Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Frodig og svanger
Spørreundersøkelse: Når gikk du fra to mager til en?
Spørreundersøkelsesalternativer
Når gikk du fra to mager til en?

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-04-2009, 08:39   #11
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Fra en til to?

Sitat:
Opprinnelig postet av Solå Vis post
Matvrak: Hadde vært veldig fint og sett noen bilder..
I uke 20 i bryllupet burde den være tilnærma rund iallefall, klærne du går med har mye å si!

Ok, here goes nothing...

Uke 8+5 og man ser at det fortsatt er to mager under klærne (så klart jeg bruker jo de bildene der det vises minst, men tro meg, der er det to!)

Uke 23, og endelig rund mage...før det har den vært superflat frampå selvom det gikk fra to til en noen uker før. Det er som det står over, at navlen gjør at den blir flat frampå. (holder inn oppå for å vise hvor puppene slutter og magen begynner )

Beklager store bilder, jeg er elendig på editing og størrelser og sånt!
  Svar med sitat
Gammel 10-04-2009, 12:36   #12
C.D
Seniormedlem

C.D sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Sted: Kristiansund
Meldinger: 1,778
C.D har en strålende fremtid.C.D har en strålende fremtid.C.D har en strålende fremtid.C.D har en strålende fremtid.C.D har en strålende fremtid.C.D har en strålende fremtid.C.D har en strålende fremtid.C.D har en strålende fremtid.C.D har en strålende fremtid.C.D har en strålende fremtid.C.D har en strålende fremtid.

Den lekre magen da Matvrak!
Håper min blir like fin

C.D er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-04-2009, 22:32   #13
Solå
Supermedlem

Solå sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørvest
Meldinger: 1,338
Blogginnlegg: 49
Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.

oh- sånn mage vil jeg også ha
Ma uke 9 - eneggede tvillinger - mars 10
Verdens beste lille gutt kom til oss den 13 oktober ...........
Dagens status: kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkBildetråd
Solå er logget av   Svar med sitat
Gammel 10-04-2009, 23:43   #14
Acino
Supermedlem

Acino sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 1,297
Blogginnlegg: 31
Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fra to til en?

ja, det var ikke akkurat mye tvil der, matvrak!!

Selv er magen min slik at delen over navlen faktisk stikker litt lengre frem enn det som henger under, så lurer virkelig på når og om jeg kan forvente at det fyller seg ut. Vi får se
2 nye ivf senere lykkes vi igjen;
de nye håpene,,kom 36+2 aug 10

Acino er logget av   Svar med sitat
Gammel 11-04-2009, 11:41   #15
Tidl. bruker
Gjest

Tusen takk da dere!!

Acino: Sånn har faktisk min vært også ganke lenge, det som er øverst stikker lengst ut! Øvredelen er fortsatt dominant hvis jeg kan si det sånn, men det ser bare ut som om jeg har ungen langt opp. Det fyller seg ut før man vet ordet av det!
  Svar med sitat
Gammel 11-04-2009, 17:32   #16
jannski
Gjest

Jeg stemte 25 - 30, for jeg er 24+5 nå, og har fortsatt to mager...

Men det kommer litt an på hva jeg har på da, det er noen av buksene mine som gjør at det ser ut som en mage. Husker ikke helt hvordan det var sist.
  Svar med sitat
Gammel 05-04-2010, 17:25   #17
Solå
Supermedlem

Solå sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørvest
Meldinger: 1,338
Blogginnlegg: 49
Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.

Kanskje hente opp denne igjen...noen flere som kan svare?
Ma uke 9 - eneggede tvillinger - mars 10
Verdens beste lille gutt kom til oss den 13 oktober ...........
Dagens status: kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkBildetråd
Solå er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-04-2010, 17:31   #18
*Mariell*
Veteranmedlem

*Mariell* sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 3,525
*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.*Mariell* har et ubeskrivelig bra rykte.

Tror nok jeg var ihvertfall 25 uker før 3 åringen min var enig i at det bare var en baby inni magen og ikke to som hun hele tiden var skråsikker på Så ja, vet godt hva du mener

okt-02, sep-04 juni-06 og kom 11 april-10
Sladrer med Teoline og kikkid. Mor shopper
*Mariell* er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-04-2010, 17:44   #19
silkepels
VIP-medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Meldinger: 7,060
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Monen Vis post
Jeg kan ikke svare, for jeg skjønte spørsmålet, men har hele tiden hatt en mage selvom jeg er overvektig..
Signerer.

Jeg kan til og med klare å gjenskape gravidmagen min den dag idag (ugravid) bare ved å la den "henge slapt".

Sist endret av silkepels; 05-04-2010 kl 17:46.
silkepels er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-04-2010, 18:04   #20
Monen
Seniormedlem

Monen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Lier
Meldinger: 2,835
Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av silkepels Vis post

Signerer.

Jeg kan til og med klare å gjenskape gravidmagen min den dag idag (ugravid) bare ved å la den "henge slapt".
Samme her

Sitat:
Opprinnelig postet av Ivrig:) Vis post
Jeg har også bare en mage, selv om jeg har en god del kilo for mye.

Men hos meg så man tydelig at jeg var gravid så snart jeg startet med gravidbukser - ca uke 12 (forutsatte at jeg brukte de buksene fra polarn o pyret med magebånd som går over magen). Da ble liksom magefettet "samlet" på en så fin måte, at selv om jeg ikke fikk ordentlig babymage før nærmere uke 20 trodde alle det var babymage fra jeg begynte å bruke de buksene

(svarte ikke i pollen; ville bare komme med tipset. Kanskje det funker for flere?)
Jeg brukte bare bukser med magebånd, *vips* så har man fin og rund mage

Gulljenta f. 06.07.08 - Godgutten f/d 05.10.09
Monen er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:53.