Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-05-2009, 22:29   #61
Grete
Medlem

Grete sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Sørlending i Øst
Meldinger: 126
Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.
Sv: Bør kanskje komme meg inn hit?

Tusen takk alle sammen. Vi er i lykkerus og kan nesten ikke skjønne at den nydelige gutten virkelig skal bli vår.
Gammel 11-05-2009, 22:38   #62
Tommeline81
Veteranmedlem

Tommeline81 sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 3,184
Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.Tommeline81 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Grete Vis post
Først skal det søkes om visum til han slik at han kan komme til Norge, så skal det oversettes og sendes til Korea. Deretter kan siste del av adopsjonen gjøres ferdig. Derfor tar det såpass med tid.
Takk for svar. 3 mnd går fort, tenk så fantastisk det blir
Gammel 22-05-2009, 11:03   #63
Engle
Supermedlem

Engle sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 438
Engle er fantastisk mot andre.Engle er fantastisk mot andre.Engle er fantastisk mot andre.Engle er fantastisk mot andre.Engle er fantastisk mot andre.Engle er fantastisk mot andre.Engle er fantastisk mot andre.

Litt treg her, men har lest hele tråden nå. Vil bare gratulere så mye med den flotte gutten!! Dette blir nok en spennede sommer frem til henting.
Stor fra meg
Engle er logget av   Svar med sitat
Gammel 22-05-2009, 23:38   #64
Noba
Veteranmedlem

Noba sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,969
Noba har et ubeskrivelig bra rykte.Noba har et ubeskrivelig bra rykte.Noba har et ubeskrivelig bra rykte.Noba har et ubeskrivelig bra rykte.Noba har et ubeskrivelig bra rykte.Noba har et ubeskrivelig bra rykte.Noba har et ubeskrivelig bra rykte.Noba har et ubeskrivelig bra rykte.Noba har et ubeskrivelig bra rykte.Noba har et ubeskrivelig bra rykte.Noba har et ubeskrivelig bra rykte.

Åh! Så fantastiske nyheter, Grete. Gratulerer så utrolig masse. Å, nå ble jeg glad!

*ferdigruget, sniker bare litt i kulissene*
Noba er logget av   Svar med sitat
Gammel 12-06-2009, 14:25   #65
Eivissa
Seniormedlem

Eivissa sin avatar

Sted: Vestfold
Meldinger: 2,095
Eivissa har en strålende fremtid.Eivissa har en strålende fremtid.Eivissa har en strålende fremtid.Eivissa har en strålende fremtid.Eivissa har en strålende fremtid.Eivissa har en strålende fremtid.Eivissa har en strålende fremtid.Eivissa har en strålende fremtid.Eivissa har en strålende fremtid.Eivissa har en strålende fremtid.Eivissa har en strålende fremtid.

Så utrolig moro! Endelig er det deres tur også.
Dette var kjempe gode nyheter. Masse lykke til og jeg håper jeg får se den lille sjarmøren en gang
Gammel 12-06-2009, 21:41   #66
Grete
Medlem

Grete sin avatar

Sted: Sørlending i Øst
Meldinger: 126
Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.

Tusen takk jenter. Det nærmer seg, og vi koser oss med ventetiden. Må jo nyte den tiden vi har nå, før huset blir snudd på hodet.
Gammel 12-06-2009, 21:45   #67
Karette
Seniormedlem

Karette sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,956
Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.

For en fantastisk følelse det må være å endelig skulle bli foreldre
GRATULERER SÅ MYE

Sist endret av Karette; 12-06-2009 kl 21:48.
Karette er logget av   Svar med sitat
Gammel 12-06-2009, 21:48   #68
Tinúviel
Supermedlem

Tinúviel sin avatar

Meldinger: 1,422
Tinúviel har et ubeskrivelig bra rykte.Tinúviel har et ubeskrivelig bra rykte.Tinúviel har et ubeskrivelig bra rykte.Tinúviel har et ubeskrivelig bra rykte.Tinúviel har et ubeskrivelig bra rykte.Tinúviel har et ubeskrivelig bra rykte.Tinúviel har et ubeskrivelig bra rykte.Tinúviel har et ubeskrivelig bra rykte.Tinúviel har et ubeskrivelig bra rykte.Tinúviel har et ubeskrivelig bra rykte.Tinúviel har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så mye! Snart er du mamma, Grete!

Kims
Tinúviel er logget av   Svar med sitat
Gammel 13-06-2009, 05:51   #69
liliana
Medlem

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 402
liliana er som en lysfontene.liliana er som en lysfontene.liliana er som en lysfontene.liliana er som en lysfontene.liliana er som en lysfontene.liliana er som en lysfontene.

Gratulerer

med Aina og Maia
liliana er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-06-2009, 20:31   #70
mariuska
Supermedlem

mariuska sin avatar

Medlem siden: May 2009
Meldinger: 719
mariuska er et navn alle kjenner.mariuska er et navn alle kjenner.mariuska er et navn alle kjenner.mariuska er et navn alle kjenner.mariuska er et navn alle kjenner.mariuska er et navn alle kjenner.

Yaay, gratulerer....!!! Fulgte veldig spent med hele tråden din, og ble så glad over den happy endingen!!!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk å hente han

Og bittelille september 2015

Min Fødselsrapport
mariuska er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:57.