Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Surrogati- og adoptivforeldre
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-03-2009, 21:39   #1
Fra Andersen
Gjest

Meldinger: n/a
Surrogatforening

Jeg - og flere med meg vil starte en liten forening for oss som er i prosessen, har gjort det og for de som tenker på det.
I mitt hode blir dette både info, støtte og en politisk pådriver - og ikke minst et fora der kanskje våre små kan møte andre små som ikke har ligget i mammas mage. Og hvor vi kan treffe hverandre.
Smile og Annem er med - så er det flere som kan bidra, eller bare være med - så skrik ut!
Jeg kan godt påta meg å trekke litt i trådene i starten, så får vi definere oss litt etterhvert tenker jeg
Noen som vil?
  Svar med sitat
Gammel 03-03-2009, 02:43   #2
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Surrogatforening

Sitat:
Opprinnelig postet av Fra Andersen Vis post
Jeg - og flere med meg vil starte en liten forening for oss som er i prosessen, har gjort det og for de som tenker på det.
I mitt hode blir dette både info, støtte og en politisk pådriver - og ikke minst et fora der kanskje våre små kan møte andre små som ikke har ligget i mammas mage. Og hvor vi kan treffe hverandre.
Smile og Annem er med - så er det flere som kan bidra, eller bare være med - så skrik ut!
Jeg kan godt påta meg å trekke litt i trådene i starten, så får vi definere oss litt etterhvert tenker jeg
Noen som vil?

Ja dere vet jo at dere har meg med på laget,og jeg har masse tanker rundt dette. Jeg tror også at vi må begynne i det små,og en nettside er kanskje noe man kan få til nå? Vet jo at dere jentene har masse å bidra med,og jeg vil gjerne være med på dette
Vet at mange savner å søke på norske nettsider etter info om surrogat,men det finnes ikke pr i dag. Så jeg er gjerne med,bare send meg en pm

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 03-03-2009, 07:20   #3
Fra Andersen
Gjest

Ja, jeg vet at du er med, GIzEr det noen jeg vet er med, så er det hjernen bak dette her! Jeg bare antar at du har tankene rundt deg og ditt akkurat nå, hehe. Og vettu, det skal du ha!!!
Vi starter i det små, så blir vi kanskje en del av debatten rndt ED og Surrogat etterhvert. Men klart at det store målet må være at dette blir lovlig i Norge. Må vel komme oss inn i denne bioteknologinemda, først, haha.
  Svar med sitat
Gammel 04-03-2009, 03:58   #4
giz
Supermedlem

giz sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Oppland.
Meldinger: 1,018
Blogginnlegg: 31
giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.giz har et ubeskrivelig bra rykte.

Neida,jeg tenker på dette og jeg
Hjernen bak var nå dine ord.....
Jeg ønsker bare at alle som trenger det skal få hjelp++++
sparke noen stortingsrep i ræ......

Gizveien
giz er logget av   Svar med sitat
Gammel 04-03-2009, 04:50   #5
vaag
Gjest

Så flott initiativ! De har startet forening i Sverige allerede. Se http://www.surrogat.nu/
  Svar med sitat
Gammel 04-03-2009, 08:46   #6
Fra Andersen
Gjest

Jepp, og nå starter vi også!

Regner med at du har litt å bidra med, Vaag, selv om dere sikkert er veldig bizzi akkurat nå
  Svar med sitat
Gammel 12-03-2009, 01:30   #7
Tidl. bruker
Gjest

tilbake fra ferie. bra tanker om surroforeningen. lukket forum ja! informasjon og art osv må vi ha og så klart ALLE mennesker må inkluderes jaaaaaa!!!!!!!!!! nytt møte yes!
  Svar med sitat
Gammel 12-03-2009, 09:51   #8
Smile
Medlem

Smile sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 87
Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.Smile er som en uslipt juvél.

Det er virkelig et kjempebra initiativ , så nå er det bare å hive seg i tenkeboksen, damer og herrer, for dette må planlegges. -Og så må vi møtes!!!
Gammel 17-03-2009, 06:40   #9
vaag
Gjest

kidoki Sv: Surrogatforening

Og mens jeg husker det: www.rugemor.dk er den danske foreningen!
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 05:27.