Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Frodig og svanger
Spørreundersøkelse: Når gikk du fra to mager til en?
Spørreundersøkelsesalternativer
Når gikk du fra to mager til en?

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-06-2010, 14:59   #31
Tallahassee
Seniormedlem

Tallahassee sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 2,239
Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Fra to til en?

Jeg forstår spørsmålet ditt Solå, men fortsatt litt usikker her... Er litt vanskelig å bedømme syns jeg Kanskje noen bilder kan hjelpe.

Uke 5 er vel det jeg kan kalle for "utgangspunkt"-magen min... såpass tidlig i graviditeten. Jeg føler kanskje at dette er en "to-mage"
Mens i uke 13 flatet den kanskje ut liiitt?
Før jeg i uke 17 egentlig syns den ble dobbel og mer overvektig igjen
Det var egentlig ikke før bortimot uke 27 at jeg følte at jeg hadde en gravidmage. Og først mot uke 30 at fremmede kunne se at jeg var gravid. Koser meg på dette tidspunktet nå Og gruuuer meg til magen blir slapp-stor igjen.

(Magen er riktignok "puttet litt ned i" trusen på de to siste bildene, men likevel... Myye strammere på det meste av magen, bare ikke helt nederst)

Sist endret av Tallahassee; 24-06-2010 kl 15:02.
Tallahassee er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-06-2010, 16:26   #32
Daria
Seniormedlem

Daria sin avatar

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 1,871
Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.Daria har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Monen Vis post
Nå er du inne på Frodig og svanger, så om magen var flat i utgangspunktet er det nok ikke så rart du bare har èn mage

Daria er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-06-2010, 16:50   #33
Solå
Supermedlem

Solå sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørvest
Meldinger: 1,338
Blogginnlegg: 49
Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.

Sukkerrose: Så flott mage du har nå Håper jeg får noe i nærheten, selv om jeg har hatt en mye tydeligere dobbeltmage enn deg i utgangspunktet.

Jeg går gjennomført i HM sine gravidtights, det er de eneste gravidbuksene jeg passer. Men de er med på å forme magen litt så jeg ser litt gravid ut, og jeg har begynt å få noen spørsmål, samtidig som jeg ser at noen ikke tør spør, men mistenker.....

Håper jeg får flott mage
Ma uke 9 - eneggede tvillinger - mars 10
Verdens beste lille gutt kom til oss den 13 oktober ...........
Dagens status: kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkBildetråd
Solå er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-06-2010, 18:04   #34
valkyrien
Supermedlem

valkyrien sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Sted: Vatnestrøm
Meldinger: 621
Blogginnlegg: 5
valkyrien er et navn alle kjenner.valkyrien er et navn alle kjenner.valkyrien er et navn alle kjenner.valkyrien er et navn alle kjenner.valkyrien er et navn alle kjenner.valkyrien er et navn alle kjenner.

Nå har jeg flott babykul når jeg står oppreist med mammakjole

Hvis jeg har bukse så har jeg fortsatt to mager dessverre...

med Nene og Katten82
valkyrien er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-06-2010, 18:21   #35
Tallahassee
Seniormedlem

Tallahassee sin avatar

Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Solå Vis post
Jeg går gjennomført i HM sine gravidtights, det er de eneste gravidbuksene jeg passer.
Jeg passer heller ingen gravidbukser! Tuller ikke, har særiøst prøvd de største Hjelper jo ikke med god plass til magen hvis man ikke får de over lårene og buksa Gravidtights høres kjekt ut da... har ikke sett dem jeg. Må bruke tunika/lang genser til da? Jeg bruker Kappahl sine klær i store størrelser, de fungerer supert syns jeg Jeg bor omtrent i denne buksa her, en helt vanlig bukse fra Kappahls XLNT-kolleksjon.

Sv.uke 33

Sist endret av Tallahassee; 24-06-2010 kl 18:23.
Tallahassee er logget av   Svar med sitat
Gammel 24-06-2010, 18:44   #36
Fru Jensen
Supermedlem

Fru Jensen sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Meldinger: 1,057
Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.

Pene Sukkerrose med fine magen!

Også utrolig flott anesand mage litt lenger opp!

'
Jeg har det berømmelige henget. Og det ble altså bare enda mere tydelig etter at magen virkelig poppet ut i uke 22. Ser ikke ut uten klær og er litt der hvor jeg følte meg "best før".

Håpet lenge at mageskinnet skulle spre seg pent utover så henget ble borte. og
Nå har jeg vel i grunnen mistet troen på det.
Gammel 24-06-2010, 22:35   #37
impatient
Supermedlem

impatient sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 546
impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.impatient er fantastisk mot andre.

Så fin du er Sukkerrose, og utrolig flott mage!!
Gammel 25-06-2010, 07:00   #38
Powerpuff
Supermedlem

Powerpuff sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 818
Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.

For en fantastisk gravid-mage, sukkerrose!

Jeg har dessverre myyye mer to-delt enn deg. Kan jo knap kalle utgangspunktet ditt todelt. Håper jeg kan få en så fin gravid-mage som deg!

november 2013
Powerpuff er logget av   Svar med sitat
Gammel 25-06-2010, 08:39   #39
underlig
Seniormedlem

underlig sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 1,893
Blogginnlegg: 10
underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.underlig har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har mer ekstrabaggasje enn de fleste bildene her men det legger seg på rumpe og lår- noen ekstra mage har jeg ikke fått. Men jeg har nok av andre "sjarmerende" trekk. Siden jeg nå har gått opp har det dukket opp valk på rygg/side. Der går grensen!
Gammel 25-06-2010, 09:36   #40
Tallahassee
Seniormedlem

Tallahassee sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Powerpuff Vis post
Jeg har dessverre myyye mer to-delt enn deg. Kan jo knap kalle utgangspunktet ditt todelt.
Ja skjønner. Desverre er det vanskelig å finne klær da som ikke gjør magen ekstra todelt Med bukser bl.a.

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:50.