Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-06-2009, 19:08   #71
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Bør kanskje komme meg inn hit?

Å, så fantastisk heldige dere er! Gratulerer!!!!!
Får tårer i øynene over happy endings...
Lykke til med siste innspurt!
Klem fra meg
  Svar med sitat
Gammel 07-07-2009, 18:07   #72
Grete
Medlem

Grete sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Sørlending i Øst
Meldinger: 126
Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.

Da har vi endelig fått reisebeskjed. Til mandag setter vi oss på flyet og turen går til Korea. Så om en drøy uke kan vi endelig få treffe sønnen vår.
Gammel 07-07-2009, 18:13   #73
Gyda
Veteranmedlem

Gyda sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,089
Gyda har en strålende fremtid.Gyda har en strålende fremtid.Gyda har en strålende fremtid.Gyda har en strålende fremtid.Gyda har en strålende fremtid.Gyda har en strålende fremtid.Gyda har en strålende fremtid.Gyda har en strålende fremtid.Gyda har en strålende fremtid.Gyda har en strålende fremtid.Gyda har en strålende fremtid.

Gratulerer så mye og god tur, så utrolig spennende!

Storesøster 2003 & lillebror 2010
MA uke 13 i 2010 + 2 SA i 2011
mettus
Gyda er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-07-2009, 18:39   #74
Tidl. bruker
Gjest

Gratulerer, det er fantastisk gøy å høre. Jeg håper du får tid til å si litt om hvordan det går og prosessen når dere kom ned, det er så spennende og lærerikt å høre om andres erfaringer til hjertebarnet!
God reise!
  Svar med sitat
Gammel 07-07-2009, 19:03   #75
Charls04
Seniormedlem

Charls04 sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 1,740
Blogginnlegg: 24
Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.Charls04 har et ubeskrivelig bra rykte.

Å så gøy Grete
Endelig skal du bli mamma
Gammel 07-07-2009, 19:25   #76
Trio
Seniormedlem

Trio sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Meldinger: 2,356
Trio har et ubeskrivelig bra rykte.Trio har et ubeskrivelig bra rykte.Trio har et ubeskrivelig bra rykte.Trio har et ubeskrivelig bra rykte.Trio har et ubeskrivelig bra rykte.Trio har et ubeskrivelig bra rykte.Trio har et ubeskrivelig bra rykte.Trio har et ubeskrivelig bra rykte.Trio har et ubeskrivelig bra rykte.Trio har et ubeskrivelig bra rykte.Trio har et ubeskrivelig bra rykte.

No fekk eg jammen frysningar her! Tenk, om berre vel ei veke har du guten din i armane dine

No er eg berre innom og snik og heier på gamle kjende
Trio er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-07-2009, 19:48   #77
henni
Gjest

Gratulerer så mye vennen. Tenk, endelig blir du også mamma! Du har så mye å glede deg til! Riktig god tur. som du sa, dette er din fødsel på en måte.

Veldig glad på dine vegne

rørt henniklem
  Svar med sitat
Gammel 07-07-2009, 20:55   #78
Lenemor
Supermedlem

Lenemor sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,358
Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.Lenemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Lykke til på den store reisen
Gammel 07-07-2009, 21:05   #79
Kims
Supermedlem

Kims sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 965
Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.Kims har et ubeskrivelig bra rykte.

Åh! Allerede! Så fantastisk! For en tur dere har foran dere.

Storebror
august 09 og
lillesøster januar 14.

En liten overraskelse er ventet høsten 2017!

Kims er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-07-2009, 00:34   #80
silkepels
VIP-medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 7,060
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.

Så gode nyheter, Grete!!!!! Blir spennende å følge med dere på denne fantastiske reisen
silkepels er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:23.