Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Frodig og svanger
Spørreundersøkelse: Når gikk du fra to mager til en?
Spørreundersøkelsesalternativer
Når gikk du fra to mager til en?

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-04-2009, 18:22   #1
Solå
Supermedlem

Solå sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørvest
Meldinger: 1,338
Blogginnlegg: 49
Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.
Fra to til en?

Dette er et spørsmål som for mange sikkert er uforståelig, men for oss invidde er helt normalt.

Jeg lurer på når dere gikk fra å ha to mager til å ha bare en

Jeg gleder meg til det, da tenker jeg at jeg ser gravid ut ikke bare fetere og fetere og fetere slik som nå...

Skal i bryllup til sommeren og beklagte meg over dette til min mor.... hun sa at jeg kunne jo bare fylle ut i kløfte

MENTE SELVFØLGELIG Å SKRIVE FRA TO TIL EN MAGE!!!!
Ma uke 9 - eneggede tvillinger - mars 10
Verdens beste lille gutt kom til oss den 13 oktober ...........
Dagens status: kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkBildetråd

Sist endret av Solå; 08-04-2009 kl 18:24.
Solå er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-04-2009, 18:58   #2
Monen
Seniormedlem

Monen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Lier
Meldinger: 2,835
Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fra en til to?

Jeg kan ikke svare, for jeg skjønte spørsmålet, men har hele tiden hatt en mage selvom jeg er overvektig..

Gulljenta f. 06.07.08 - Godgutten f/d 05.10.09
Monen er logget av   Svar med sitat
Gammel 08-04-2009, 19:00   #3
Solå
Supermedlem

Solå sin avatar

Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Monen Vis post
Jeg kan ikke svare, for jeg skjønte spørsmålet, men har hele tiden hatt en mage selvom jeg er overvektig..
Heldiggrisen
Gammel 08-04-2009, 19:01   #4
Smula
Æresmedlem

Smula sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Nedre Eiker
Meldinger: 10,578
Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.Smula har et ubeskrivelig bra rykte.

Bare en mage her også, til tross for overvekt. Men det mest logiske i mitt hode er at "bretten" retter seg ut når livmoren vokser forbi den. Men det er kanskje ikke helt sånn det fungerer...
Gammel 08-04-2009, 19:05   #5
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg svarte 15-20, fordi min før det var firkanta og ikke rund, hvis du vet hva jeg mener...
Det fyller seg liksom sakte men sikkert ut ettersom livmora vokser oppover, men den ble ikke rund før uke 19-20. Kan legge inn et par bilder hvis du vil???
  Svar med sitat
Gammel 09-04-2009, 14:46   #6
Solå
Supermedlem

Solå sin avatar

Morsomt å se svarene. Jeg skal i bryllup i juni og håper sånn at jeg da har en litt mer gravid en feit mage liksom- da er jeg 20 uker på vei.....

Matvrak: Hadde vært veldig fint og sett noen bilder..
Gammel 09-04-2009, 14:53   #7
Wilja
Supermedlem

Wilja sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Sted: Kristiansund
Meldinger: 1,022
Wilja har mye å være stolt av.Wilja har mye å være stolt av.Wilja har mye å være stolt av.Wilja har mye å være stolt av.Wilja har mye å være stolt av.Wilja har mye å være stolt av.Wilja har mye å være stolt av.Wilja har mye å være stolt av.Wilja har mye å være stolt av.
Sv: Fra to til en?

Er langt ifra overvektig, men av en eller annen grunn så har magen min vært delt inn i to, spesielt når jeg sitter. sånn at jeg ser fryktelig stor ut og har antydninger til å ha to når jeg står også. Nå i de siste ukene så har det begynt å bare bli 1 så ser mer og mer gravid ut, så jeg svarte 15-20.
Gammel 09-04-2009, 15:48   #8
Acino
Supermedlem

Acino sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 1,297
Blogginnlegg: 31
Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette var en bra poll, Solå!!
Litt sånn både alvorlig og litt til å av - ja, for tenk, når jeg selv er i kategorien to mager så tar jeg meg friheten å le litt av det her
Håper jeg også vil få gravidmage en gang; nå ser jeg bare, som du sier, tjukkere og tjukkere ut.
Genialt forslag av din mor; tenkt på hva du kan stuffe med??
Tror nok strømpebukse som går høyt opp osv vil hjelpe på inntrykket noe
2 nye ivf senere lykkes vi igjen;
de nye håpene,,kom 36+2 aug 10

Acino er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-04-2009, 17:38   #9
Monen
Seniormedlem

Monen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Lier
Meldinger: 2,835
Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Acino Vis post
Tror nok strømpebukse som går høyt opp osv vil hjelpe på inntrykket noe
Også får man mye rundere og finere mage med de svære gravid-trusene som går til oppunder armene

Gulljenta f. 06.07.08 - Godgutten f/d 05.10.09
Monen er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-04-2009, 23:33   #10
C.D
Seniormedlem

C.D sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Sted: Kristiansund
Meldinger: 1,778
C.D har en strålende fremtid.C.D har en strålende fremtid.C.D har en strålende fremtid.C.D har en strålende fremtid.C.D har en strålende fremtid.C.D har en strålende fremtid.C.D har en strålende fremtid.C.D har en strålende fremtid.C.D har en strålende fremtid.C.D har en strålende fremtid.C.D har en strålende fremtid.

Ja denne var genial
Får ikke svart enda, for jeg har fremdeles to mager
Vurderer å binde ett skjerf eller elastisk belte på den øverste magen. Når jeg trykker den inn så få jeg jo deeeen fine gravidkulen under.
Når jeg ikke holder der, så ser jeg bare feit ut.

Syns å huske at sist så fikk jeg ikke noe trillrund mave, den blir flat frampå pga navlen.
Ja ja, noen må være slik og.

C.D er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 16:41.