så fint å høre at det omsider snegler seg mot tildeling for dere. Høres ut som 2009 blir det året da dere endelig blir foreldre.
All mulig respekt og ydmykhet for den tålmodighet og frustrasjon som nødvendigvis følger et så langt svangerskap.

Ønsker deg en hel haug med lykke til i den siste ventetiden.
  Svar med sitat
Gammel 29-01-2009, 18:31   #20
Luzomor
Gjest

Meldinger: n/a

Ville bare titte innom og grattulere så mye! Dette blir spennende! Håper ventetiden ikke blir allt for lang!
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:55.