Gå tilbake   SnartMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldregrupper > Enslige gravide
Svar

Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-04-2009, 19:22   #1
Dory
Supermedlem

Dory sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Midtnorge
Meldinger: 668
Blogginnlegg: 21
Dory har mye å være stolt av.Dory har mye å være stolt av.Dory har mye å være stolt av.Dory har mye å være stolt av.Dory har mye å være stolt av.Dory har mye å være stolt av.Dory har mye å være stolt av.Dory har mye å være stolt av.Dory har mye å være stolt av.Dory har mye å være stolt av.
Hvordan skal dette gå da?

Er det andre alenemødre her inne? Med bekkenløsning?
Jeg har så store smerter nå at jeg ikke får gjort noe. Er fastlåst i senga/sofaen.
Barna mine er store, klarer alt selv stort sett. De er 7 og 10 år. Litt kan de hjelpe meg med også, men de skal få være barn, ikke hushjelp.
Faren til barnet i magen er innom av og til, han jobber mye, men jeg klarer ikke ligge her og se på hvordan det ser ut. Klær må vaskes også, og så må vi jo ha mat hver dag.
Og hvordan skal jeg få gjort alt som må gjøres klart til babyen?

Hva gjør dere?

Dory er logget av   Svar med sitat
Gammel 05-05-2009, 10:07   #2
Ztella
Medlem

Ztella sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: vestlandet
Meldinger: 288
Ztella er som en lysfontene.Ztella er som en lysfontene.Ztella er som en lysfontene.Ztella er som en lysfontene.Ztella er som en lysfontene.Ztella er som en lysfontene.
Sv: Hvordan skal dette gå da?

Jeg er ikke alene denne gangen men var det med førstemann. Jeg vil råde deg til å ta kontakt med amatea. De har flere ordninger for enslige gravide og foreldre. De har avlastnings ordninger o.l så kansje de har noe som kan hjelpe deg.

Alt går, det blir bare mye tøffere. Men du klarer deg nok og finner en løsning
Ztella er logget av   Svar med sitat
Gammel 09-05-2009, 10:26   #3
Muffen-mor
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Hvordan skal dette gå da?

uff stakkars, jeg føler virkelig med deg
jeg er enslig og har bekkenløsning jeg også, men jeg klarer å få gjort litt innimellom, bare jeg ikke gjør for mye på engang. har en sønn på snart 9 som er veldig flink til å hjelpe til, men som du sier: barn skal få være barn.
men for å lette litt på min samvittighet har jeg satt opp en liste med arbeidsoppgaver han kan gjøre, som å henge opp klær, støvsuge, gå med søppel og vaske opp, så får han en liten sum for hver ting han gjør, samler opp så han får penger 1 gang i uka. er ikke altid han gjør så mye, men da kan han velge litt selv også om han vil tjene litt ekstra. (og synes ikke unger har vondt av å lære seg hva å tjene penger innebærer)

ønsker deg lykke til videre
  Svar med sitat
Svar

Aktive lesere akkurat nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 23:22.