Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Frodig og svanger
Spørreundersøkelse: Når gikk du fra to mager til en?
Spørreundersøkelsesalternativer
Når gikk du fra to mager til en?

Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-06-2010, 09:47   #41
Fru Jensen
Supermedlem

Fru Jensen sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Meldinger: 1,057
Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.Fru Jensen har en strålende fremtid.
Sv: Fra to til en?

Underlig; du får trøste deg med at rumpa di garantert er mindre enn min.
Noen lurer på om jeg føler meg litt fortung, men neh, her er det rimelig god balanse altså.

Jeg har digre legger også, sånn på fulltid, gleder meg til de blir fyllt opp med vann, det blir lekkert!
Gammel 25-06-2010, 09:50   #42
Fransiscka
Seniormedlem

Fransiscka sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: troms
Meldinger: 2,374
Fransiscka har et ubeskrivelig bra rykte.Fransiscka har et ubeskrivelig bra rykte.Fransiscka har et ubeskrivelig bra rykte.Fransiscka har et ubeskrivelig bra rykte.Fransiscka har et ubeskrivelig bra rykte.Fransiscka har et ubeskrivelig bra rykte.Fransiscka har et ubeskrivelig bra rykte.Fransiscka har et ubeskrivelig bra rykte.Fransiscka har et ubeskrivelig bra rykte.Fransiscka har et ubeskrivelig bra rykte.Fransiscka har et ubeskrivelig bra rykte.

Så fine bilder da!!! Sukkerrose, den magen var jo bare kjempeskjønn
Og Anesand sin også! Flotte mager
Fransiscka er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-06-2010, 17:02   #43
Acino
Supermedlem

Acino sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 1,297
Blogginnlegg: 31
Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.Acino har et ubeskrivelig bra rykte.

Fine mager dere har som har vist frem!!

Jeg har dessverre både heng OG todelt mage; ved navlen. Når jeg står oppreist og har mammabukse på osv så viser det ikke så veldig nå lengre, men å få helt fast rund gravidmage med bare en etasje tror jeg ikke at jeg får. Det går nå bra, de små har det likevel bra inni der!

Solå
: Om den mammatightsten på hm passer deg så passer også den sorte tynne, gode "joggebuksa"(ser ikke helt joggebukse ut, en mellomting mellom det og fin-bukse nesten) der også. Jeg har mammatightsen i xl men klarer meg faktisk med L i den omtalte sorte buksa. De øvrige buksene der derimot, de holder jeg meg klokelig unna. Deilig med sommer sånn sett, slippe "buksepresset"
2 nye ivf senere lykkes vi igjen;
de nye håpene,,kom 36+2 aug 10

Acino er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-06-2010, 23:17   #44
Solå
Supermedlem

Solå sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Sørvest
Meldinger: 1,338
Blogginnlegg: 49
Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.Solå har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Acino Vis post

Solå: Om den mammatightsten på hm passer deg så passer også den sorte tynne, gode "joggebuksa"(ser ikke helt joggebukse ut, en mellomting mellom det og fin-bukse nesten) der også.
Har den, og den Håper at de får inn flere slike..
Ma uke 9 - eneggede tvillinger - mars 10
Verdens beste lille gutt kom til oss den 13 oktober ...........
Dagens status: kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkBildetråd
Solå er logget av   Svar med sitat
Gammel 26-06-2010, 23:25   #45
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg vil også ha bare én mage, men har ikke voldsomt håp om at det skjer egentlig.. Hadde blitt veldig glad om det som henger helt nederst ville rette seg ut jeg da..

Er forresten i løpet av noen dager blitt veldig glad i mammashortsen fra H&M, har flyttet inn i den omtrent.
  Svar med sitat
Gammel 28-06-2010, 17:38   #46
Emmy20
Supermedlem

Emmy20 sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 796
Emmy20 er fantastisk mot andre.Emmy20 er fantastisk mot andre.Emmy20 er fantastisk mot andre.Emmy20 er fantastisk mot andre.Emmy20 er fantastisk mot andre.Emmy20 er fantastisk mot andre.Emmy20 er fantastisk mot andre.

Jeg bor i Mammatightsene fra HM, har kjøpt både korte å lange
Orker ikke bukse lenger i det hele tatt så kommer til å bruke tights eller den gode joggebuksa fra HM helt til fødselen.
Gammel 30-07-2010, 20:36   #47
Tallahassee
Seniormedlem

Tallahassee sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Meldinger: 2,239
Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.Tallahassee har et ubeskrivelig bra rykte.

I dag er jeg 40 uker, og begynner å innse at det snart er en slutt på gravidmagen min... Gleder meg såklart uendelig til lillegutt kommer, men kan ikke si at jeg ser frem til slappmagen min igjen (ref. bildene i #32)

Gammel 31-07-2010, 00:54   #48
Powerpuff
Supermedlem

Powerpuff sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 818
Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.Powerpuff er som en lysfontene.

For en fantastisk gravid-mage!
Tror jeg kommer til å ha to mager hele veien, jeg..

november 2013
Powerpuff er logget av   Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 04:51.