Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Frodig og svanger
Spørreundersøkelse: Når gikk du fra to mager til en?
Spørreundersøkelsesalternativer
Når gikk du fra to mager til en?

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-04-2010, 18:30   #21
valkyrien
Supermedlem

valkyrien sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Sted: Vatnestrøm
Meldinger: 621
Blogginnlegg: 5
valkyrien er et navn alle kjenner.valkyrien er et navn alle kjenner.valkyrien er et navn alle kjenner.valkyrien er et navn alle kjenner.valkyrien er et navn alle kjenner.valkyrien er et navn alle kjenner.
Sv: Fra to til en?

Jeg er 17 uker imorgen, og her er det to mager fortsatt

med Nene og Katten82
valkyrien er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-04-2010, 19:14   #22
Acino
Supermedlem

Acino sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 1,297
Blogginnlegg: 31
Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er 18+0 med to i magen - gravid for andre gang; fortsatt to-etasjers mage. Ikke alltid det lar seg skjule godt nok med mammabukser heller enda, det kommer an på hvor tykt magebåndet er og om det er romslig nok genser. Livmora har for lengst passert navlen men det er likevel heng: Hardt over navlen og hengete under. Er faktisk litt i tvil om magen kan komme til å bli samla til en underveis her. Venter i spenning!
2 nye ivf senere lykkes vi igjen;
de nye håpene,,kom 36+2 aug 10

Acino er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-04-2010, 19:30   #23
esmeralda
Supermedlem

esmeralda sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Østfold
Meldinger: 1,333
Blogginnlegg: 6
esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.esmeralda har et ubeskrivelig bra rykte.

Blir nok lenge til jeg kan svare på det spørsmålet, men følger ivrig med på hva dere andre svarer!!

Bloggen min
esmeralda er logget av   Svar med sitat
Gammel 07-04-2010, 23:05   #24
Gulli_70
Moderator

Gulli_70 sin avatar

Sted: Nær Oslo
Meldinger: 3,382
Blogginnlegg: 67
Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.Gulli_70 har et ubeskrivelig bra rykte.

Det med klær betyr nok mye, samt holdning.

Jeg hadde bare et par kg ekstra, hovedsakelig på magen, da jeg ble gravid denne gangen. Men med en middels høy truse og litt for stram strikk så får jeg klart antydning til to mager (særlig hvis jeg sitter sammensunket), selv i uke 24!

Så trikset med mammabukse, sammen med truse som ikke strammer midt på magen og en god holdning, vil nok få fram babykulen tidligst mulig.
Gammel 08-04-2010, 14:48   #25
anesand
Supermedlem

anesand sin avatar

Sted: Asker
Meldinger: 723
anesand er fantastisk mot andre.anesand er fantastisk mot andre.anesand er fantastisk mot andre.anesand er fantastisk mot andre.anesand er fantastisk mot andre.anesand er fantastisk mot andre.anesand er fantastisk mot andre.anesand er fantastisk mot andre.

Magen min har alltid gått inn på midten ved navlen så her skjønner jeg godt hva to og en mage er
På bildet jeg tok igår 27+0 kan jeg enda se at det går inn på midten og jeg har fremdeles to mager når jeg sitter Men det ser bedre ut forfra
Med tvillinger i magen trodde jeg at babykulen skulle komme ganske fort jeg men det skjedde ikke..

Legger ut to bilder så er det litt lettere å se.. (ikke quote er dere snille)

Gammel 24-06-2010, 12:58   #26
Powerpuff
Supermedlem

Powerpuff sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 818
Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.

Jeg venter fortsatt på en fin gravidmage, men ser ut som det kan drøye på selvom "nedre bildekk" vokser i det minste nå.
En annen ting er å plutselig skulle slippe ut magen man i alle år har jobbet med å holde inne. Virkelig tyngre psykisk enn jeg hadde trodd. Men jeg jobber med det hver eneste dag..

Noen av dere frodige damer som har gode tips på å takle en stadig større gravidmage, som ikke bare er feit lenger..?

november 2013
Powerpuff er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-06-2010, 13:07   #27
Daria
Seniormedlem

Daria sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,871
Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.

Skjønner spørsmålet, men jeg er nok en av heldiggrisene. Kun en mage her i gården, som før graviditeten var ganske så flat.

Daria er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-06-2010, 13:25   #28
Monen
Seniormedlem

Monen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Lier
Meldinger: 2,835
Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Daria Vis post
Skjønner spørsmålet, men jeg er nok en av heldiggrisene. Kun en mage her i gården, som før graviditeten var ganske så flat.
Nå er du inne på Frodig og svanger, så om magen var flat i utgangspunktet er det nok ikke så rart du bare har èn mage

Gulljenta f. 06.07.08 - Godgutten f/d 05.10.09

Sist endret av Monen; 24-06-2010 kl 14:00.
Monen er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-06-2010, 13:31   #29
Lucifine
Veteranmedlem

Lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: sørlandet =)
Meldinger: 3,676
Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.Lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hadde to mager hele svangerskapet jeg!

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
Lucifine er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-06-2010, 14:22   #30
impatient
Supermedlem

impatient sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 546
impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.

Aldri? Svaret mitt er vel som Lucifine.. Jeg er veldig overvektig da, og det blir liksom slik at fettet renner nedover og havner i den fantastiske fettpølsa under magen (ikke fullt sååå ille, men nesten) Altså magen oppå er veldig hard, men hvis jeg bruker bukser som strammer litt, eller ikke har bred strikk (er jo ikke gravidbukser som passer som jeg klarer å oppdrive) så deler magen seg, og jeg får valk nede! Skikkelig irriterende.
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:50.