Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-05-2009, 12:38   #51
Charls04
Seniormedlem

Charls04 sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 1,740
Blogginnlegg: 24
Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bør kanskje komme meg inn hit?

Endelig

Gratulerer så mye som mamma til en nydelig sønn
Gammel 11-05-2009, 13:11   #52
Acino
Supermedlem

Acino sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 1,297
Blogginnlegg: 31
Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så masse med gutten!!!
2 nye ivf senere lykkes vi igjen;
de nye håpene,,kom 36+2 aug 10

Acino er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-05-2009, 15:17   #53
Kims
Supermedlem

Kims sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 965
Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.

Storebror
august 09 og
lillesøster januar 14.

En liten overraskelse er ventet høsten 2017!

Kims er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-05-2009, 16:30   #54
Tommeline81
Veteranmedlem

Tommeline81 sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 3,184
Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så mye med en liten gutt

Kan jeg spørre hvorfor dere må vente helt til august og ikke hente han nå? Er det pga masse papirarbeid?
Gammel 11-05-2009, 17:19   #55
Lenemor
Supermedlem

Lenemor sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,358
Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så masse med lille gutten
Dette er jo helt fantastisk!! Endelig er det deres tur
Gammel 11-05-2009, 17:57   #56
MorTy
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 12
MorTy er på vei til noe stort.

Siden en godt ting som kjent ikke kan sies for ofte: Gratulerer til dere begge to! Nå er det bare å stå på slik at alt er klart når verdens nydeligste gutt kommer hjem.
Gammel 11-05-2009, 19:33   #57
silkepels
VIP-medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 7,060
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer igjen, Grete
silkepels er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-05-2009, 19:50   #58
Muggi
Veteranmedlem

Muggi sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Telemark
Meldinger: 3,815
Blogginnlegg: 32
Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.Muggi har et ubeskrivelig bra rykte.

Så fantastisk Grete! Gratulerer såååå mye med en sønn!!

Etter 7 års prøving og 6 IVF/frys er familien endelig komplett!!

Heiagjeng!!
Muggi er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-05-2009, 21:31   #59
Smile
Medlem

Smile sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 87
Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.

HIPPHIPPHURRAAA!!
Gratulerer å utrolig mye!
Gammel 11-05-2009, 22:28   #60
Grete
Medlem

Grete sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Sørlending i Øst
Meldinger: 126
Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tommeline81 Vis post
Kan jeg spørre hvorfor dere må vente helt til august og ikke hente han nå? Er det pga masse papirarbeid?
Først skal det søkes om visum til han slik at han kan komme til Norge, så skal det oversettes og sendes til Korea. Deretter kan siste del av adopsjonen gjøres ferdig. Derfor tar det såpass med tid.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:19.