Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-07-2009, 07:49   #81
Puspersille
Veteranmedlem

Puspersille sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 3,444
Puspersille har et ubeskrivelig bra rykte.Puspersille har et ubeskrivelig bra rykte.Puspersille har et ubeskrivelig bra rykte.Puspersille har et ubeskrivelig bra rykte.Puspersille har et ubeskrivelig bra rykte.Puspersille har et ubeskrivelig bra rykte.Puspersille har et ubeskrivelig bra rykte.Puspersille har et ubeskrivelig bra rykte.Puspersille har et ubeskrivelig bra rykte.Puspersille har et ubeskrivelig bra rykte.Puspersille har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bør kanskje komme meg inn hit?

Så flott!
Endelig!

Puspersille er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-07-2009, 08:11   #82
Fumle
Supermedlem

Fumle sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 536
Fumle er som en lysfontene.Fumle er som en lysfontene.Fumle er som en lysfontene.Fumle er som en lysfontene.Fumle er som en lysfontene.Fumle er som en lysfontene.

Så fantastiske nyheter!!!!!!!

Minstebror født 23.10.14. 38+4 ~Novemberklubben 2014~
Knirken født 20.07.12. 37+5 ~Augustklubben 2012~
Storebror født 11.12.07. 41+2
Fumle er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-07-2009, 10:59   #83
Villevilde
Seniormedlem

Villevilde sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,690
Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.Villevilde har et ubeskrivelig bra rykte.

oi, det var ikke mange dager nei.. så spennende... Er så glad på deres vegne vennen!

Villevilde er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-07-2009, 22:46   #84
MorTy
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 12
MorTy er på vei til noe stort.

Endelig! Regner med at det er en smule skrekkblandet fryd hos dere om dagen. Håper dere får en flott tur!

Klem fra mannen og meg!
Gammel 11-07-2009, 23:08   #85
Monkey
Seniormedlem

Monkey sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Meldinger: 2,347
Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.Monkey har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitter og gleder meg masse med dere jeg!!

Husker deg så godt fra tiden på SG,og har hele tiden håpet at ting skulle skje fortere enn dere håpet på!!

Gammel 12-07-2009, 01:27   #86
prøvepia
Medlem

prøvepia sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Oslo
Meldinger: 300
prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.prøvepia har et ubeskrivelig bra rykte.

Så herlig!!

Ønsker dere kjempegod tur, og gleder meg til å høre hvordan reisen har vært når dere kommer hjem.

God tur og kos dere MASSE!

prøvepia er logget av   Svar med sitat
Gammel 12-07-2009, 10:21   #87
Mokkitrollet
Veteranmedlem

Mokkitrollet sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,831
Blogginnlegg: 20
Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.Mokkitrollet har et ubeskrivelig bra rykte.

God tur i morgen Grete. Endelig var det deres tur. Lykke til med din "fødsel". Endelig skal dere få møte gutten deres.

Lillesøster kom som en rakett 7.desember 2011, 15 dager før termin
Mokkitrollet er logget av   Svar med sitat
Gammel 21-07-2009, 13:11   #88
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg må snike meg inn her og gi deg en kjempestor klem. Gratulerer så masse som mamma! Du er vel på vei hjem med flyet og den lille perfekte familien din nå. Får helt gåsehud bare av å tenke på at du faktisk er i mål!

Håper du får en fantastisk barselstid sammen med lille gullet ditt!
  Svar med sitat
Gammel 21-07-2009, 13:16   #89
Vips_1
Medlem

Vips_1 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 460
Vips_1 er fantastisk mot andre.Vips_1 er fantastisk mot andre.Vips_1 er fantastisk mot andre.Vips_1 er fantastisk mot andre.Vips_1 er fantastisk mot andre.Vips_1 er fantastisk mot andre.Vips_1 er fantastisk mot andre.

Gratulerer så mye! Ett veldig langt "svangerskap" dere har hatt, men nå er dere i alle fall i mål! Håper dere får en fin tid fremover, og kos dere med å bli kjent med lille gutten deres!

Desember 07

19.10.09
Vips_1 er logget av   Svar med sitat
Gammel 14-08-2009, 23:33   #90
Grete
Medlem

Grete sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Sørlending i Øst
Meldinger: 126
Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.Grete er fantastisk mot andre.

Nå har vi vært hjemme i tre uker og i dag kom adopsjonsbevillingen, så nå er nurket norsk, og vårt.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 09:56.