Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-01-2009, 18:54   #21
MNina
Supermedlem

MNina sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 654
MNina er fantastisk mot andre.MNina er fantastisk mot andre.MNina er fantastisk mot andre.MNina er fantastisk mot andre.MNina er fantastisk mot andre.MNina er fantastisk mot andre.MNina er fantastisk mot andre.MNina er fantastisk mot andre.
Sv: Bør kanskje komme meg inn hit?

Så spennende. Håper det går kjapt. Gratulerer.
Min søster og snart mann bestemte seg i forrige uke for å gå for adopsjon. så jeg regner med å bli tante om 4 år eller noe. så utrolig kjipt at det skal ta så lang tid.
Masse lykke til!

-03
Sladrer for lillife
MNina er logget av   Svar med sitat
Gammel 29-01-2009, 19:02   #22
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Veldig hyggelig å se deg her inne Grete! Håper virkelig at køen går fort og at det ikke blir flere hindre på veien.
  Svar med sitat
Gammel 02-02-2009, 03:35   #23
Sita
VIP-medlem

Sita sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 5,542
Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.Sita har et ubeskrivelig bra rykte.

Bare innom og si at jeg håper virkelig dere får gode nyheter om mange tildelinger i måneden som har gått, så er dere forhåpentligvs enda nærmere målet.
Sita er logget av   Svar med sitat
Gammel 03-02-2009, 20:07   #24
Grete
Medlem

Grete sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Sørlending i Øst
Meldinger: 126
Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.

Tusen takk for mange og koselige tilbakemeldinger. Det varmer å se at så mange følger oss videre.

Pga mye sykdom hos Verdens barn har vi enda ikke fått noen oppdatering på hvor mange tildelinger som har komme i januar. Vet om tre stk fra koreaklubben, men er veldig spent på hvor mange som har komme utenom de tre. Håper jo virkelig at det er flere.

Skulle ringe å høre hvilken plass vi er i køen, men det får jeg heller ikke svar på før saksbehandleren vår er tilbake på jobben igjen.
Gammel 03-02-2009, 23:03   #25
Smile
Medlem

Smile sin avatar

Meldinger: 87
Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.

Sender noen bli-frisk-vibber til saksbehandleren
til med fortsettelsen!
Gammel 04-02-2009, 00:03   #26
prøvepia
Medlem

prøvepia sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 300
prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Grete Vis post
Skulle ringe å høre hvilken plass vi er i køen, men det får jeg heller ikke svar på før saksbehandleren vår er tilbake på jobben igjen.

Det der med å følge med på køen er helt utrolig nervepirrende og spennende
og frustrerende og angstfremkallende og herlig og rørende på en gang!!!

Og helt uliiiiiidelig når oppdateringene ikke kommer når de skal.

Det har jeg skjønt nå som vi endelig har fått trukket kølapp, vi også.

prøvepia er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-02-2009, 23:05   #27
Grete
Medlem

Grete sin avatar

Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.

Endelig kom det oppdatering i dag. Det kom 4 tildelinger i januar, så det er jo veldig oppløftende. Mannen min snakket med VB i dag, og vi ligger ca på 15 plass nå. Det blir jo ulidelig spennnde å se hvor mange oppdateringer som kommer i februar nå. Kanskje vi blir foreldre før sommeren.
Gammel 05-02-2009, 15:53   #28
prøvepia
Medlem

prøvepia sin avatar

Meldinger: 300
prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.

Så fantastisk!!

Håper det kommer minst like mange i februar!
Følger Sør-Korea listen i kronologisk rekkefølge,
eller matcher de innimellom?

prøvepia er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-02-2009, 21:02   #29
Grete
Medlem

Grete sin avatar

De matcher til en viss grad, men det følger godkjenningslista ganske slavlik. Det varierer kanskje på rundt 5.
Gammel 05-02-2009, 23:13   #30
mirmel
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2003
Meldinger: 37
mirmel er som en uslipt juvél.mirmel er som en uslipt juvél.mirmel er som en uslipt juvél.

Jeg bare sniker litt her inne, Grete. Synes det er så utrolig hyggelig å lese at det nærmer seg for dere. Fyttikatta, dette har vært en lang reise, men nå er dere snart ved målet. Verdens beste foreldre til verdens beste gullunge

Måtte tiden fram til tildeling fly av gårde
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:58.